Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

Ajaa har jiiiiiiiii hotat en snubbe här eller jag tänkte mest ge han lite stryk hehhehe han kolla snett på mig jävla hörrrraaaa HORAAAAA hehehhehe aja vi får se vad som händer men jag teroorororororor tror att det kommer blir lite action snatrrrt kanske är jag en pokerspelaeeeraeee eller e N G !!! en G !!!! yeeaah vi får se hehehhe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Aaaaaaaaa det var det nu är jag inte i heaven igen hehheheheh elller joooooo jag är alltid i heaven hahahhahahaha ska inte hoppa ner från molnen nu hahhahahahahahahah FERTTTTTTT NNOIIIIICCEEEE hahhahahaahahahahahaahahahaahahahaahahaahahahaahahahahaah kom igen nu då ska bli så nice att dra in lite pengar nu hahhahahaha ska krossaa !!!!!! hehehheheheheheheh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaaaahhhh===????? fattar inte

 

man ska inte skärskåda en gåva, man ska vara tacksam för det man får osv.

Om man reppar hög som en banbyboll som du gör så ska man kanske vara glad, snäll och tacksam om nån lånar en pengar, inte lipa för att det tar tid.

Dessutom tar det tid att föra över pengar på stars om dom får för sig att kontrollera transaktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man ska inte skärskåda en gåva, man ska vara tacksam för det man får osv.

Om man reppar hög som en banbyboll som du gör så ska man kanske vara glad, snäll och tacksam om nån lånar en pengar, inte lipa för att det tar tid.

Dessutom tar det tid att föra över pengar på stars om dom får för sig att kontrollera transaktionen.

 

okej mannen du ha r rättttt spelar en 0,02 super sng kanske klonkar den hehheeheheh hade 0.05 på kontot hahhahahahahahaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

portad från golvet igen heheheh sitter på rymmmet nu vetty RUMMET hahahahahahah aja skiiiit idag fick jag inte göra som jag ville dom andra hade en tendens att vara väldig stark är en demon här och en till som sitter för mord som e lite små farlig hehhehehe får se vad som hädnnndeeeeer hahahaahhaahahaha VILDA VÄSTERN !!!! heheheh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahahahhahahahahahahahhah

 

I cant beleive this ahahhahaha!!!

 

You run away and ignore me for the past 2-3months... and now you back!!!

No playing kindergarten stakes now?? tiny shitty angel is not crying now??? ahahahhahahaha

 

paartttyy tiiimmeee!!! idiot!! I gonna bust you ahahahahhaa (for the 10th time!!!) :ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted::ola::twisted:

 

Ohhh Yeeeaaannhhh hahahah you cant bust me hahhahaah im not gonna play .25 50 Deep against you hahahahahahahahaha IM GOING TO PLAY MICRO Hahahahahahahahahahah .05 .10 hahahahahah you can play me in the homegame .10 .25 25 dollar NL hahahahahahahaha fkkkkeeeer !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...