Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

Dagens två händer, mot rätt spewiga "kreativa" spelare.

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $4(BB) Boss Game#1758042724

 

anden1 ($288)

eliguy ($2,331)

bea70 ($1,225)

rahim ($339)

ViktorH ($939)

 

eliguy posts (BB) $4

anden1 posts (SB) $2

 

Dealt to ViktorH 6s 6d

bea70 raises to $16

rahim calls $16

ViktorH calls $16

fold,

eliguy calls $12

FLOP ($66) 2c 6h Js

eliguy checks

bea70 bets $21

rahim folds

ViktorH calls $21

eliguy folds

TURN ($108) 2c 6h Js 9h

bea70 bets $23

ViktorH raises to $94

bea70 calls $71

RIVER ($296) 2c 6h Js 9h Th

bea70 bets $1,094 (AI)

ViktorH calls $808 (AI)

bea70 shows 3s 3d

(Pre 18%, Flop 1.7%, Turn 0.0%)

 

ViktorH shows 6s 6d

(Pre 82%, Flop 98.3%, Turn 100.0%)

 

ViktorH wins $1,897

 

 

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $4(BB) Replayer Game#1758034509

 

ViktorH ($846)

Bobby232 ($995)

Grodl_ƒ__r ($656)

mctokig ($798)

parre77 ($545)

 

ViktorH posts (SB) $2

Bobby232 posts (BB) $4

 

Dealt to ViktorH Js Jd

Grodl_ƒ__r raises to $14

mctokig calls $14

fold,

ViktorH calls $12

fold,

FLOP ($46) 4d Jc Kh

ViktorH checks

Grodl_ƒ__r checks

mctokig bets $784 (AI)

ViktorH raises to $832 (AI)

Grodl_ƒ__r folds

TURN ($1,615) 4d Jc Kh 7d

RIVER ($1,615) 4d Jc Kh 7d Td

ViktorH shows Js Jd

 

ViktorH wins $1,600

 

 

 

sry att jag inte konverterat dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5f2201253806P987c.jpg

Tjej: Plipen kan du inte visa var toaletten ligger?

Plipen: Den ligger där runt hörnet.

Tjej: Ja men kan du inte följa med å visa..?

(bild tagen från Plipens mobil)

 

 

 

 

En mycket rolig Harmyntan-natt och rolig natt överlag när vi firat födelsedagar och sovit på balkong!

 

Blev efter familjeåterförening med middag och osedvanligt mycket alkohol en liten utgång i Helsingborg. Själva utgången var väl inte det roligaste (och Plipen/Meta får gärna fylla i luckorna) men när vi väl kom hem från utgången så radade roligheterna upp sig.

Vi hade några unga förmågor här som enligt Meta tyckte att han skulle klämma hårdare på deras förmågor, vilket han givetvis gjorde. (dessvärre ingen av dessa förmågor som är bilden ovan). Plipen hade sitt på det torra med någon av dem, men lyckades ändå på något vänster dra hem en 32-årig nyskild kvinna av utländsk härkomst och jag citerar Meta: "jag var full, och är inte direkt känd för att vara kräsen på fyllan, men jag hade inte legat med henne".

 

Kort sagt en riktig 1-poängare. (inte hon på bilden heller). Jag kommer hem från kvällen med min bror, syster och styvsyster (den senare råkar vara Plipens ex, som han inte träffat på två och en halv månad då hon varit ute och rest) och några andra.

Exet går in till Plipens rum för att hälsa och möts av Plipen påsättandes den här äldre fula kvinnan och ja, det blev en jävla komik helt plötsligt.

Min bror som jag tror var allmänt full och bitter fick för sig att kvinnan var ond och måste straffas och slängde därpå Plipens hemsläps kläder i badkaret de hade legat i tidigare och kastade ut hennes BH från badrumsfönstret ner på gatan.

Även jag var glad i hatten och tänkte hämnas från tidigare kväll då Plipen kommit in och gjort nån form av helikopter när jag hade en tjej i säng. Öppnade hans dörr och kastade mig över paret som jag idag fick reda på var mitt i en fellatio-övning när jag gjorde min entré. Så ja, Plipen hade legat med erektion medan jag cockblockat och summan var väl att det var rätt så oskönt av mig och väldigt komiskt såhär i efterhand.

 

Plipens hemsläp hade uppenbarligen inga användbara kläder på morgonen och fick walk of shamea i ett par av Plipens mjukisbyxor då han var "för trött för att följa dig hem" trots att han utlovat det.

 

Idag är en toppendag och allt som hänt under natten förtjänar Plipen till 100% efter alla jävligheter han hållt på med här hemma. Lägenheten ska han också städa så jag är nöjd :) Ikväll blir det mer födelsedagsfirande och min baksmälla är nästan borta. Ska bli intressant att se vad lördagkvällen för med sig!

 

 

 

som vanligt: WT-kommentarer överflödiga 8-) Syskon super väl alla med?

 

Fan vilken osis man hade igår!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på toaletten på Harmyntan och skriver detta. Det är årets korvfest och allt VH brukar skriva måste således vara osanning. TjO!

 

Jag skriver under på allt Level har att säga. Imorgon vaknar han med en dildo i röven och undrar vad som hände.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriver under på att Viktor skriver under på det levlarn skrev. Jag såg det hända sas.

 

 

Sjukheten tog iaf helt nya nivåer när en PFare som var med plötsligt och totalt oväntat hängde ut hela sitt paket precis utanför en bar och gick runt sådär ungefär 50 meter...:roll::shock::cry:

 

Min egen kväll var exakt som det alltid brukar bli nuförtiden :S Nuff said...:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skriver under på att Viktor skriver under på det levlarn skrev. Jag såg det hända sas.

 

 

Sjukheten tog iaf helt nya nivåer när en PFare som var med plötsligt och totalt oväntat hängde ut hela sitt paket precis utanför en bar och gick runt sådär ungefär 50 meter...:roll::shock::cry:

 

Min egen kväll var exakt som det alltid brukar bli nuförtiden :S Nuff said...:rolleyes:

 

Vill tydliggöra att detta INTE var jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från utgång med främst Level men ursprungligen även Ferrari_ och Meta.

Meta tofflade hem utan hemsläp rätt tidigt och Ferrari_ blev nåt makalöst svinafull redan på förfesten och jag vet inte vad, men efter att ha blivit vägrad inträde på en pub, legat utslagen på gatan och sedan (faktiskt tidigare) sprungit med genitalier uthängandes några 50 meter eller så lyckats tappa bort sig själv eller oss i vimlet.

 

Jag å Level är alltså tillbaka på Harmyntan nu vid 6-snåret och vår bästa gissning är att Ferrari_, som inte svarar på mobil, är i fyllecell.

Vi hoppas.

 

 

I övrigt var kvällen ganska korvafestlig, med mycket champions league-glada pågar som plågades genom straffdramat medan vi som inte hade satsat några pengar pratade sex, utland och sex på balkongen.

Det slutade som sagt med att jag och Level levlade runt på Helsingborgs små klubbar och jag tror att den mesta av tiden för åtminstone Level gick ut på att analysera varför ViktorH var som ViktorH är och varför ViktorH gör som ViktorH gör.

Glad för att klämma på ViktorH's rumpa var han också.

 

Rätt säker på att Level inte nått några bra slutsatser tänker vi avrunda kvällen genom att slakta mitt spel (i HM) och mobba en IRL-gul ViktorH för att hans 3bet-frekvenser är något minderårigt för tighta.

(På tal om minderårigt så blev det inga roligheter ikväll, även om Level fick vittna mig nekas hångel med en långt ifrån minderårig kvinna och mina tankar gick till alla de välformade gottegudinnor som aldrig dök upp på förfesten).

 

 

som en liten cliff på cliffsen så tänker jag avslöja att en del kameramaterial från kvällen finns tillgängligt, men att dessa grundligt skall igenomgås innan beslut om publicerande tas ;-)

 

 

 

 

 

edit: Level har typ somnat istället för att analysera med mig och vår kamp om bb/100 för maj är fortfarande väldigt aktuell.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en magisk video där meta vägrar flytta sig från kameran samtidigt som han skanderar: "META META META". :D

 

Ferrari_ är fortf försvunnen och nu hoppas vi att han iaf överlevt :S

 

True story.

 

Som tur är har jag redan fått ViktorHs ord på att denna video aldrig kommer se offentlighetens ljus. Och ViktorH är en man som står vid sitt ord.

 

 

Jag hade en riktigt riktigt weird kväll som inkluderade min polare som är nybliven singel, polarens ragg som kom till vår förfest, och mig själv. Jag orkar inte riktigt skriva ner det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott att spela inatt. Var endast 5 bord igång på svs (2,5/5 och 5/10).

Samma spelare på samtliga bord och samtliga bord spelade 40+/~24.

 

Värt iaf! Nu blir det raka av allt hår på överkroppen följt av Gröningen, sol och sannolikt för att jag lovade det - årets första dopp :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plipen och några andra förfestare fotograferar tjejernas bröst. Tjejerna på festen alltså. Kanske kan bli pics här sen.

 

Jag sitter alltså och spelar poker när de förfestar. Är upp en miljon sklanskybucks men är ändå back. Oj nu blir de naket! brb

 

 

åhh så fick man en kyss av en fin flicka innan de gick ut : *

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick bekant men vacker "musik" genom Harmyntans väggar inatt. När jag la mig stod jag å tänkte "Glöm inte dricka vatten nu ViktorH så du inte vaknar bakis", så kom jag på att jag inte var full.

Samma sak när jag vaknade, reste mig sådär överlångsamt för att inte störa huvudet, innan jag insåg att jag inte kunde vara bakis eftersom jag inte drack igår.

 

Lyckades dessutom sluta lite plus på löningsfredag så ikväll firar vi!

Ska faktiskt spela poker även ikväll. Först blir det dock Gröningen för hela slanten och bor ni i Hbg så kom gärna och möt upp. Sitter mellan kioskerna en bit bak i en grönrandig brassestol med en corooona i handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När polare kommenterar att man börjat supa mycket vet man att det är fest :mrgreen:

 

Jag har börjat med ett jävla ofog att gå ut både fredag och lördag. Som vanligt skyller jag alla dylika ovanor på VH. Jag hade inte ens speciellt kul denna helgen vilket kanske var lika bra egentligen, det blir väl lättare att hålla sig inne iaf en av dagarna framöver. Och typ...prova på sån dära "grind" istället? :S Brrr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte att föringa en god öl men en produktiv dag, styggt gympass uppföljt med mycket god mat + snask/onyttigheter slår ju en dödsfylla i Sverige varje gång.

 

Utrikes däremot.

Alkoholen får en annan innebörd där.

 

Jag kan inte ens relatera till det du skriver längre, vilket jag tycker är mycket synd. Ett styggt gympass var nästan lika med en produktiv dag en gång i tiden. Fan man skulle börja träna igen.........................

Utrikesdelen kan jag iochförsig relatera till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...