Gå till innehåll

Love


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 313
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör såhär istället så att (god forbid) ingen missar vad som antagligen kommer vara min sista post, inte så mycket mer att tillägga (taget från förra sidan).

 

Man behöver ju inte sitta och trycka med någon doktorand i psykologi för att förstå att du inte riktigt mår bra.

 

Nu mår ju inte jag heller bäst i världen, men kan då föra mig bland annat folk i forum/verkliga livet sålänge man inte är under inverkan av berusningsdrycker hihi

 

(inte ens jag är perfekt:roll: :roll:)

 

:lol:

 

Ännu en solid analys. Att jag besvarar negativa posts negativt visar att "jag inte riktigt mår bra". :lol: Kan försäkra dig om att jag mår väldigt bra. :lol: Så absurt att jag inte vet vad jag ska säga.

 

Menar du på allvar att du sitter och beter dig som en idiot på internet medans du i "riktiga livet" är världens coolaste och snällaste kille mot alla (som förtjänar det?) (och är detta helt okej?)

Varför skulle ditt beteende här INTE ge någon slags bild av hur du är som person irl?

 

trist du lägger ner dbn, har varit en del underhållande inlägg här :)

 

mvh nyfiken förlorare

 

Snällhet är överskattat. Men jag visar respekt mot folk som förtjänar det, och visar även respekt mot folk jag inte känner/inte bildat någon åsikt om (varför skulle jag inte?). Sen är det väl för fan självklart att det är lättare att vara dryg och relativt obetänksam på ett forum.

 

Är väldigt nöjd med min personlighet (:lol:) och vad som kommer av den. Har väldigt lätt att imponera på folk, är väldigt framåt och direkt, har många bra vänner som kommer stå sig livet ut. Sen finns det en del personer som jag inte kommer överens med, men det är lite så det fungerar. Jag accepterar inte obefogad oskön arrogans och det visar jag alltid. Personer som gillar mig gillar mig otroligt mycket, personer som inte gör det gillar mig inte alls. Och det är inget jag har något problem med.

 

Det känns väl lite overkill med "påhopp på varje sida"

Boman med flera bad dig bara posta en hand och innan dess skrev Nicklaslid "BE över 6k händer :S"

 

Du missade "Såsens" sköna inlägg på samma sida som nicklaslids, och det är i princip så det ser ut over and over and over. Blir otroligt tröttsamt.

 

Orkar typ egentligen inte lägga mig i denna dagisdiskussionen men blir det inte lite komiskt att på ett pokerforum sitta och kasta ur sig "förlorare" eller vad det nu var till höger och vänster när man själv spelar micro (?)

Lite som att såga folk på ett bodybuilder forum när man själv är överviktig.

 

Tror generellt sett folk på detta forum inte bryr sig ett dugg av vad du åstadkommit utanför pokern då detta är ett pokerforum.

 

Edit; tycker folk annars är lite väl hårda och ska in och märka på minsta lilla.

 

Edit2; ta inte detta som någon hatpost vill bara poängtera att det kan vara bra för sitt eget bästa att vara ödmjuk.

 

Skillnaden här är att du mäter success i hur högt man lirar. Poker är som sagt endast en hobby för mig, inget annat. Om 2 veckor kommer jag inte lira en hand på ett halvår. Du har mycket att lära. ;-) Sen är det väl självklart att det är ganska meningslöst att snacka om annat än ens "pokerframgångar" (vilka knappt existerar för min del), men det blev så ändå.

 

Och ungefär så jag känner. Under en bra period är det ett par få som postar, men så fort det finns möjlighet att kommentera något negativt hoppar halva pf in och postar på det drygaste och vidrigaste imaginable.

 

Edit: Ta inte det här alltför negativt, men är extremt komiskt att du känner att du har något du kan bidra med vad gäller "livsapproach". :lol:

 

 

 

 

/psykfall som inte riktigt mår bra. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att du tog åt dig av de orden som skrivits här är uppenbart, det är bra. sluta neka, ditt tonfall i svaren ovan är som dag och natt gentemot vad du brukar vara.

 

jag önskar att någon respektabel människa kommer och skriver några väl valda ord som beskriver läget bra, jag är inte tillräckligt begåvad för det och har inte slutledningsförmågan som krävs i en sådan allvarlig situation. att till och med okochar lämnar ett par fina ord i all välmening tycker jag borde betyda någonting för dig, han är en jättesnäll människa.

 

och hånet mot sjuksystrar som du verkar se ned på visar hur fel din verklighetsuppfattning är. det är de som kämpar på bra där många väljer yrket framför pengarna, inkl mig.

 

kollade igenom de flesta kommentarer du fått om ditt beteende och de flesta kommentarer kommer från helt olika håll, inte från samma grupper som det kan vara på forumet ibland. det borde också säga dig någonting.

 

det är inte bra för framtiden att du ser dig så komplett som du gör redan nu. du har inte outat din ålder men jag skulle gissa på kring 18. om inte åldersgränsen för poker var som den var hade jag gissat på 16. hoppas du inte stöter på fel människor på fyllan för på alkoholen har folk som inte kan bättre en tendens att reagera fysiskt på sånt här skit.

 

edit in och läs amelies dagbok. han spelar på samma nivå som du och vet om det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och hånet mot sjuksystrar som du verkar se ned på visar hur fel din verklighetsuppfattning är. det är de som kämpar på bra där många väljer yrket framför pengarna, inkl mig.

 

:lol:

 

Och ja, jag tog verkligen åt mig extremt mycket. Sinnes hur borta du är. Är otroligt uppenbart att du har väldigt svårt för mig, varje gång jag ser dig posta i en annan tråd känns det ungefär 50/50 att du nämner mig i ditt inlägg. :lol: Kul att jag är en så stor del i ditt liv! Kommer sakna det. ;-) Du måste vara den enda personen vars posts innehåller 100% rent bs.

 

Och precis, jag ser mig som en helt komplett person för att jag inte anser att jag har speciellt mycket att lära från en 17-åring. Helvete boman, sharp! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå? Älskar sjuksköterskor! Sjuksköterskelinjen har helt klart snyggast tjejer på alla universitet runtom i landet!

 

Ok, nog med sandlåda. :lol: Lås skiten.

 

(räknar dock med minst 3-5 posts till där folk påpekar vilket psykfall jag är och hur dåligt jag mår :()

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha så vad var syftet med att du tog upp sjuksköterskestudier? jag har redan förklarat mina avsikter för dig, så du kan sluta se ner på mig gällande det valet. att jag inte kan mäta mig med dig pokermässigt är ju ren fakta så det kan jag ta.

 

och ja, grattis. du kommer aldrig komma i närheten av en fin och bra tjej med din nuvarande personlighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...