Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Denna morgonen är det svårt att inte tänka på el clasico som spelades igår kväll. Självfallet spelade Barca bäst. Självfallet spelade Pepe som ett riktigt arsle!

 

Jag röstar på att vi alla i fortsättningen, så fort han rör en boll, skriker "JÄVLA MUPP JÄVEL"

 

Bara för att jävlas lixom.

 

Stämplingen på Messi är fan på gränsen till efterbliven och det är bara med hjälp av MTV som han lyckas att inte bli utvisad. (MTV=Mest tur i världen)

 

Framför mig har jag en hel dags arbete och mys med kollegor. Vi har fan riktigt roligt om dagarna. Förutom den tiden vi faktiskt jobbar då.

 

Jobb är tråkigt, det har jag vetat hela tiden det är därför som jag har hållt mig borta från det så länge som jag har.

 

Pingis är kul.

 

Synd att min mamma anser att "pingis inte är ett riktigt jobb". Annars jävlar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ska nog spräcka pokerfria sviten och eventuellt spela TCOOP #1 idag :) kl 18 går den av stapeln

 

 

hans absolut bästa är ändå den här

 

 

jodå också asfet!

kan dock ta bort justin bieber i den :P

 

Ska nog också spräcka pokerfria sviten och eventuellt spela TCOOP #1 idag :) kl 18 går den av stapeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koll i säng ganska sent igår. Har blivit underlig dygns rytm nu när jag inte kunnat träna på morgnarna. Men ryggen är bättre idag vilket betyder att man kan vara med på fotbollsträningen ikväll.

 

Blir en ganska full späckad dag faktiskt. Jobbar till 17:00. Träning 18:30 och sen ska man stå i dörr inatt. Kommer väl i säng runt 04:15 skulle jag tro. Tur man är ledig i morgon.

 

Spenderade går dags kvällen med ett gäng polare från gymnasie tiden. Den ena var tillfället på besök från Albanien där han studerar atm. Det var så fukking kul att träffa honom igen. Över ett år sedan sist. Vi drack kaffe och spelade biljard i HBG, jävligt kul. Tyvärr åker han igen ikväll så vi lär inte träffas mer denna gången. Men helt klart är det iaf att jag ska ner och hälsa på i sommar. Ingenting ska komma i vägen för det.

 

I övrigt så viger jag denna helgen åt jobb jobb jobb. Lika bra det man är fattig som en lus. Måtte det bli den 25:e jävligt snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koll i säng ganska sent igår. Har blivit underlig dygns rytm nu när jag inte kunnat träna på morgnarna. Men ryggen är bättre idag vilket betyder att man kan vara med på fotbollsträningen ikväll.

 

Blir en ganska full späckad dag faktiskt. Jobbar till 17:00. Träning 18:30 och sen ska man stå i dörr inatt. Kommer väl i säng runt 04:15 skulle jag tro. Tur man är ledig i morgon.

 

Spenderade går dags kvällen med ett gäng polare från gymnasie tiden. Den ena var tillfället på besök från Albanien där han studerar atm. Det var så fukking kul att träffa honom igen. Över ett år sedan sist. Vi drack kaffe och spelade biljard i HBG, jävligt kul. Tyvärr åker han igen ikväll så vi lär inte träffas mer denna gången. Men helt klart är det iaf att jag ska ner och hälsa på i sommar. Ingenting ska komma i vägen för det.

 

I övrigt så viger jag denna helgen åt jobb jobb jobb. Lika bra det man är fattig som en lus. Måtte det bli den 25:e jävligt snart!

 

Borgen eller 9-ball? Om ställena fortfarande heter så. Eller finns det tredje kvar i stan? Bulls eller nåt sånt? Bästa är faktiskt IMO det längst bort på Söder som jag tror hette 9-ball innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, då har man landat någorlunda efter den långa jävla flygresan.

Landade 06.30 och har hunnit träna fotboll, hälsa på förra jobbet och överaska både syrran, pappa och mamma som ingen visste att jag skulle komma hem. Skulle skypa med mamma vid två så kan väl säga att hon blev lite ställd när jag smög in och stod bakom henne istället, skoj skoj...

En jävla massa känslor och intryck som dyker upp när man kommer hem och träffar nära och kära som man inte sätt på länge.

Men det är fan vad kallt det är överallt, trodde fan jag skulle dö när vi tränade ute efter att ha vatt i kylan endast ett par timmar.

 

Kom hem till en färdig gjort hemmabio rum i huset vilket är ganska najs, sjukt stor skillnad med mörkmålat rum och ordentlig duk jämfört med när jag körde på ett uppspänt lakan i mitt vanliga rum. Får införskaffa en bas till mina stativare så blir det nog ännu bättre.

Det fattiga är kanske att brorsan tagit över min förra lägenhet så att jag måste flytta hem, men det kan väl vara okej såhär de första veckorna innan det ordnat upp sig med jobb osv.

 

Pokerwize har jag cashat allt utom 1k från svs. Målet är att ösa volym så in i helvete i ett par veckor för att klättra snabbt upp i nivå. Kommer nog börja 10 inköp .1 då jag anser mig krossa den nivån ganska hårt... Får se hur det går med den saken dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...