Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Kanel e nice. Slutade dock för typ 1 år sen me o kötta kanel då jag hörde och läste att det gav negativa effekter på levern osv, men dök aldrig djupare in på det. Gojibär verkar fräckt efter lite googling, hur smakar de? :)

 

 

Konsistens åt russinhållet smakar hmm bra fråga som bär? xD torsken skulle då aldrig äta det! Innehåller ju massa bra saker för kroppen också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ut i skogen med dig när det vankas bärsässe, 100 liter blåbär täcker årsförbrukning till havregrynsgröten! Nuts ere!

 

Mvh

Gröt&blåbär 365 frugostar om året

 

Ohh nice! GTO, de gillar vi. Fick vantarna på någon smoothiemix med blåbär, björnbär, random-bär o banan på coop. Tänkte testa, men nu blir jag ju mer sugen på o sätta på mig blåbärshatten o kikarn runt halsen o jaga vilda blåbär 8-)

 

Lol på att sluta med kanel för att det skulle vara farligt :mrgreen:

 

Tycker blåbärsproteinpulver i gröten är perfekt, behövs inget mer till sen än mjölk men lite blåbär och jordgubbar i är GTO.

 

2dl havegryn och 1dl proteinpulver gör jag på.

 

Orkade inte direkt läsa om alla sidor av argumentet så jag körde på att de va onyttigt o förminskade min konsumtion :-)

 

Låter gott! Jag körde chokladprotein ett tag, blev magiskt gott och havregrynsgröten smakade ännu mer pung naturellt efter det :-D

 

Kolla i lokaltidningen under köp&sälj annars. Kommer vara 10x godare än dom du hittar i butik.

 

Thnx!

 

Konsistens åt russinhållet smakar hmm bra fråga som bär? xD torsken skulle då aldrig äta det! Innehåller ju massa bra saker för kroppen också.

 

Haha "smakar som bär". :mrgreen: Får helt enkelt ta o testa!

 

Och ang. torsken...

 

Finns det något han äter förutom kött? :mrgreen:

 

lallersteds chilibea & potatis. slängde glatt min potatisgratäng för jag lagt lite persilja på toppen.. ,mvh

 

+1 facit tjalalala

 

 

Hemma från gymmet nu. Rev iväg o handlade lite färsk kyckling o en grillad kyckling (som f.ö är den tröttaste jag någonsin fått, smakar gammal höna) samt den där bär-mixen. Har en liten padawan under mig som jag coachar i gymmet, e mkt skoj! Var ben på schemat och jag skäms så oerhört över mina kycklingben :( De är varken stora eller starka, blir aargg. Och med stundande deff så kommer de ju inte bli större heller...

Får hoppas på att överkroppen slimmar till sig så pass att det kanske blir någon slags symmetri iallafall!

 

I övrigt så är det bara att dyka in i statistiken igen. Ska brygga mig en gooo liden kopp java och trixa o fixa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Räkna promenad som aktivitet, brought the lulz.

 

2. Kör i lite äkta vanilj i gröten, kör den med mandelmjölk sen lägger du på päron och lite valnötter.

 

3. Kör ni pulver i innan ni kokar eller efter?

 

Hey, följer bara gruppens anvisningar 8-)

 

Vart får man tag på äkta vanilj, finns det i std mataffärer? Det du rabblade upp lät jekla gott

 

Jag brukade köra pulvret i micron när jag rockade chokladgröt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Räkna promenad som aktivitet, brought the lulz.

 

2. Kör i lite äkta vanilj i gröten, kör den med mandelmjölk sen lägger du på päron och lite valnötter.

 

3. Kör ni pulver i innan ni kokar eller efter?

 

Jag tar alltid sist men har sett folk som har det från början. Känns bara skönare att inte koka proteinpulvret ett antal minuter men det ska egentligen inte påverka upptaget. Smakmässigt har jag ingen aning, tkr det blir gott som jag gör det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fail.

 

Djupgående svar. Jag antar att herrn finner nån sorts motstånd med att förtära:

 

A: Havregryn

B: Salt

C: Vatten

D: Hallon

E: Keso

F: Kanel

G: Blandningen A-F

 

Annars ser jag inte nåt fail alls med ovan. Frukost som fyller hålet i några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seså! Gröt framkallar verkligen känslor hos folk.

 

Sitter här med (obviously) en portion gröt med den där fruktmixen i (blåbär, björnbär och banan) samt en skvätt mjölk. MyyyyYYYcket bättre än den vanliga naturella trötta versionen :)

 

Får skriva snabbt då jag ska iväg till uni och notera lite, sen lite plugg på skolan, fara hem och sen sova. Har haft 4 hr sömn senaste 46 hr, och konstigt nog känner jag mig inte så jättepåverkad. Svider lite i ögonen men känner ingen som helst seghet i kroppen/huvudvärk etc. som annars brukar uppkomma. Kanske kommer en smäll sen :) Men den tar jag då!

 

Just ja, rushade fint förut så nu är jag tillbaka på någon loppa upp. /4 /5 e skoj, ber till gudarna att man slipper hitta doomswitch så man får kliva ner.

 

Haanä!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djupgående svar. Jag antar att herrn finner nån sorts motstånd med att förtära:

 

A: Havregryn

B: Salt

C: Vatten

D: Hallon

E: Keso

F: Kanel

G: Blandningen A-F

 

Annars ser jag inte nåt fail alls med ovan. Frukost som fyller hålet i några timmar.

 

Jag hatar keso. Räcker inte det som orsak? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...