Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

till mina fans vill jag bara säga att jag älskar er !!!:lol: :lol: :lol:

 

 

men in sånna här svåra dagar när allt stål blir tvål och all deg blir seg så måste jag erkänna att jag är just nu ägare av 16 dollar så allt är inte så fett !!!!! men som nån sa eller sjöng """"visa män dyker upp igen""""

 

tack !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske lite girigt på river men så här ser det ut i princip när jag får in pengarna alltid 2:a !!!!!

 

 

PokerStars Hand #101250550185: Hold'em No Limit ($0.01/$0.02 USD) - 2013/07/11 12:13:42 CET [2013/07/11 6:13:42 ET]

Table 'Tanete II' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: poolguy99 ($4.77 in chips)

Seat 2: Wieger1980 ($1.13 in chips)

Seat 4: tiltar_malle ($4.82 in chips)

Seat 5: dragonfry14 ($1.64 in chips)

Seat 6: brandboy777 ($1.82 in chips)

dragonfry14: posts small blind $0.01

brandboy777: posts big blind $0.02

hewcik91: sits out

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Jack of HeartsKing of Clubs

poolguy99: calls $0.02

Wieger1980: folds

tiltar_malle: raises $0.08 to $0.10

dragonfry14: folds

brandboy777: folds

poolguy99: calls $0.08

*** FLOP *** Jack of Spades9 of Hearts2 of Diamonds

poolguy99: checks

tiltar_malle: bets $0.16

poolguy99: raises $0.22 to $0.38

tiltar_malle: calls $0.22

*** TURN *** Jack of Spades9 of Hearts2 of DiamondsJack of Diamonds

poolguy99: bets $0.56

tiltar_malle: calls $0.56

*** RIVER *** Jack of Spades9 of Hearts2 of DiamondsJack of Diamonds4 of Clubs

poolguy99: bets $1.64

tiltar_malle: raises $2.14 to $3.78 and is all-in

poolguy99: calls $2.09 and is all-in

Uncalled bet ($0.05) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Jack of HeartsKing of Clubs (three of a kind, Jacks)

poolguy99: shows 2 of Hearts2 of Spades (a full house, Deuces full of Jacks)

poolguy99 collected $9.27 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $9.57 | Rake $0.30

Board Jack of Spades9 of Hearts2 of DiamondsJack of Diamonds4 of Clubs

Seat 1: poolguy99 showed 2 of Hearts2 of Spades and won ($9.27) with a full house, Deuces full of Jacks

Seat 2: Wieger1980 folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: tiltar_malle (button) showed Jack of HeartsKing of Clubs and lost with three of a kind, Jacks

Seat 5: dragonfry14 (small blind) folded before Flop

Seat 6: brandboy777 (big blind) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du dök upp på en av mina NL5-bord häromdagen. Vi har även spelat NL10 deep för några månader sedan. Jag tror inte vi har hamnat i någon större pott dock. Du var vääldigt aggro (typ 40/30) om jag minns rätt. :mrgreen:

 

GL iallafall!

 

hahahah okej vad nickar du då??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

till mina fans vill jag bara säga att jag älskar er !!!:lol: :lol: :lol:

 

 

men in sånna här svåra dagar när allt stål blir tvål och all deg blir seg så måste jag erkänna att jag är just nu ägare av 16 dollar så allt är inte så fett !!!!! men som nån sa eller sjöng """"visa män dyker upp igen""""

 

tack !!!

 

Hahahaha du är kung!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha du är kung!

 

yeaaahh thats me "fiskarnas Konung" hahahahah seriöst jag gillar inte att va bust men nu i bustens tid så finns det tid över till andra saker så som min filosofi bok skriven av "Immanuel Kant" verket "kritik av det rena förnuftet" ska se om jag kan rena mitt förnuft från all vilfarelse och renodla mina poker begrepp och via "syntesen" bringa nya begrepp till dom gamla och bygga upp "principer" "dicipliner för mitt spelande !!!

 

kanske är det den bästa verket som någonsin har skrivits och jag vet bara att ljuset blir extremt starkt när man fördjupar sig i det här allt får färg men men är väl för fördummad för att fatta något av det här och + att jag är nerdrogad av massa äckliga sprutor och skit men jag ska ge det ett försök nu tills den 19;e då nästa chans att lyckas bygga upp en fet rulle kommer igen men annars är det riktigt svår läsning så vi får se så ska försöka läsa nu !!!!!

 

 

time tro be seriös ska sitta och läsa nu vi ses !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har jag lagt ner filosofin var inget där jag ville hämta redan tömt den bägaren ljuset är här nu borde inte läsa nånting överhuvud taget jag är redan färdig lärd;-) jaja vad händer inte mycket jag firar att jag lever och att det kommer vinnas en hel del om jag skärper mig och hittar tillbaka till mitt spel allt händer på en gång kommer vara stolt över mig själv om jag slipper att sitta i den här sittsen igen allt kommer ordna sig det får man ändå inte tro att det är så här det ska va???

 

whatelese jag fick nyss ett riktigt fint erbjudande en sak först bara jag firar att jag lever sa jag det !!!!

 

allt som allt som är så tråkigt att det finnes saker man sa till sig själv att finnas är att leva att leva är att dö eller hur??? aaa vi säger så !!!!!

 

kinnderrrr överaskning ska se om jag har nått att komma med men det verkar hela tiden som att min tid ööver på nått sätt kanske kan man finna sig i att vara torsk på spel men jag har faninmmej inte gett upp kommer stå pall för det här och veva efter stålar så länge jag lever vet inte nått annat !!!

 

kanske att man sticker till Tallinn igen som jag gjorde förut och drar dit på vinst och förlust vet inte kom ju hem från Tallinn förut utan pass legitimation och pengar och alla kläder och laptop var en riktigt rolig resa faktiskt den bästa jag haft ever även fast jag busta rullen på 10k EKK bets på enstaka nr i roulette var så mysigt att spela bort typ 120k sek allt man ägde och levde på så får vi gärna göra igen eeeeeehhehehehehehehe eller hur mitt liv suger mmmmmm verkligen jag får fan finna mig i att alltid vara på botten det verkar så !!!!!!

 

 

kanske om man har tur att man kan få in lite mer cash men som det ser ut nu är det dyster tillställning ingenting fungerar så whatelse ska man komma på insidan av målgården så måste man ha ett bra skott och ni fattar vad jag menar man måste ha ett eller 2 bra skott kanske 2 gg i veckan för att det ska lyckas hehehhe ärligt jag vet inte kanske ska sitta och spela på Micro istället hålla sig flytande och vänta in nån fet MTT Cash kanske vad vet jag !!!!

 

 

allt eftersom så kommer det ärligt talat att vara så här så vet jag inte om jag pallar spela poker kanske ska stoppa här och be om hjälp till doktorn att han ska ge mig lite andra mediciner kanske concerta satt man orkar träna hela dagarna och få en riktigt rippad kropp och soul hade varit bra nu när man börjar bli lite små tjock kanske inte riktigt tjock men inte smal heller så !!!

 

jaja gissa om det suger att vara mig jag förstår dom som säger shoulden wanna be you det förstår jag men jag hoppas att nånstanns i all skit som är nu så kommer det en ny chans en chans att ta sig till holy spirit central eller hur flyga igen hade varit fett att sitta med farsan ett tag en tid trodde jag att allt det var över men nu vet jag bättre kanske är som jag säger att det är lite semester nu kanske kan va så!!! hoppas det allfall det har varit fett att få vara på G men jag önskar också att jag alltid var det inte så jävla lowlife som jag är nu ingen direkt spirit !!!!

 

 

fånar mig inte men seriöst vad otur jag haft det är sant jag har haft otur jag glömmer lätt bort det men det är sånt man ska täcka med en fet rulle och det har jag inte haft för dom nivåerna jag spelat på så det är mitt eget fel antar jag !!!!!

 

 

jaja allt som allt jag fixar det här ofta !!!! mm vadå jag tror inte ens själv på mig så vad tror du händer??? med dåligt självförtroende spelar man dåligt turar dåligt och mår dåligt så aaa kanske en del av problemet man blir lätt lite små nere om man torskaar hela tiden detta är mitt sista inlägg för jag ska softa ordentligt nu inte sitta och spela massa ska sitta och säga saker till patienterna istället dom behöver min hjälp ????

 

 

aaaaa okej mina kära vänner jag frågar er vad är viktigast att spela Micro eller träna som en motherfkker och få nice kropp och vara social och få vänner eller sitta och grinda Micro tills man spyr????

 

antar att det blir Micro men fan då får det bli Micro också inga skott bara Micro !!!!

 

yes jag ska säga att vinnare har en sak gemensammt dom vinner så enkelt är det och vinnare är det alla vill bli men om man är förlorare vill man inte vinna eller hur man väljer själv om man ska träffa sin holk man måste vilja vinna lite det är jag vill säga om man vill träffa floppen så gör man det kanske??+

 

jag vet allfall att jag inte träffat mer en 2 floppar på 3 månader det var sant jag träffa typ ingenting kanske kan svära på att jag inte träffat mer en pyttelite mmmm

 

måste få till det här allt bygger på att jag börjar vinna igen kanske kan slänga ut all skit jag samlat på mig och lyckas vända på steken måste finna the way HOME !!!!

 

 

aja whatelese kommer inte på nått jag får in mina ord på ett annat forum jag ska sitta och sakna min tid i molnen och sen ska jag ta mig tillbaka till front seat och sitta och äga på highstakes??? låter som en bra ide men ingen kan göra det utom jag själv så whatever får finnas ett ta till på andra sidan dom kallar det så andra sidan (psyket) whatelse jag firar min tid i himlen men att avsluta med en sång hade varit så fel så jag avslutar med att säga att VISA MÄN DYKER ALLTID UPP IGEN !!!!!!!!!

 

 

TACKKKKKKKK !!!!!!!! ahahahahahahaha hohohohoohho hhihihihihihihi hah !!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad händer då inte så mycket !!!!

 

seriöst jag tror att finaste tiden i mitt liv var när jag bodde i Köpenhamn och jobbade som målare och festa varenda dag och jobba stenhårt varenda dag körde morgon spliff runt 6 på morgonen och gick runt genom köpenhamns gator och torg och jobbade i solen och efter jobbet gick jag runt och snacka med folk och garva som fan och spela på lången rökte i princip non stop och bara gick runt och as garva och hade kul det var tider !!!!

 

 

så helt rökt är jag inte kan alltid ta upp måleriet igen eftersom pokern går så dåligt så blir det säkert så men men vi får se är allfall ett nice alternativ man måste ha det !!!!!

 

 

a så är det " man vet ju hur en slipsten ska dras " ;-) !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SISTA GÅNGEN JAG SKRIVER ALERT !!!!

 

 

kommer att ta mig till heaven på ett eller annat sätt ska säga att det är folk som jagar mig så det finns ingen väg tillbaka dags att faca realityn och göra det som är sååå viktigt att göra det GUD vill inget annat vi ses !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SISTA GÅNGEN JAG SKRIVER ALERT !!!!

 

 

kommer att ta mig till heaven på ett eller annat sätt ska säga att det är folk som jagar mig så det finns ingen väg tillbaka dags att faca realityn och göra det som är sååå viktigt att göra det GUD vill inget annat vi ses !!!!

 

Du är välkommen tillbaks igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SISTA GÅNGEN JAG SKRIVER ALERT !!!!

 

 

kommer att ta mig till heaven på ett eller annat sätt ska säga att det är folk som jagar mig så det finns ingen väg tillbaka dags att faca realityn och göra det som är sååå viktigt att göra det GUD vill inget annat vi ses !!!!

 

lycka till! du är min idol!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

 

Yeeesssssssss!!! Finally!!!!!!

 

I waited so long for this ahahahhaah

 

I WON, tiny shitty angel is resigning ahhahahah

 

You can do NOTHING against poker DEMON ahahahhaha :ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted:

 

fkn deamon i hate you wish i had some Money so i could bust you fkn idiot go die !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...