Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

True, men jag brukar börja på bb :P men för all del semikallt inlägg av mig =)

 

haha sry, första handen eller första rundan, you get the drill. Observant dock även om du själv twistade till det ;)

 

 

Idag har jag fått in hela 0.5h spel och tänkte därför sitta 7.5h fr.o.m. nu ungefär. Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha sry, första handen eller första rundan, you get the drill. Observant dock även om du själv twistade till det ;)

 

 

Idag har jag fått in hela 0.5h spel och tänkte därför sitta 7.5h fr.o.m. nu ungefär. Peace.

 

Följer du med till Roskilde om jag stakear biljetten? Funderar seriöst på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"första" handen:

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $5(BB) Boss Game#1774220131

 

.punkt ($519)

karla00 ($292)

ViktorH ($672)

regnb_ƒ__gen ($597)

Almesj_ƒ__ ($1,631)

 

.punkt posts (SB) $2.50

karla00 posts (BB) $5

 

Dealt to ViktorH 4d 4c

ViktorH raises to $15

fold,

Almesj_ƒ__ calls $15

fold,

karla00 calls $10

FLOP ($47.50) Ac Js 4h

karla00 checks

ViktorH checks

Almesj_ƒ__ bets $32

karla00 folds

ViktorH calls $32

TURN ($111) Ac Js 4h Td

ViktorH checks

Almesj_ƒ__ bets $78

ViktorH raises to $241

Almesj_ƒ__ calls $163

RIVER ($593) Ac Js 4h Td Jh

ViktorH bets $384 (AI)

Almesj_ƒ__ calls $384

ViktorH shows 4d 4c

(Pre 53%, Flop 83.2%, Turn 90.9%)

 

Almesj_ƒ__ shows Ah Jd

(Pre 47%, Flop 16.8%, Turn 9.1%)

 

Almesj_ƒ__ wins $1,348

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är bara en sån dag där jag inte kan plussa. Donerat en 3.5K till Level vilket helt klart har hjälpt hans dagsresultat. Jag tror jag tar den där stejken till roskilde :twisted:

 

j/k, wish I could, fått in 5.5h hittills idag åtminstone. Bara att fortsätta grinda å bita ihop!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är bara en sån dag där jag inte kan plussa. Donerat en 3.5K till Level vilket helt klart har hjälpt hans dagsresultat. Jag tror jag tar den där stejken till roskilde :twisted:

 

j/k, wish I could, fått in 5.5h hittills idag åtminstone. Bara att fortsätta grinda å bita ihop!

 

Minns inte riktigt hur det gick till men jag stackade dig X antal ggr. Du gjorde iofs flera sjuka 0 eq-bluffar typ KQo-handen. Men det hjälpte föga då jag dunkade in ett fint back ändå :S. Knappt plus för månaden, är troligen förlorande :(

 

Edit: just ja vi spelade HU ganska länge några ggr. Diazo varnade mig för att poddna satt bredvid och live-coachade. Mitt svar var: jag har edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minns inte riktigt hur det gick till men jag stackade dig X antal ggr. Du gjorde iofs flera sjuka 0 eq-bluffar typ KQo-handen. Men det hjälpte föga då jag dunkade in ett fint back ändå :S. Knappt plus för månaden, är troligen förlorande :(

 

Edit: just ja vi spelade HU ganska länge några ggr. Diazo varnade mig för att poddna satt bredvid och live-coachade. Mitt svar var: jag har edge.

 

ja jävlar vad jag donerade till dig.

Höll mig på plus dock trots att jag förlorade nästan alla potter över 200bb.... tills jag förlorade på riktigt och slutade fedeback. nice.

 

Vi spelade väl ingen HU? Kanske om vi väntade action på nåt bord iofs. Mig har du kanske edge mot, men jag ser gärna den där grudgematchen mellan dig och poddna :) :) :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt trevlig och produktiv tripp till Osbytrakterna! I tisdags hade jag skitkul på min kusins studentfest. Imorrn stor fest Team Microvågs festlya. Kan bli en riktigt bra vecka detta :-D

 

Blandade lite SVS med min eurosite idag. Sprang på fint i euros och plussade drygt 3 inköp där, 5 igår. SVS däremot har jag väldigt svårt att vinna på och något med skitklienten gör att jag aldrig någonsin spelar bra där. Jag fick även både känna på den numera berömda snokis rungood och se honom dra ut någon random med en treoutare på river efter att ha fått in nästan 200BB på turn med naket toppar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...