Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kan inte se hur Van Gaal ska kunna ha minsta intresse av att ha kvar sopan :) Att sen ingen kommer betala mer än hälften av vad United gav är en annan fråga :evil:

 

skit i de han är som en taskig böld han ska BOOOOOOOORT!!!!!

sämsta jävla pissmittfältaren ever

han borde klippa sig å skaffa sig ett jobb han e bättre på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Man sätter ner foten och säger att det är så det blir. Alfa!

 

Du är singel va? ;)

 

Man tar inte pengar ur hushållskassan. Spela lagom för tusan!

 

Ska ta inköpet från min degens-kista med småmynt.

 

Spelar fan aldrig så har ju ingen spelkassa, sen e ju frågan hur man definierar hushållskassa i och för sig. Det e ju 4 månader dit så man har ju tid att bli brun om näsan...

 

Spela ska jag fantamej.

 

På en annan topic så har jag anlitat nån form av PT som ska hjälpa mig att nå ett skapligt BMI. Kommer få exakt hur jag ska äta och träna, och uppföljning och pepp och så vidare på distans via FB. Det är inte billigt men lyckas jag så får det väl va värt pengarna tycker jag. Start 30 juni.

 

Betalningsmodell ser ut som följer:

 

1000 spänn per månad

2000 spänn per tappade 10 kg

4000 spänn vid nådd målvikt

 

Hittar man målet på 6 mån så kostar det mig 18k, kan det ju va värt...

 

Har referens från ett par polare som är nöjda.

 

Wish me luck...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är singel va? ;)

 

 

 

Spelar fan aldrig så har ju ingen spelkassa, sen e ju frågan hur man definierar hushållskassa i och för sig. Det e ju 4 månader dit så man har ju tid att bli brun om näsan...

 

Spela ska jag fantamej.

 

På en annan topic så har jag anlitat nån form av PT som ska hjälpa mig att nå ett skapligt BMI. Kommer få exakt hur jag ska äta och träna, och uppföljning och pepp och så vidare på distans via FB. Det är inte billigt men lyckas jag så får det väl va värt pengarna tycker jag. Start 30 juni.

 

Betalningsmodell ser ut som följer:

 

1000 spänn per månad

2000 spänn per tappade 10 kg

4000 spänn vid nådd målvikt

 

Hittar man målet på 6 mån så kostar det mig 18k, kan det ju va värt...

 

Har referens från ett par polare som är nöjda.

 

Wish me luck...

 

Hur visste du det ;)

 

 

Aldrig hört talas om det där upplägget och jag blir faktiskt aningen upprörd. Hoppas du har ångerrätt och kan hitta någon med rimliga priser istället. Betala för att man lyckas? Värsta jag hört. Spelar ingen roll hur bra råd man får, det är alltid upp till en själv att jobba hårt för att uppnå sina mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig hört talas om det där upplägget och jag blir faktiskt aningen upprörd. Hoppas du har ångerrätt och kan hitta någon med rimliga priser istället. Betala för att man lyckas? Värsta jag hört. Spelar ingen roll hur bra råd man får, det är alltid upp till en själv att jobba hårt för att uppnå sina mål.

 

Klart det är men jag hoppas att det här ska ge mig en spark i röven, lära mig äta ordentligt och sen jobba in lite nya vanor. Har försökt motivera mig själv ett 100-tal ggr känns det som utan speciellt bra resultat.

 

Ångerrätt har jag väl inte direkt, men jag kan avsluta när jag vill mot en kostnad på 2k.

 

Tanken är att jag får tvåveckorschema med exakt på grammet vad jag ska käka och när, träningsupplägget är 2h promenad per dag och sen träningsövningar på hemmafronten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart det är men jag hoppas att det här ska ge mig en spark i röven, lära mig äta ordentligt och sen jobba in lite nya vanor. Har försökt motivera mig själv ett 100-tal ggr känns det som utan speciellt bra resultat.

 

Ångerrätt har jag väl inte direkt, men jag kan avsluta när jag vill mot en kostnad på 2k.

 

Tanken är att jag får tvåveckorschema med exakt på grammet vad jag ska käka och när, träningsupplägget är 2h promenad per dag och sen träningsövningar på hemmafronten.

 

Jävlar 2h om dagen var saftigt värre! Kommer bli kämpigt :) Men GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar 2h om dagen var saftigt värre! Kommer bli kämpigt :) Men GL!

 

Jupp. Har dock en bit till jobbet så skulle kunna dra typ en timme där sen är det en timme till att klämma in nånstans.

 

Obv så ska inkomsterna va mindre än utgifterna. Säger sig själv men har under senaste året spelat innebandy 3h i veckan och badminton 1.5h i veckan och står fortfarande på samma. Skulle vilja påstå att förbränningen är mer än 2.4k kcal.

 

Det är det jag stoppar i truten som är problemet och har alltid varit.

Sockerberoende ftw, eller inte...

 

Jaja, jag är sjukt taggad i alla fall så det kommer gå fint det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...