Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad rullar det för spel och hur mycket rejkas?

 

Spelas ju en del 5/5 och 10/10 då och då. Raken är som överallt annars med en topp på 50. Riktigt löst!!! Typ sjukt standard att få 4 syn för en hundring pre, typ. Bra action som dom säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Microvåg, reppade av mig, mötte igår Skånska Spel, reppade av Diazo, på FIFA10. Jag stod för ett av dem mest episka självmål jag nånsin sett på spelet men vann totalt. Jag hade dock handikapp iochmed att diazo fick i sig nån grogg eller två under spelets gång så jag tror vi var hyfsat jämna ändå.

 

 

 

Bra ggpp?

 

Hehe TM Meta. Ska vara stora bokstäver, GGPP. Antagligen är det lite bättre GGPP än när du var här ;)

 

Spelas ju en del 5/5 och 10/10 då och då. Raken är som överallt annars med en topp på 50. Riktigt löst!!! Typ sjukt standard att få 4 syn för en hundring pre, typ. Bra action som dom säger.

 

Var menar du nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Microvåg, reppade av mig, mötte igår Skånska Spel, reppade av Diazo, på FIFA10. Jag stod för ett av dem mest episka självmål jag nånsin sett på spelet men vann totalt. Jag hade dock handikapp iochmed att diazo fick i sig nån grogg eller två under spelets gång så jag tror vi var hyfsat jämna ändå.

 

 

 

 

 

Hehe TM Meta. Ska vara stora bokstäver, GGPP. Antagligen är det lite bättre GGPP än när du var här ;)

 

 

 

Var menar du nu?

 

3Vent eller kattslösa tex. Sjukt bra värde ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3Vent eller kattslösa tex. Sjukt bra värde ju!

 

Kattslösa har man ju spelat på, var mycket trevligare än jag föreställt mig :)

 

 

 

MISSA NU INTE DEN SISTA VENUSPASSAGEN UNDER VÅR LIVSTID!

http://events.slooh.com/

 

Följ från olika platser i världen hur den lilla planeten rör sig över solens yta.

Ja det tar nästan 7h, men mycket chips och en film/några bord bredvid gör det värt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick sådär med neddragandet av öldrickande :roll: Blev en spontanutgång ikväll. Alla uteställen skulle "garanterat ha öppet" men det var inte riktigt så. Jag var rätt seg där dock så det var nog första gången jag skulle in på en nattklubb och tänkte "YES där var stängt" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick sådär med neddragandet av öldrickande :roll: Blev en spontanutgång ikväll. Alla uteställen skulle "garanterat ha öppet" men det var inte riktigt så. Jag var rätt seg där dock så det var nog första gången jag skulle in på en nattklubb och tänkte "YES där var stängt" :mrgreen:

 

Kör 2-manna rök/supfylla på Viktorhs vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vackert HH! :D

 

 

 

 

standard start på dagen, hand 1:

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $4(BB) Boss Game#1773160440

 

Nergdnil ($417)

Loitta ($131)

ViktorH ($394)

H@a@lingol ($389)

susu ($658)

 

Nergdnil posts (SB) $2

Loitta posts (BB) $4

 

Dealt to ViktorH Kc Kd

ViktorH raises to $12

fold,

susu calls $12

fold,

Loitta calls $8

FLOP ($38) 3c Js 5s

Loitta bets $8

ViktorH raises to $35

susu calls $35

Loitta calls $27

TURN ($143) 3c Js 5s 3d

Loitta bets $4

ViktorH raises to $85

susu raises to $166

Loitta folds

ViktorH raises to $347 (AI)

susu calls $181

RIVER ($841) 3c Js 5s 3d Tc

susu shows 3s 7c

(Pre 14%, Flop 23.6%, Turn 95.5%)

 

ViktorH shows Kc Kd

(Pre 86%, Flop 76.4%, Turn 4.5%)

 

susu wins $826

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vackert HH! :D

 

 

 

 

standard start på dagen, hand 1:

 

hand

 

Hur gör du för att få spela knappen första handen? ^^

 

För övrigt trist de perioder där man inleder varje dag med att gräva några buyins hål, men soft om man klarar att gräva igen de. Mycket bra för självförtroendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...