Vladi Postad 4 September , 2014 Rapport Postad 4 September , 2014 Det var en vågad syn av din motståndare! Citera
okocha Postad 7 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2015 Längesen jag skrev något här så tänkte riva av lite pluswhine! Hade en extremt sjuk dag idag där jag var djupt i ganska exakt allt utan att få vinna nått fint, det började med att jag tangerade gårdagens 16e placering i hot75 för att sen rulla på med: 4a i 44turbo stars 6a i 27turboknack stars 13e i hot 55 6a i friday roller ipoker 9a i 75f ipoker 7a i 20r ipoker 6a i gofast för att sen avsluta med att komma in på ft i hot 44 som chipleader bara för att busta den på 9e plats.. Citera
Strlxen Postad 7 Februari , 2015 Rapport Postad 7 Februari , 2015 Inte mer än att man känner sig överkörd. Som i en pingismatch ungefär. Citera
Vichyn88 Postad 8 Februari , 2015 Rapport Postad 8 Februari , 2015 Längesen jag skrev något här så tänkte riva av lite pluswhine! Hade en extremt sjuk dag idag där jag var djupt i ganska exakt allt utan att få vinna nått fint, det började med att jag tangerade gårdagens 16e placering i hot75 för att sen rulla på med: 4a i 44turbo stars 2a i 27turboknack stars 7e i hot 55 2a i friday roller ipoker 7a i 75f ipoker 1a i 20r ipoker 1a i gofast för att sen avsluta med att komma in på ft i hot 44 som chipleader bara för att busta den på 3e plats.. Grattis till alla fina placeringar! Citera
gaboobird Postad 9 Februari , 2015 Rapport Postad 9 Februari , 2015 Det var en vågad syn av din motståndare! "pokern är död" Citera
killerwolf Postad 9 Februari , 2015 Rapport Postad 9 Februari , 2015 Längesen jag skrev något här så tänkte riva av lite pluswhine! Hade en extremt sjuk dag idag där jag var djupt i ganska exakt allt utan att få vinna nått fint, det började med att jag tangerade gårdagens 16e placering i hot75 för att sen rulla på med: 4a i 44turbo stars 6a i 27turboknack stars 13e i hot 55 6a i friday roller ipoker 9a i 75f ipoker 7a i 20r ipoker 6a i gofast för att sen avsluta med att komma in på ft i hot 44 som chipleader bara för att busta den på 9e plats.. insane! gz! bjud på totalen Citera
okocha Postad 9 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2015 insane! gz! bjud på totalen det som var grejen, bustade ju allt innan de roliga pengarna delades ut så vann strax under halva kostnaden för att spela en söndag. Citera
Recommended Posts