Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Avdelningen starkt polariserad range:

 

Namehere inomhus: Wöööh brah, jag tar 200 kilo i mark med minibiffs morsa på ryggen!!! 1!

 

Namehere utomhus: Pilutta också, nu fick jag schnöflingedingor på mina ögonviftaje! Bubuhuu

 

:h: :h: :h:

 

Name är en känslig människa :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ärligt talat tvinga den, muta med godis i början och ge beröm så löser det sig :D Sammy är typ likadan om det är jättekallt på asfalt osv men att ge treats löser det mesta.

 

Ahhh key, skall göra det ;D Så sjuukt jobbig hund emellan åt tho. Var ute med henne igår i typ 10 min och drog runt på henne i snön. Sen så fort vi kommer in glider hon in på min matta och lägger av en riktig korv. :evil:

 

Avdelningen starkt polariserad range:

 

Namehere inomhus: Wöööh brah, jag tar 200 kilo i mark med minibiffs morsa på ryggen!!! 1!

 

Namehere utomhus: Pilutta också, nu fick jag schnöflingedingor på mina ögonviftaje! Bubuhuu

 

Hahaha :mrgreen::h:

Bold move att våga rasera imagen av stål-solid gymhunk som jag byggt upp genom åren!

 

:h: :h: :h:

 

Name är en känslig människa :oops:

 

Jag är stenhård!

 

Jag tror han vet att jag skojar ;)

Om inte, jag skojar grabben <3

 

Jodå det gör jag, det är slow som vill få mig att framstå som en riktig softis. När det egentligen är han som är den mjukaste och goaste av oss alla här inne :roll:

FYP

 

Så skriver name.

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhh key, skall göra det ;D Så sjuukt jobbig hund emellan åt tho. Var ute med henne igår i typ 10 min och drog runt på henne i snön. Sen så fort vi kommer in glider hon in på min matta och lägger av en riktig korv. :evil:

 

Kolla på nå klipp med Cesar Millan hur man blir packleader om det nu inte är standard att valpar alltid beter sig så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom i en liten diskussion med 2 polare efter att jag igår beställt sol(!)glasögon. Hittade ett par sköna semi-clubmasters på zara och snappade dom. De 2 polarna tyckte det var helt sjukt att köpa solglasögon såhär på vintern.

"Lol ska du ut o sola eller". Svarade med att om jag ändå tänkt köpa dessa för sommarn så kan jag ju lika gärna köpa dom nu, samt att man förmodligen får dom billigare nu. Fick direlt smaka "sjukaste jag hört att investera i glasögon". "På tok för tidigt att köpa, det är inte rätt"

 

Satt mest o inte riktigt förstod vad som hände :mrgreen: är väl ingen big deal??

 

Kanske sjukt weird sak att ta upp men blev helt paff av deras respons, så ville ta upp det här. Har fler ggr köpt skidsaker i februari-mars när säsongen börjar gå över o de e ju std

 

 

Tl;dr e mina vänner dumma i huvet? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att köpa säsongsbetonade prylar när det inte är säsong är ju optimalt. Man kan spara mycket på det så vida man inte känner behov av att ha det nyaste. En klassiker är att köpa vinterdäck i slutet av vintern. Ofta kan man få om för nära halva priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skiner solen bara 2 månader om året i Karlstad eller? Vissa dagar runt den här tiden på året ligger ju solen på rätt rejält, är rätt behagligt att ha ett par solbrillor då! Åker man skidor förekommer det väl att man solar den här tiden på året också? =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart man kan köpa sköna bågar mitt i vintern. De låter helt hysteriska.

 

Håller med. Ska skicka en riktigt provocerande bild till dom när jag fått bågarna. Lägga mig ute i snön i bara kalsonger och njuta av solen i mina nya brillor ;D

 

Att köpa säsongsbetonade prylar när det inte är säsong är ju optimalt. Man kan spara mycket på det så vida man inte känner behov av att ha det nyaste. En klassiker är att köpa vinterdäck i slutet av vintern. Ofta kan man få om för nära halva priset.

 

Skiner solen bara 2 månader om året i Karlstad eller? Vissa dagar runt den här tiden på året ligger ju solen på rätt rejält, är rätt behagligt att ha ett par solbrillor då! Åker man skidor förekommer det väl att man solar den här tiden på året också? =)

 

++++++ valid points

 

Det var några märkliga kompisar :D Byt!!

 

Att dina kompisar är idioter kommer ju knappast som en surprise iallafall....

 

Vart byter jag polare? Finns det någon pantbank?

 

Dina one-liners börjar bli torrare o torrare blomman :( Du får shape up, den där var inte ens en 1a på 10-skalan.

 

 

 

Iaaaaallafall. Fick hem ett stort (20-30 flaskor) lass med 0.5l coca cola zero/light. Är utgångna datum från macken som mors man äger, så de är bara o vaska. O vasken sitter här, lönnfet och nyduschad i bar överkropp o smuttar i sig dom. Den enes bröd är den andres död, eller vad säger man? Skål!

 

Inte skrivits så jekla mkt poker här heller. Mest för att jag är en grismicro och det är väl inte direkt spännande. Meeen joru satte lite grejer händer det ändå, 30bb/100 denna månad och peakar redan på 10k SEK efter ett par speldagar. 20K ska väl isåfall inte vara så jekla omöjligt om man fått börja såhär bra? Tror inte på jinx, karma eller jultomten (påskharen is for real tho) så COME AT ME REKORDMÅNAD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...