Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

samma stil!

 

 

 

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag är bakfull. Kvinna i sängen också, inget ligg dock. Dagens fråga: är det för att jag är en gentleman eller för att jag är dålig?

 

Dålig! *gör tummen ner*

 

 

Jag vill bara upplysa er alla om att ViktorH fick ett PERFEKT knytnävsslag rätt på pungen av en tjej han satt och retades med på Måndagsklubben inatt. Han satt och grät i minst 10 minuter efter. Det var skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig! *gör tummen ner*

 

 

Jag vill bara upplysa er alla om att ViktorH fick ett PERFEKT knytnävsslag rätt på pungen av en tjej han satt och retades med på Måndagsklubben inatt. Han satt och grät i minst 10 minuter efter. Det var skoj!

 

Att det inte inträffar mer frekvent är en gåta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket mycket mycket sjuk kväll. 90% av den var helt jävla awesome vilket gjorde att de 10% hemska procenten var helt värt det :mrgreen: Dels vet jag inte om jag orkar göra en ViktorH-rapport och dels skulle vissa saker helst utelämnas här med men jag hade sjukt kul iaf, det var huvudsaken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kan betecknas som pluswhine ja ;) Nä men klart som fan är skönt. Jag har lärt mig exakt hur jag ska göra för att slippa bakfyllan nu, det tog ett tag :)

 

Älskar att du inte delar med dig heller :D mvh blir typ inte bakis heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Älskar att du inte delar med dig heller :D mvh blir typ inte bakis heller

 

Är ju det klassiska "dricka massa vatten och äta så mycket skräpmat man orkar" som gäller för alla. För min del har jag insett att det mesta bottnar i att jag får sån episk halsbränna 90% av gångerna jag super så nu tar jag alltid en Inside innan jag går och lägger mig. Det är lika bra att ta en huvudvärkstablett med.

 

Hur jag ska göra för att kunna sova ordentligt har jag dock inte listat ut än, vaknar alltid för tidigt och kan inte somna om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Somna är inget problem, jag somnar fortare än Blixten när jag är full och trött. Men oavsett vad jag druckit eller hur full jag varit så vaknar jag alltid efter max 5-6 timmars sömn och kan inte somna om :(

 

det är exakt samma för mig....

Frågade en tjej som vi var ute med igår om hon ville ha nåt från baren. Hon tittade mig djupt i ögonen och sade "Sex on the beach. Drinken, men även på riktigt" :mrgreen: Smooth tjej!!

 

tyvärr inte detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...