Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Hahah så fort man hånar jinxen kommer 8 BI-tappet, GGGGGGGGGGGGGG

 

 

Haaa. jinx shminx!

Krigade på

 

2ikwfhs.jpg

 

 

Det enda argumentet mot att köpa ett klädesplagg/accessoar som man inte kommer att använda på 5-6 månader är att ens smak kan ha förändrats drastiskt tills dess/det kommer ut sexigare prylar på marknaden.

 

++, valid point! Eller att man hinner bli för tjock/smal innan man ens får chansen att använda dom :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt namnhär!

 

Spank you, meta!

 

Endelig fredag! Vaknar upp o ser solen skina så fint så fint och tänker nog att jag ska ta månadens första promenad. Största problemet är alltid vad jag ska lyssna på, men fick en rek om juridik-pod av en tjendiz här på PF så Ska ge den ett försök. Passande när jag läser handelsrätt. :)

 

Ligger i sängen i skrivande stund och ser att hälften av mina sängkläder ligger över golvet. Breakdanceat i sömnen som vanligt :rolleyes: förväntar mig att se lite katt-skit utanför dörren när jag går upp med. Hon vägrar gå ut under vintern och sen protest-skiter hon 1.5m från lådan. GG. Iallafall bra att hon inte pissar där.

 

Skulle till en lokalfest med en nära tjejpolare men blev ikket så :( på den positiva sidan så är jag inte bakis till vår get-together på gymmet imorgon! Är jag och en snubbe från byn samt 2 ex-byare som rört sig till stan. De 2 sistnämnda har jag inte tränat med på säkert 1-2 år, så det ska bli skitkul!

 

I o med uteblivna planer så blir det väl ännu mer grind idag, kanske kika lite lagbok med. Man inbillar sig att man e riktigt smart när man sitter där och highlightar paragrafer, när man i själva verket får läsa om vissa paragrafer både 3 o 4 ggr. E nog mest opti att bära boken under armen o bara reppa. Men boken e tuuuuung

 

 

Jaja, upp o väga sig och sen slänga i sig lite frulle! Hejhej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HUjjamej. Lång session för o vara mig. 7 hr 20 minuter. Sker bara när man jagar back. Inledde med back, jaga upp det till något inköp upp. Sen ryckte nån i pungen på mig o droppade dubbelt så djupt som förra hålet. Krigade ett tag men gav mig precis.

 

Galet lat man är egentligen. Kan sitta så pass mkt längre när man e back men så fort jag plusar så känner jag mig "nöjd". Drivet försvinner på något sätt och känner sig avklarad för dagen och det blir istället att man vill gå på nästa etapp (gym, plugg eller dyl). Ska man modda HM så man får börja ett par BI back varje session, lura skallen lite o därmed skapa ett större driv? 8-)

Kanske göra så att alla förlustpotter får ett dubbelt så stort hopp i grafen än en vinstpott? Datanerds, come forth

 

Aja, ska väl försöka tagga ner nu, ska upp o gymma me polarna som planerat imorgon. hHaaanNä

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ge fan i att kolla HM, sätt upp en tid så länge du vill spela och kolla efter hur det har gått :)

 

Joo, har tappert försökt att göra detta fler ggr. Sen slinker jag lite tillbaka i att kolla res under session. Dålig karaktär. Får bli ett månadsmål :)

 

det handlar inte om pengar det handlar om att spela bra

 

edit eller att ha roligt http://oi62.tinypic.com/2ufrmkm.jpg

 

 

Haha :-D Stämmer in i kören! Men din blåa linje verkar vara min röda medans min röda är din blå? Whats up with that? 8-)

 

 

2dbqnhi.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni e sjuka i huvudet :h:

 

Sitter funderar på ny klocka. Gillar med brunt läderband och ett schysst ur. Budget-tak typ 2k. Tänkte om månaden går bra så kan man unna sig!

 

Tips på klockmärken som gör bra klockor kring denna priskategori?

 

http://www.prydligt.se/herrklockor/kompass/

 

En Kompass kanske? Ludvvig kanske kan flika in om känsla/kvalitet på sin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...