Gå till innehåll

Drömelvan-EM


Recommended Posts

  • Svars 248
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äääh, du kan bara ta in andramålvakten. Jag hade oroat mig mer över att du har Fabregas, VDV, Huntelaar och nästan Gomez. Jävligt dyra spelare där jag blir förvånad om ens två av dom får starta.

 

Ja, jo, men har Akinfeev som kapten och reserven är enbart vald pga låg kostnad. :)

 

Det är en medveten chansning. Vill undvika att ta spelare som är streckade av alla möjliga och hoppas på det bästa.

 

Spelar alltid fantasy högvarians. Roligare att vinna 1/10 och stortorska 7/10 än att komma femma varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jo, men har Akinfeev som kapten och reserven är enbart vald pga låg kostnad. :)

 

Det är en medveten chansning. Vill undvika att ta spelare som är streckade av alla möjliga och hoppas på det bästa.

 

Spelar alltid fantasy högvarians. Roligare att vinna 1/10 och stortorska 7/10 än att komma femma varje gång.

 

I ett kort mästerskap kanske man måste hitta tydliga differentials för att gå riktigt bra, vad vet jag. Men senaste PL fantasy lirade jag hyfsat "GTO" och vann ju PF-ligan och kom på plats 591 av 2,7 miljoner lag. Var även så bland de som kom i den absoluta toppen också, dvs mycket RvP och Rooney som kapten följt av spelare som Dempsey, Bale, Silva, Aguero, Sessegnon osv.

 

Tycker det är riktigt trist att UEFA gått ut med hur många som valt en spelare redan innan första omgången, gör nog att fler följer efter och många lag blir ganska lika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja! 1-0 till rätt lag, och mål av Gomez. Nu ligger jag väl inte toksist längre i alla fall... :)

 

 

Toksist lär du aldrig ligga när jag är med.. stor fail på hela mitt lag.. det där med wildcard när man tydligen kan byta ut hela sitt lag (?) verkar som nåt för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som ofta har problem att logga in, typ nu?

 

Kommer inte heller in. Värt att tänka på innan spelstoppen, så man inte väntar in i det sista med eventuella byten.

 

Förövrigt hoppas jag komma igång med lite poängplockning nån gång, Iniesta och Casillas känns ju iofs inte direkt unikt men Jelavic får gärna stänka in nån balja mot Irland också.

 

Förvånande att Spanien kör Fabregas i nån slags Messi-position. Skönt att man avstod Llorrente och Torres, ville inte riskera att få dyra spelare på bänken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...