Gå till innehåll

flugan


okocha

Recommended Posts

hej, jag spelar turneringar och cashgame på lite blandade nivåer och blandade sajter. jag är för tillfället ganska långt från ath. blev lite tiltad nyss när jag fick in i en stor pott med 85% equity och förlorade och tyckte som vanligt väääldigt synd om mig själv. har sprungit dåligt ganska länge nu och med det har kommit ganska dåligt spel stundtals. tur och otur kan man givetvis inte styra över men mitt spel överlag måste bli mycket bättre, förhoppningen med dbn är att jag ska hålla diciplinen bättre och spela relativt nära mitt A-game. gör jag det vet jag att jag har +ev på de flesta bord jag väljer att sitta på och även de där jag inte har det kan jag säkert lära mig något på.

 

mitt turneringsspel måste bli bättre på så många punkter, är ganska långt ifrån de bästa när stackarna blir grundare och tror knappt jag har edge i de tuffaste fälten på nätet.

 

nick är hemliga på de flesta sajter utom svs där jag nickar flugan och på prima där jag nickar flugan87. drar igång ett turrepass nu där jag fyller på med lite cashgame om jag hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 681
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GL! posta gärna ett schema över vilka turneringar du kör på veckodagarna

ty, spelar utan schema men brukar regga det mesta som är dyrare än 50 dollar freeze eller 20 rebuy och som startar 20-23.

Lycka till!

 

Vad innebär ath? All time high?

ty, ath är all time high ja =)

Good luck Chuck!
Lycka till Okocha!
Stort GL =)
Lycka till!
gl flugis.
grupptryck.

 

GL flugmaskinen.

ty

Hoppas du får ordning på det där, den grafen såg inget vidare ut :S

 

Lycka till!

ty, mkt av backet är på omaha och får väl ses som läropengar :mrgreen:

GL från mig och frugan!

ty =) du får hälsa frugan :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...