Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

What bread did u choose ?8-)

 

Ost & Oregano eller vad den nu heter

 

Så jävla sjukt att du inte väljer chipspåsen :S New and improved minibiff :D

 

Ah helt stört. Förväntade mig stående ovationer av personalen när jag stolt sa "Inga chips, tar ett äpple" men fick ett tröttsamt "Ok".

 

 

FUNKAR INTE POKERTRACKER 4 TILL SVENSKA SPEL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ost & Oregano eller vad den nu heter

 

 

 

Ah helt stört. Förväntade mig stående ovationer av personalen när jag stolt sa "Inga chips, tar ett äpple" men fick ett tröttsamt "Ok".

 

 

FUNKAR INTE POKERTRACKER 4 TILL SVENSKA SPEL?

 

PT 4 fungerar lysande för mig på svs iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt!

 

Tackar!

 

Like it alot. Är Svs bättre på mac nu än när det släpptes? Var riktigt katastrofalt jävla risig mjukvara då.

 

Jag har bara testat att spela på min 13.3" MBP när jag satt på flygplatsen till USA och då fungera det fläckfritt! Spelade dock endast 1 bord utan HUD.

 

Något som dock strular är Skype?! Skall tydligen vara ett stort problem med skype och Mac OSx, funkar dock bra på min MBP. Jag tiltar sönder och vill slå sönder datorn, -EV. Har googlat som en galning och detta problemet verkar ha funnits i typ 100 år utan något fungerande lösning. Varför detta endast händer på vissa macs förstår jag inte heller.

 

De roliga är att går jag in på min gästanvändare så fungerar allting perfekt. Fuck logic.

 

Så om någon har lösningen på att få skype att fungera på min iMac så bjuder jag på antingen öl, en kram eller en uss... är du en fin människa så kan jag tänka mig att bjuda på samtliga 3. För skånefolk och annat patrask så får ni endast välja 1.

 

 

in b4 den personen som kan hjälpa mig är skåning som shitlistar mig nu!

 

 

~~~

 

Brag: Fick komplimang av en kund att min parfym var det godaste hon hade luktat.

Beat: Fick inte ligga

Variance: Hon var 2x så gammal som mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter jag här och filosiferar hög som ett hus.

 

Efter jobbet idag så stack jag hem till en tjejkompis tillsammans med massa polare, var tänkt att grillla men när alla hade dykt upp så hade det underbara göteborgsvädret förvandlats till sunket Boråsväder.

 

Så istället för att grilla beställdes de pizza som fick bli kvällens munch. Tyvärr bröts då löftet men though shit fanns inget annat alternativ... för var tvungen att få i mig något.

 

Tog dock en ganska "nyttig" pizza. En Pizza Parma utan sås! Succé!

 

Har övrigt fått skype att fungera på iMacen.. helt underbart.

 

Nu skall jag läggga mig och försöka få lite sömn innan jobbet. Går in på 3/8 dagen irad med jobb nu och börjar få lite panik.

 

 

För övrigt går jag runt med största ångesten efter idag efter att tjej #1 (som jag var på g med i vintras, dvs inte tjejkompisen) hörde av sig idag och fråga om hon kunde komma ner och bo hos mig snart. Stod och valde mellan hoppa från Älvsborgsbron eller om man skulle kasta sig framför en buss. Som tur var så försvann de flesta tankarna efter att man fick inhalera lite CB.

 

Over and out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu sitter jag här och filosiferar hög som ett hus.

 

Efter jobbet idag så stack jag hem till en tjejkompis tillsammans med massa polare, var tänkt att grillla men när alla hade dykt upp så hade det underbara göteborgsvädret förvandlats till sunket Boråsväder.

 

Så istället för att grilla beställdes de pizza som fick bli kvällens munch. Tyvärr bröts då löftet men though shit fanns inget annat alternativ... för var tvungen att få i mig något.

 

Tog dock en ganska "nyttig" pizza. En Pizza Parma utan sås! Succé!

 

Har övrigt fått skype att fungera på iMacen.. helt underbart.

 

Nu skall jag läggga mig och försöka få lite sömn innan jobbet. Går in på 3/8 dagen irad med jobb nu och börjar få lite panik.

 

 

För övrigt går jag runt med största ångesten efter idag efter att tjej #1 (som jag var på g med i vintras, dvs inte tjejkompisen) hörde av sig idag och fråga om hon kunde komma ner och bo hos mig snart. Stod och valde mellan hoppa från Älvsborgsbron eller om man skulle kasta sig framför en buss. Som tur var så försvann de flesta tankarna efter att man fick inhalera lite CB.

 

Over and out

 

Detta är väl samma brud som du var på G men sen fick flipp och hoppa tillbaks till exet va ??? Har samma känslor när en brud hörde av sig till mig då vi dejtade sen hon dissa mig för hon antagligen hade känslor för sitt ex men jag vet att om hon velat börja dejta igen hade jag sprungit tillbaka som en liten fitta, sinnes!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är väl samma brud som du var på G men sen fick flipp och hoppa tillbaks till exet va ??? Har samma känslor när en brud hörde av sig till mig då vi dejtade sen hon dissa mig för hon antagligen hade känslor för sitt ex men jag vet att om hon velat börja dejta igen hade jag sprungit tillbaka som en liten fitta, sinnes!

 

Stämmer bra det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som inte har mac, eller minidator, och det är väl ett par :)

 

Hade inte det i min stationära innan heller.. eller ah det sitter en i datorn med SATA kabeln till moderkortet orkade jag inte sätta fast så jag sket i det.

 

Okej men då räcker det med 16gb, tur! För 32gb USB minnena vi har på elgiganten är ruggigt fula medans 16gb är en annan modell som är lite "finare"!

 

Taggad som fan på pokern nu! I abstinensen har jag börjat oddsa! Slightly back efter helgen då man torskade större delen av rullen när Man UTD fick för sig att tappa 3-0 till 5-5... kör knappt med någon BRM då det handlar om 1500kr i startrulle utan slänger 100-300kr per bet.

 

Aja rullen är nu på 1300 efter en bra natt där 3/3 spel satt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår så vart det comeback vid pokerborden efter att jag hade fått PT4 att fungera.

Helvete vilket skönare program HM är än PT4 så står och funderar på om jag ska investera i Parallels och Windows 7 eller om jag bara ska vänja mig vid PT4.

 

I vilket fall så skeppade jag dryga inköpet igår efter att ha grindat den enorma summan händer som tillslut landade på ~150ish.

 

Nu har jag dock en fråga till er PT användare, hur raderar jag min graf? Tänkte att med min nystart så skall jag fan ha en ny graf 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår så vart det comeback vid pokerborden efter att jag hade fått PT4 att fungera.

Helvete vilket skönare program HM är än PT4 så står och funderar på om jag ska investera i Parallels och Windows 7 eller om jag bara ska vänja mig vid PT4.

 

I vilket fall så skeppade jag dryga inköpet igår efter att ha grindat den enorma summan händer som tillslut landade på ~150ish.

 

Nu har jag dock en fråga till er PT användare, hur raderar jag min graf? Tänkte att med min nystart så skall jag fan ha en ny graf 8-)

 

Jag kör virtualbox och win 7. Lätt som en plätt. Och gratis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...