Gå till innehåll

Love


JedenTag

Recommended Posts

Hallå. Har dragit igång med pokern igen, och har som mål att göra 20k på 2 månader vilket känns relativt rimligt. Kommer hålla mig till NL /1 mestadels, och /2 när rullen tillåter/värde finns. Kommer kanske mixa med PLO, men mina NLHE-resultat brukar ofta bli lidande när jag blandar PLO/NL, blir alldeles för LAG och tappar mitt grundspel totalt. Så får se hur jag gör med det!

 

Kommer även betta under EM, även fast min betting sällan är så framgångsrik. Blir inga större summor. Kommer posta (dags)resultat här.

 

Startrulle: 1000 kr

 

Idag:

 

Poker: 3077 händer NL /1: +1477 kr

 

cKhmB.jpg

 

Betting: Vinst till Portugal med 1-0 hcp Danmark, -150 kr

 

Rulle nu: 2327 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pratar vi en dubbel eller 2 singlar?

 

Inte lagt nåt bet ännu, men dubbel känns lockande.

 

Du kan inte spela betting på svsp. Det är ren idioti. Spela på pinnaclesports istället. Du får i snitt 5% bättre odds. Marginalen på SVSP är helt enkelt för hög!

 

Självklart medveten om det här, men när summorna är så små på bettingen vet jag inte om det spelar nån större roll? Bettar ju inte för att nå någon större profit, utan det är snarare tv-money.

 

Lirade en session nu,

 

546 händer NLHE, +427 kr

 

Startrulle: 1000 kr

Rulle nu: 2754 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bokar Ukraina på 3.80, hemmanation är inte att underskatta :)

 

Det är sant! Ukraina har ett jäkla momentum nu med bra start och publiken i ryggen.. Men eftersom matchen betyder så mkt för fransmännen tror jag de kommer heltaggade och bara vinner detta. Säg 2-0! Hämtgurka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har england och frankrike o jag är värdelös på betting.. Så grattis till er som tippade ukraina o sverige.. eller oavgjort..

 

:-( :-(

 

Du bettar emot Sverige? Den är tung!

 

300 kr lagt på Frankrike enkelvinst. Funderar på att lägga -1 hcp också till ~3.6.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår typ illa. Bedrövligt bedrövligt. Man väntar i 4 år på det här, och så skiter det sig fullständigt. Varför spelade vi inte såhär mot Ukraina? Vad gör Isaksson? Snurrklackar (????????????) Welbeck seriöst in 3-2? Finner inte ord. Orkar inte ens klaga eller analysera, vill bara glömma skiten.

 

Dock satt mitt enda bet:

 

400 kr - Frankrike enkelvinst 2x. +400 kr

 

Tänkte lägga hcp-spelet också men mobilen dog på puben.

 

Startrulle: 1000 kr

Rulle nu: 3339 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jättehög motivation att posta när det går sisådär. Varit mestadels b/e, rushar upp nån tusenlapp bara för att förlora skiten kort därefter. Men har filtrerat resultaten och ser att jag ligger ganska stadigt + på /1, men backar rejält på /2 där jag springer som döden. Tycker dock det skulle vara dumt att inte chansa där när jag känner att jag är bättre än motståndet men inte har rätt flyt.

 

Startrulle: 1000 kr

Rulle nu: 2800 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...