Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

hahahah fick mitt första knull på 1 år nyss hahahahhaah igår haha hahahahahhahahaha en sån som jag hatar egentlgien nu gick det bra hahahahhahah rugguggiigig demon hahhahahaha skitsamma jag kan få en blow job av den här demon horan hahhahahahah !!!!! hon får gärna suga lite hehehhe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hahahah fick mitt första knull på 1 år nyss hahahahhaah igår haha hahahahahhahahaha en sån som jag hatar egentlgien nu gick det bra hahahahhahah rugguggiigig demon hahhahahaha skitsamma jag kan få en blow job av den här demon horan hahhahahahah !!!!! hon får gärna suga lite hehehhe

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaa shiiiiit är iu hevaeennenenen nu eeee aaaa lite lixom inte alltid där men litew det är nice att knulla lite och sådär och sen sa jag ju det man får penmgar imorgon spooollllaaaaa aaaa ska spola den här bitchen nu och sattsa allt på poker !!!! det är fan det bästa spola bitchen och spela pookkkerrr !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

demonhora är mitt nya favoritord :D

 

HAHAHAH AAA MEN VAD DU SÄGER DÅ??? SKA JAG PIPPA HENNE + ATT HONN HADE MENS FÖR 2 DAGAR SEN DET ÄR LITE NASY NASTY HEHEHEHEH AAAA FÅR SE SKA SKOLÖÖÖAAAAAA OM NU OC J SATTSA PÅ ATT FÅ EM EN HELIG BLOW JOBBB HJHEHEHEHEHE OKEJ DET ÄR GREJJJENNE !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...