Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Angående gone girl

 

 

Tyckte den var bra, men gick ändå från bion med en känsla av att jag var förbannad, slutet var ju provocerande och efterblivet. Varför i helvetet skulle han vilja ta tillbaka psykbruden?

 

 

Förstår heller inte varför han bara kliver. Hon hotar ju med att hans rykte ska bli skit osv, och att folk kommer hata honom. Meen sånt blåser ju över liksom :D Är dock glad att han inte dog iallafall! För övrigt ser hon riktigt jävla läskig ut i slutscenen, värre än någon annan skräckfilm

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gone Girl

 

 

Han stannar ju obv pga av ungen? Sticker han får hon ungen att hata honom och den biten. Tänk er själva. Ett ONS blir gravid och vill behålla. Skulle ni inte vilja träffa ungen osv ändå? Jag skulle i vart fall inte vilja ha en unge någonstans utan att ha kontakt med denna. Inte samma sak med ONS och "amazing" Amy men ni fattar principen =)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

hon förklarar ju varför han inte kan lämna henne?

 

Hon blir kidnappad och han blir misstänkt för att ha mördat henne. Men hon lyckas fly och kommer tillbaka till sin älskade man dessutom gravid. Och då lämnar han henne.

 

Det tillsammans med ungen gör ju att han är lvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gone Girl

 

 

 

 

Han stannar ju obv pga av ungen? Sticker han får hon ungen att hata honom och den biten. Tänk er själva. Ett ONS blir gravid och vill behålla. Skulle ni inte vilja träffa ungen osv ändå? Jag skulle i vart fall inte vilja ha en unge någonstans utan att ha kontakt med denna. Inte samma sak med ONS och "amazing" Amy men ni fattar principen =)

 

Se värd film.

 

 

Kände att de också var ungen som var anledningen. Tror dock att det är stor skillnad på hur bruden är som får ungen, om man vet att bruden är stabil. Känns det bättre att inte vara around så mycket inte till skillnad från att tro att ungen kmr bli mördad när som, då vill man stanna kvar imo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ungen är ju inte hans? Han hatar redan henne med hela sitt liv, och nu ska han ta hand om en unge som han inte ens är farsan till. Det blir ju hat^2. Kommer ju aldrig kunna älska ungen, vilket jag tycker är ett ännu större argument till varför han borde dra. Men obv svårt att inte bli hatad om han skulle lämna henne under pregnancy. Han får väl ta tag i o göra en perfect story av det hela som får honom ur knipan utan att bli hatad av alla :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är hans? jag uppfattade det som de iaf

 

 

Det är väl "barneys"? Nick sa väl att de inte hade legat på aaaslänge när hon visade gravidstickan, samt att hon hade fakeat graviditeten från början så hon var ju inte ens gravid under "kidnappningen". Sen ligger hon med "barney" och sen gravid :rolleyes:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl "barneys"? Nick sa väl att de inte hade legat på aaaslänge när hon visade gravidstickan, samt att hon hade fakeat graviditeten från början så hon var ju inte ens gravid under "kidnappningen". Sen ligger hon med "barney" och sen gravid :rolleyes:

 

 

Han kollade upp sig om han kunde få barn, men så sket han i att gå ditt igen efter att han redan lämnat sin sperma, så hämtade hon det, han sa ju något med "jag rörde dig aldrig" och hon svarade "du behövde inte" och visade lappen från sperma stället, iaf så jag uppfattade det.

 

EDIT: eller kanske inte visade lappen men hintade mot den

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kollade upp sig om han kunde få barn, men så sket han i att gå ditt igen efter att han redan lämnat sin sperma, så hämtade hon det, han sa ju något med "jag rörde dig aldrig" och hon svarade "du behövde inte" och visade lappen från sperma stället, iaf så jag uppfattade det.

 

EDIT: eller kanske inte visade lappen men hintade mot den

 

What Farsta said!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kollade upp sig om han kunde få barn, men så sket han i att gå ditt igen efter att han redan lämnat sin sperma, så hämtade hon det, han sa ju något med "jag rörde dig aldrig" och hon svarade "du behövde inte" och visade lappen från sperma stället, iaf så jag uppfattade det.

 

EDIT: eller kanske inte visade lappen men hintade mot den

 

 

jag tolkade det där med kliniken och allt att hon inte hade använt sig av nicks simmare. Var väl något med att om man intr returnerade brevet så lades hela grejen ner, och sen såg han att hon hade slängt brevet i soptunnan. Varför isåfall gå igenom trubbel med gravida tjejen, tömma toan och ta hennes urin för att reppa gravid om hon nu redan är det?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tolkade det där med kliniken och allt att hon inte hade använt sig av nicks simmare. Var väl något med att om man intr returnerade brevet så lades hela grejen ner, och sen såg han att hon hade slängt brevet i soptunnan. Varför isåfall gå igenom trubbel med gravida tjejen, tömma toan och ta hennes urin för att reppa gravid om hon nu redan är det?

 

 

Hon gjorde de efter hon kom tillbaka för att inte han skulle kunna lämna henne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tolkade det där med kliniken och allt att hon inte hade använt sig av nicks simmare. Var väl något med att om man intr returnerade brevet så lades hela grejen ner, och sen såg han att hon hade slängt brevet i soptunnan. Varför isåfall gå igenom trubbel med gravida tjejen, tömma toan och ta hennes urin för att reppa gravid om hon nu redan är det?

 

Hon gjorde de efter hon kom tillbaka för att inte han skulle kunna lämna henne

 

 

Farsta rätt igen.

Känns ju semi att inseminera sig själv med Nicks sperma för att få en unge när man är "död" och ungen kommer aldrig få någon pappa eller heller mor/farföräldrar. Alltså gjordes detta efter hon kom tillbaka.

Om hon såvida inte tänkt komma tillbaka som ett mirakel efter det att Nick fått sitt dödsstraff. Hon har ju en bunte cash men den varar ju inte för evigt. När den är slut? Vad gör hon då? Jobben man kan få är väl knappast några högavlönade för att hålla sig under radarn. Eller hon kanske tänkt fortsätta skriva under en pseudonym. Verkade dock inte som att hon var så framgångsrik författare.

 

Nu blev hon ju nyförälskad i den Nick som var på tvn och ville ha sitt villa, volvo, unge "happily-ever-after" liv och inseminerade således sig.

 

Frågan är hur inseminationen gått till. Det är ju inget man löser själv hemma i badrummet och bör göras på någon form av klinik som har någon form av journaler. Vet inte vad journalerna skulle hjälpa iofs men det känns som en tjej som varit tillfångatagen, fastbunden i en säng och våldtagen vid upprepade tillfällen kanske inte är megasugen på sex.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Farsta rätt igen.

Känns ju semi att inseminera sig själv med Nicks sperma för att få en unge när man är "död" och ungen kommer aldrig få någon pappa eller heller mor/farföräldrar. Alltså gjordes detta efter hon kom tillbaka.

Om hon såvida inte tänkt komma tillbaka som ett mirakel efter det att Nick fått sitt dödsstraff. Hon har ju en bunte cash men den varar ju inte för evigt. När den är slut? Vad gör hon då? Jobben man kan få är väl knappast några högavlönade för att hålla sig under radarn. Eller hon kanske tänkt fortsätta skriva under en pseudonym. Verkade dock inte som att hon var så framgångsrik författare.

 

Nu blev hon ju nyförälskad i den Nick som var på tvn och ville ha sitt villa, volvo, unge "happily-ever-after" liv och inseminerade således sig.

 

Frågan är hur inseminationen gått till. Det är ju inget man löser själv hemma i badrummet och bör göras på någon form av klinik som har någon form av journaler. Vet inte vad journalerna skulle hjälpa iofs men det känns som en tjej som varit tillfångatagen, fastbunden i en säng och våldtagen vid upprepade tillfällen kanske inte är megasugen på sex.

 

 

 

 

Pengarna blev hon väl av med, rånad av tölparna där hon bodde. Det var väl därför hon kontaktade Barney (minns inte vad han heter)? Det är iaf så jag minns det, satt och kollade på hockey lite i smyg under tiden så jag kan ha missat något.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna blev hon väl av med, rånad av tölparna där hon bodde. Det var väl därför hon kontaktade Barney (minns inte vad han heter)? Det är iaf så jag minns det, satt och kollade på hockey lite i smyg under tiden så jag kan ha missat något.

 

 

Mjooo obv. Jag har också sett filmen ;)

 

Tänkte mer vad hennes plan var? Ingick väl knappast i planen att bli rånad på allt hon ägde. Är ju en hyfsad bunte 100-ingar hon har men det varar ju inte för evigt direkt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...