Gå till innehåll

Drömelvan-EM


Recommended Posts

Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller?

 

Nej, inga matcher. Flest poäng vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag läst reglerna två gånger men blir intr klokare.. Hur avgörs vem som vinner? Är det lag mot lag varje omgång och vinnaren tar 3p till ligan. När gruppspelet är slut startar playoffs i ligan med de åtta bästa lagen och då är det knockout som gäller?

 

hehe du verkar espn-fantasyskadad (=

 

Som D sa, totalpoängen bara.

 

 

 

Har folk fått mailet för hur man joinar ligan? Bara en som joinat o jag skrev alla mail samtidigt så tänkte att det inte buggat o bara den översta fått invajten eller nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe du verkar espn-fantasyskadad (=

 

Som D sa, totalpoängen bara.

 

 

 

Har folk fått mailet för hur man joinar ligan? Bara en som joinat o jag skrev alla mail samtidigt så tänkte att det inte buggat o bara den översta fått invajten eller nåt?

 

Haha du anar inte! Sitter och vara väntar på nästa säsong :)

 

Men vad menar de med detta då?

 

Each Matchday you will play a match against another team in the league, with a match result based on game scores. 3 points will be awarded for a win and 1 point for a draw. In the event of a tie, the team with the most game points will be positioned higher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Assistent manager verkar välkodad. Jag får två tips:

 

1. I think Čech is your player playing in the next set of matches who will score the most points. You should make him captain and use substitutions if he fails to perform.

 

2. Akinfeev is on your bench but I think he'll score more points than Čech. You should swap them.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Assistent manager verkar välkodad. Jag får två tips:

 

1. I think Čech is your player playing in the next set of matches who will score the most points. You should make him captain and use substitutions if he fails to perform.

 

2. Akinfeev is on your bench but I think he'll score more points than Čech. You should swap them.

 

Nu vet jag inte om du är ironisk eller ej men ser inget direkt fel.

 

Eller du vill att den ska säga:

 

1. Av dina spelare i startelvan tror jag att Cech kommer göra flest poäng. Jag tror dock att Akinfeev som du har på bänken är ett bättre val som kommer göra fler poäng och bör därför byta dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8k-3k-1k funkar ju annars också tycker jag iaf..

 

Tycker också nåt sånt låter vettigt, jag behöver ju inte få alla pengar ;-)

 

Känns väldigt ovisst och svårspelat, jämfört med att spela en lång liga. Man vet ju hur det brukar se ut i mästerskap, 0-0 i inledningsmatcherna och sen stänker Oleg Salenko in fem baljor i en match som blir grymt utslagsgivande. Extra knepigt att bara kunna ha två från samma lag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...