Gå till innehåll

Love


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Förövrigt så stod Italien för den mest pinsamma prestationen jag sett, ett gigantiskt antiklimax. Sverige hade gjort det minst lika 'bra'.

 

skulle du vara vänlig att pma ditt nick till mig, mycket nyfiken på vem du är.

 

Hälsningar.

 

Inte jättesugen på att ge ut mitt nick. Om du ger mig ditt kan jag säga om vi spelat mycket mot varandra. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt så stod Italien för den mest pinsamma prestationen jag sett, ett gigantiskt antiklimax. Sverige hade gjort det minst lika 'bra'.

 

 

 

Inte jättesugen på att ge ut mitt nick. Om du ger mig ditt kan jag säga om vi spelat mycket mot varandra. ;-)

 

spela du imorse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Styrde upp ett gymkort idag också, 150 spänn i månaden som student utan uppsägningstid. Så 300 kr för 2 månader innan jag flyttar utomlands, känns ganska prisvärt. Hade som plan att bara gå ner i vikt i sommar, men känner att jag måste lyfta lite för att få lite pump innan sommaren är över. Hur jag gått upp o ner i vikt senaste ~18 månaderna är ganska lol,

 

Januari 2011: 82 kg -> Bestämmer mig här för att lyfta vikter 5 gånger i veckan och ligga på kaloriöverskott för att bli stor.

Augusti 2011: 95 kg (:-D) -> Blev stor, men samtidigt fet så ville gå ner asap. Började köra kaloriunderskott.

Januari 2012: 84 kg -> Godkänd viktnedgång, inte fet och äcklig längre.

Juli 2012 (present day): 80 kg

 

Och nu vill jag gå ner 3-4 kg till, och sedan lyfta ihjäl mig i aug. för att få definition och lite pump. Planen är väl att fortsätta på samma spår att lyfta vidare senare i höst och gå upp i vikt igen, utan att grisbulka. Ganska demotivating att gå till gymmet numera dock när det känns som man inte klarar av 1/10 av vikterna man klarade tidigare, men whatevz. Crying's for babies etc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började precis på samma nivå. Har du några du tycker man ska akta sig för och några som är trevliga(kassa) att sitta vid samma bord som?

 

Känns inte överdrivet bra att outa sämre spelare på nivån, även om risken är liten att dom hittar hit. Men finns ju självklart löjligt många dåliga spelare på nivån. :-) När det gäller bra spelare så finns det ganska många nitregs som spelar relativt stabilt och är svåra att ta pengar ifrån, men det är ju inte direkt något man behöver akta sig för. Sen finns det aggroregs som är lite mer svårspelade, typ Grinder och CS PROFFS (ingen aning om dom är vinnande egentligen, men på mina samples så krossar dom). Men det är också betydligt roligare att spela mot såna regs än 4 st nits!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en (väldigt) kort session nu på /4, 3 bord i 30 min. Slutar nästan exakt +500 kr. Känns som lite scared money även om jag ofta sitter lika djupt/djupare på 1/2, men potterna spårar ju iväg mycket lättare obv. Måste vänja mig vid sizingen så att jag kan c-betta/bluffa flera gator utan att känna att livet dör.

 

alltid skönt med pump 8-)

 

gl på /4 om du kliver upp.

 

Damn right! Ty! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semiiiitiltad. Satt den största fisken jag sett i mitt liv på ett av mina /2-bord. 30% 3b, pottar typ 90% av flops/turns och shovar nästan alla rivers, och spelade mot han i säkert 2h utan att lyckas. Enda gången jag var nära var med QQ, han raisar, jag 3bettar, han synar, flopp kommer 789cc, jag bettar ut 3/4, han synar, turn = Jc, han instashovar 1k och jag foldar. Sen visar han K4o.

 

Gick obv ändå helt ok idag, ~15% av det här är /4 o resten /2, dagsgraf:

 

2V5y0.jpg

 

Startrulle: 1000 kr

Rulle nu: ~11100 kr

 

Nu blir det lite mer Sopranos!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suttit hela dagen och försökt plugga, men går otroligt långsamt. Sökte mig in på en sommarkurs på 7,5hp för att ta bidrag från CSN, men i efterhand känns det typ inte ens värt det. 2 kapitel till sen blir det lite pokah.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rekordback, ish. Spelar otroligt dåligt och jag ska inte röra /4 på ett tag, knappt /2. Kan jag inte lära mig att inte tilta och spela som ett retard ska jag hålla mig på /1 tills jag dör. Bedrövligt. Tappar en ~1600 kr-pott där jag får in det som 80/20 favorit, vilket inte heller hjälpte. Sprang obv sjukt kallt och förlorade konstant mot 70/10-fiskar och tog 3b/4b personligt till slut, inte direkt bra. Nej, bättring, annars kan jag lika gärna casha ut.

 

Startrulle: 1000 kr

Rulle nu: 9500 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...