Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mvh/ Mister Konsekvens.

 

Du känner väl mig, har väl aldrig hållt ett löfte i hela mitt liv. Man kan väl få ångra sig... ;) Sen måste man ju va snäll och agera sällskap, hör ju till god ton.

 

Hur som helst så var jag inte jättesugen på att spela, men drog dit ändå. Inget 10/10 bord öppet klart så fick spela 20/20. Kortdöd i 2 timmar sen reraisa man en Q5s och fick in the mot A8 på 852, runner runner flush till undertecknad. Tackar.

 

Sen hade man lite stack att spela med igen, typ 2700 eller nåt. Då öppnade det ett 10/10 bord och jag flyttade över och började helt plötsligt spela bra. Två AA och två KK kan ha hjälpt till lite...

 

Växlade ut med ett plus på 3350 spänn.

 

Kommer nog ändå att ligga lite lågt med spelet ett tag, är inte alls sugen.

 

Peace out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart han ville ifrån MFF så fort han bara fick chansen. Han kan obv inte ha mått bra av att befinna sig i den jävla äckelhålan på den där jävla äckelarenan med dem där jävla äckelspelarna i det där jävla äckellaget som gammal ur-Helsingborgare. Varje sekund måste ha varit misär för stackars Rolle. Jag led med honom ska jag säga.

 

 

;)

 

Nytt jobb lär han hitta, frågan är bara när var hur.

 

Haha, ja han har säkert otroligt mycket känslor för hif den där rolle, det var ju inte det lilla målfirandet han drog till med när vi mötte er..

Det är bara att inse att ingen vill vara kvar i helsingborg hur bra det än går för er. Era spelare går till oss hela tiden, järdler, babbis, thern osv. För att ta nästa steg i karriären. Sen att dom inte klarat pressen i en klubb som kräver seger är en annan sak... Dom vill väl inte skriva på långtidskontrakt nu heller? Riktigt hjärta för klubben att gå som bossman efter ett år ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja han har säkert otroligt mycket känslor för hif den där rolle, det var ju inte det lilla målfirandet han drog till med när vi mötte er..

Det är bara att inse att ingen vill vara kvar i helsingborg hur bra det än går för er. Era spelare går till oss hela tiden, järdler, babbis, thern osv. För att ta nästa steg i karriären. Sen att dom inte klarat pressen i en klubb som kräver seger är en annan sak... Dom vill väl inte skriva på långtidskontrakt nu heller? Riktigt hjärta för klubben att gå som bossman efter ett år ;)

 

Haha va? Vem syftade du på som bosman?

 

Bra exempel annars mannen! HIF ville varken ha Järdler eller Babis...Thern spelade typ hälften av matcherna men har fått storhetsvansinne och fittar sig över att han fått spela på kanten. Konstigt när vi haft allsvenskans bästa innermittfält liksom och dem inte varit skadade alls. Men men, honom ville vi iaf ha kvar och jag tror definitivt han har framtiden för sig så det är bara att gratulera MFF där, OM han inte fått någon fantasilön enbart för att MFF ville sno honom från HIF.

 

Sen verkar du ha missat att HIF haft så kallade "hemvändare" som stor del av sitt framgångskoncept, spelare som är här just precis för att dem har hjärta för klubben. Det samt massa lokala talanger vi själv har utvecklat och nu fått fina pengar för, just för att spelarna skrivit på längre kontrakt istället för att försöka gå som bosman! (KvinnoMisshandlarn tycker jag inte vi nämner alls i något sammanhang ;))

 

Alltid kul med lite MFF vs HIF-hat men nästa gång kan du väl läsa på innan du skriver? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha va? Vem syftade du på som bosman?

 

Bra exempel annars mannen! HIF ville varken ha Järdler eller Babis...Thern spelade typ hälften av matcherna men har fått storhetsvansinne och fittar sig över att han fått spela på kanten. Konstigt när vi haft allsvenskans bästa innermittfält liksom och dem inte varit skadade alls. Men men, honom ville vi iaf ha kvar och jag tror definitivt han har framtiden för sig så det är bara att gratulera MFF där, OM han inte fått någon fantasilön enbart för att MFF ville sno honom från HIF.

 

Sen verkar du ha missat att HIF haft så kallade "hemvändare" som stor del av sitt framgångskoncept, spelare som är här just precis för att dem har hjärta för klubben. Det samt massa lokala talanger vi själv har utvecklat och nu fått fina pengar för, just för att spelarna skrivit på längre kontrakt istället för att försöka gå som bosman! (KvinnoMisshandlarn tycker jag inte vi nämner alls i något sammanhang ;))

 

Alltid kul med lite MFF vs HIF-hat men nästa gång kan du väl läsa på innan du skriver? ;)

 

Ska ge dig en vettig argumentation när jag inte är full/bakis. ;) ser fram emot det redan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska vi diskutera?? MFF/hif rent generellt, A-lags filosofi, supporterkultur eller vad?? Måste kunna förbereda mig lite ju ;)

 

Haha jag har inget speciellt jag känner för att diskutera, du skrev en massa påståenden som du uppenbarligen bara kastade ur dig utan att ha minsta aning om vad du snackade om. Jag sköt ner dessa påståenden illa kvickt :mrgreen: Dessutom är HIF titelhållare av alla titlar som finns i svensk fotboll just nu, OCH gick samtidigt plus en satans massa pengar under året. Så jag kan absolut nöja mig med att du kysser min ring och sen putsar hela HIFs A-trupps skor ;)

 

Ber om ursäkt för att jag bryter outningsregeln nu men det är du som är Kevin Hagen va? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag har inget speciellt jag känner för att diskutera, du skrev en massa påståenden som du uppenbarligen bara kastade ur dig utan att ha minsta aning om vad du snackade om. Jag sköt ner dessa påståenden illa kvickt :mrgreen: Dessutom är HIF titelhållare av alla titlar som finns i svensk fotboll just nu, OCH gick samtidigt plus en satans massa pengar under året. Så jag kan absolut nöja mig med att du kysser min ring och sen putsar hela HIFs A-trupps skor ;)

 

Ber om ursäkt för att jag bryter outningsregeln nu men det är du som är Kevin Hagen va? :lol:

 

Det finns inte mycket som piggar upp som lite MFF / hif diskussioner så vi löser det. Hur blev det tillslut med babibs, gick han som bosman till oss eller blev han uppköpt innan det gick ut? Kommer faktiskt inte ihåg.

 

Men det är ju ett välkännt faktum att det är MFF som plockar intressanta spelare från hif medan folk under historens lopp gått till hif för att varva ner.

En viss målvakt blev ju årets hifare efter att ha gått till er just för att varva ner...

det jag menade med bossman övergång nu var obv Holgersson. Gå som

Bossman gratis året efter man tagit tripplen? Verkar inte vara mycket som fungerar som det ska i ert styrelserum.

Ska bli intressant att se hur ni klarar er i framtiden när ni sålt alla era unga upcoming spelare och ersatt dom med en föredeting i Santos, 28 åring från Norge och en 24 åring som inte platsa i Elfsborg. De två 17 åringarna kan jag väl tycka är ok, men fortf känns det som det kan gå hur som helst. Ni måste vara nära att ha högst medelålder i allsvenskan nu va oavsett? 26, låter det som en rimlig gissning?

Luktar lång väg att ni gör en MFF 04...

 

Kräver obv ban för att du outar mig här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar till Slovakien på måndag och har hittat en pokerklubb som kör cashgame alla dagar i veckan mellan 15:30 - 06:00.

 

NLHE från 0,25/0,50 EUR och PLO från 0,25/0,25 EUR

 

Kan nog bli intressant, ett besök får det bli i alla fall. Inte för att jag är sugen men för det kan va kul och se ett nytt ställe.

 

http://www.pokerclub.sk/kosice/sk/index.html

 

Rapportering kommer obv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drar till Slovakien på måndag och har hittat en pokerklubb som kör cashgame alla dagar i veckan mellan 15:30 - 06:00.

 

NLHE från 0,25/0,50 EUR och PLO från 0,25/0,25 EUR

 

Kan nog bli intressant, ett besök får det bli i alla fall. Inte för att jag är sugen men för det kan va kul och se ett nytt ställe.

 

http://www.pokerclub.sk/kosice/sk/index.html

 

Rapportering kommer obv...

 

precis tittat på hostel 1 & 2 innan jag läser detta... stay out of hostels!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...