Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

Riktigggttt stånngaaaad nu hehehhehehehe nej inte så mycket faktiskt börjar bli omsploooolllaad nu eehehehehhehee oinnnte så värst tillllllllsammmmananananannananananananananaannanananananan sick !!!!

 

 

spelar så mycket att jag inte prkakkkaaarrr spela mer hehehhehe faaaakk !!!

 

 

vill spela hela tiden och vinna nu så vi får se om jag ändrar spelstilen nu lite greaaann vi får s ee ska vinna nu allfall hehhehehehhehehe ingen ska slå mig !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

seriöst jag sover inte ens aaaaa !!!!1 nu ska kanske varea däääär i hela mitt liv så då måste jag fvaaaaa staaark och sattsaaaa alllt på poker !!! ALLLTTT

 

 

somnar om igen 22.00 sen upp 7 så är det !!!!! plz bara vatten det är tricket !!!!

 

Självmedicinerar du nu eller? Vatten och något gott att knapra på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att pokerspel inte är bästa formen av rehabträning för psykfall. Har du fri tillgång till dator, eller smyger du med det?

 

fri tillgång hahahahhaahhaahahah du tror jag är rssjssjjsjsjsjukkk va?????

 

 

hehhehe aa jag har cvarrit det inte så konstigt när man blev fakkkad av en demon hehehhehehee ksa bli bättre nu ska ta den där deamoinnnennn

 

 

FUICCKK YOU LIMPFOLD I PLAY YOU ON MONDAY !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte rättspsyk du sitter på? Trodde de hade rutiner för tillgång till dator, tv mm. Åtminstone har vanliga psykavdelningar det.

 

allllrigghggghhhhhhhgttttttttt men då vet du äarrrrr såå mmyckkekett man kan komma till HEEEAAVVREEEEEEEENNNMNN HEHHEHENANAENNENENENENNEENe jshshshhshshsss kompisar !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skkkööönionnngg !!!!'''ääääääääeeerrrr innnte spåpp nntcjjcjcjcjcjccjcjcjccjcccjcjccjcjcjc satan hahahahhaha fitta hahahahhaha aaaa då får du se det fina i livet inte ikdagggg indagfgggggfg hgaahahahhahaahhaahahaa nice jag ska sitta och snacka med alllaaa hahhahaha fitttttaaaaaaaaaaa jag är på GGGGGGGGGGGGG hgehehehhehee aaaaaaa jajgg skaaakakakakakkakaka kommmmapppappappaapapåaåå hruuur nabb fkkkyuusususjsjsjsjjsjssjss SKA VINNAAAA!Q!!!!!!! tack hehehehehe aaaaaa ska vinna hahhahha fettt nice tack !!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste bara första inlägget men så där hårt är det unntne nu jag får göra vad jag vill med tide men eftersom jag bröt dygmsryttm,en som diumm dtiuuucker är viktigt hahahhaahahhahahahahhaaha fram tills 22.00 får jag ha internet sen får jag tillbka a det 8.00 på morgonen !!! så dess tid ska spelas myclet på pcooch ha 1 timmes obliggatiorsiskk träning om dagen !!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...