Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Synd man inte får se motståndarens kort, han tankade en stund innan han synade.

 

Du kommer få betydligt fler herocalls mot dig på SVS. Finns ingen site där mina bluffar helt plötsligt har varit för värde. Tror de har att göra med att de faktiskt inte behöver visa sina kort om de har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snygg pott! :-)

 

En fråga till dig som spelar både hu å 5/6max plo. Är det bara min spelstil eller är det sådan sjuk varians i 5 /6max i jämförelse med hu? Jag tycker att 1 vs 1 så kan man iallafall få liiiite kontroll över den andre men i flervägspotter så är det sådan stor chans att två eller fler får in degen utan att de egentligen gjort något större fel. Hur upplever du det?

 

mvh 6max fisk :-)

 

ps. kommentera gärna en hand i min db om du har lust

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snygg pott! :-)

 

En fråga till dig som spelar både hu å 5/6max plo. Är det bara min spelstil eller är det sådan sjuk varians i 5 /6max i jämförelse med hu? Jag tycker att 1 vs 1 så kan man iallafall få liiiite kontroll över den andre men i flervägspotter så är det sådan stor chans att två eller fler får in degen utan att de egentligen gjort något större fel. Hur upplever du det?

 

mvh 6max fisk :-)

 

Detta trodde legendaren Phil Galfond också och yttrade i en tråd på 2+2 för ett antal år sedan. "PLO HU is pretty much variance free" Tror han tappade 200 inköp strax därpå :-)

 

Variansen i HU plo är enorm då det inte kryllar av jättefiskar och en förväntade winrate oftast inte är så jättehög samt att de relativa handvärdena tenderar att dra åt 50%/50% väldigt ofta i plo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...