Gå till innehåll

Drömelvan-EM


Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fasen vad synd att ja hitta den här sidan försent;

 

http://www.fantasyleague.com/ProEuro/Default.aspx

 

 

Jag tycker att det suger att 50% har Martin Olsson t.ex.

Ribery, Özil, Iniesta, man kommer se dom i varje lag. I den här så kan varje spelare bara ägas av en person, som espn-ligorna. Så det ska va. Letat förut till PL-ligan men inte hittat nåt. Om folk hittar såna sidor till PL / VM sen så skriv gärna sidan till mig (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 pers som betalat också, gått smidigt det här. Stänger registreringen 23.59 ikväll.

 

 

Sugen att vara med. Dock fyller sambon år och vi ska snart ut och äta middag och sen spendera kvällen. Lite sent ute känner jag :rolleyes:

 

Är det totalkört om man inte hinner innan 23:59?

 

Skeppa kontonr / liganamn på pm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sugen att vara med. Dock fyller sambon år och vi ska snart ut och äta middag och sen spendera kvällen. Lite sent ute känner jag :rolleyes:

 

Är det totalkört om man inte hinner innan 23:59?

 

Skeppa kontonr / liganamn på pm?

 

Skickar man swedbank-swedbank eller nordea-nordea går det ju i teorin o skicka 15 min innan matchstart om jag är online, men kan inte garantera att jag är inne imorgon.

 

Jag jobbar PM så får du se vad du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt kul att det snart drar igång! Kul krydda denna liga blir också, speciellt att vi är så många. Hade gärna sett typ 9K - 4K - 2K eller nåt i priser om vi ska hålla oss till tre vinnare, men Shahin är generalen.

 

Varenda gång jag gör några byten så tycker jag att det är till det bättre. Sen när jag gjort några byten under några dar så är jag typ tillbaka på det lag jag hade från början, och tycker att jag succesivt förbättrat laget:shock:

 

Shahin> Jag ringde nyss del Bosque, han sa att Llorrente kommer lira alla matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt kul att det snart drar igång! Kul krydda denna liga blir också, speciellt att vi är så många. Hade gärna sett typ 9K - 4K - 2K eller nåt i priser om vi ska hålla oss till tre vinnare, men Shahin är generalen.

 

Varenda gång jag gör några byten så tycker jag att det är till det bättre. Sen när jag gjort några byten under några dar så är jag typ tillbaka på det lag jag hade från början, och tycker att jag succesivt förbättrat laget:shock:

 

Shahin> Jag ringde nyss del Bosque, han sa att Llorrente kommer lira alla matcher.

 

Vafan körde han Negredo mot Kinda då!! Han vill bara tilta mig. (=

 

Jag bryr mig vekrligen inte ifall vi kör de ena eller de andra, tänkte bara ta täten eftersom de va så lite tid kvar, men kände det var lite top heavy.

 

Så ni får rösta, försten till 3, 9k 4k 2k eller 10k 4k 1k?

 

För mig spelar det ingen roll men vi har 1 röst på 9k 4k 2k, vad vill resten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10k-4k-1k röst här:-P Edit. Mierda

 

Har ni lagt mycket tid på laget? Jag har inte orkat gå igenom poängsystemet men antar/hoppas att det är liknande aftonbladets sunkelva.

 

Alldeles för mkt tid, där dom sista 19 timmarna förmodligen varit i onödan (=

 

Det här är det enda viktiga;

 

Manager substitutions

 

After all matches on a single day have finished and before the next matches start, you can:

 

Replace any player who wasn't sent off, with one from your bench whose team is yet to play.

Change your captain if he wasn't sent off, with a player from your squad whose team is yet to play.

 

Players who are substituted out will score 0 points, the captain bonus will be lost from your original captain if a new captain is selected. Substitutions and captain changes can't be cancelled once confirmed.

 

An unlimited number of manager substitutions can be made, however, it is not possible to make manager substitutions after games on the last day of the Matchday, as all fixtures will have been completed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...