Metaddict Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 VH höres imorn sen åker vi söderut! Var det dig jag snackade med?
Esactun Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Var det dig jag snackade med? Säkert eller med obvspeltorsk!
Metaddict Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Säkert eller med obvspeltorsk! Han jag snackade med sade att OBV hade däckat redan så det måste ha varit du då
Esactun Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Han jag snackade med sade att OBV hade däckat redan så det måste ha varit du då Haha, sa jag det? Minns jag inte... Dock går han då inte få tag i idag
Metaddict Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Haha, sa jag det? Minns jag inte... Dock går han då inte få tag i idag Hehe japp det gjorde du, så mycket kommer jag ihåg Borde ha varit runt elvatiden typ.
Esactun Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Hehe japp det gjorde du, så mycket kommer jag ihåg Borde ha varit runt elvatiden typ. Alla ni pigga & glada idag?
Metaddict Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Alla ni pigga & glada idag? Pigg är väl fel ord Men jag drog hem jävligt tidigt igår så jag mår rätt bra under omständigheterna. Blir öl igen ikväll och eventuell utgång hehe.
Esactun Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Pigg är väl fel ord Men jag drog hem jävligt tidigt igår så jag mår rätt bra under omständigheterna. Blir öl igen ikväll och eventuell utgång hehe. Drar på poolparty nu! GL HF ikväll
Metaddict Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Drar på poolparty nu! GL HF ikväll Haha najs! Desamma!
ViktorH Postad 4 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Alla ni pigga & glada idag? vaken nu, skype?
Metaddict Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Postad 5 Augusti , 2012 Dagens samtal: Random bonde på utestället GC: Har du knullat idag? Meta : Nej! Random bonde på utestället GC: Nähä. Har du fått nåt ragg då? Meta : Nej! Random bonde på utestället GC: Du hatar mig just nu va? *pinsam tystnad* Meta : Litegrann faktiskt! CC malmö ikväll? TM spelar icke live!
schumme Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Postad 5 Augusti , 2012 vem fan är tm? Du e fan riktigt trög...
schumme Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 åh herreeegud *facepalm* du har fortfarande ingen aning va?
Scaniac Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Postad 6 Augusti , 2012 du har fortfarande ingen aning va? Om vad ? Att jag myntade uttrycket vem fan är TM ? och ni trodde att jag inte fatta att det betydde team microvåg, GG funtard
ViktorH Postad 8 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2012 Hej då Piteå! Lund på fredag! Vi bor inte i Lund era nötter. Dessutom är Harmyntan festfritt denna helgen, (då jag är sjuk och plipen är även borta) och jag är troligen borta nästa helg. Varför väntar ni inte tills vi slår på stort? Här kommer vara stendött på fredag Eller var planen att hälsa på Skånska Spel i Lund kanske?
obvspeltorsk Postad 8 Augusti , 2012 Rapport Postad 8 Augusti , 2012 Vi bor inte i Lund era nötter. Dessutom är Harmyntan festfritt denna helgen, (då jag är sjuk och plipen är även borta) och jag är troligen borta nästa helg. Varför väntar ni inte tills vi slår på stort? Här kommer vara stendött på fredag Eller var planen att hälsa på Skånska Spel i Lund kanske? jag blir ju hemma i lappland han ska till sin syster osv ;O
ViktorH Postad 8 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2012 jag blir ju hemma i lappland han ska till sin syster osv ;O Gotte! Trodde ni skulle till Harmyntan och härja, (vilket hade varit sjukt antiklimaktiskt mtp omständigheterna här). Hur gammal är hans syrra och vad heter hon? (PM så jag kan facebookstalka/ligga med etc)
obvspeltorsk Postad 8 Augusti , 2012 Rapport Postad 8 Augusti , 2012 Gotte! Trodde ni skulle till Harmyntan och härja, (vilket hade varit sjukt antiklimaktiskt mtp omständigheterna här). Hur gammal är hans syrra och vad heter hon? (PM så jag kan facebookstalka/ligga med etc) Tror jag råkat flika in på hennes bilder nångång tror inte det är något man vill stoppa pinkarn i, dessutom har hon barn har jag för mig Men antar marklund nånting om du vill stalka, bara kolla om hans fejjzbook avger någon info. God jaktlycka!
Recommended Posts