Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Försök skaffa koll! :)

 

"Utbilda dig" inom näringslära medans du går ner i vikt annars kan du ju aldrig hålla det här i längden. Du vill väl inte behöva betala denna lirare ockerpriser för evigt?

 

Grymt jobb hittils, lycka till!

 

Jag har väl lite koll ändå tycker jag och jag får lite mer koll under tiden så tror det ska bli bra.

 

Nyss slängt ihop 12 st lunchlådor, fördelen med att äta samma sak varje dag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jävlar vad du tågar på, imponerande! Blir du också fastare eller hänger huden inte med ännu?

 

Det hoppas jag men vi får väl se. Kommer väl dock va en del över när jag e klar då jag toppat på 177 kg och då töjs väl huden en del.

 

Kanske lägger upp en före/efter när jag e klar om det inte är allt för jävligt.

 

 

Nästa tvåveckorsperiod består träningen av:

 

Pass 1: Gå 2 min, spring 30 sek osv i en timme

Pass 2: 1 timmes powerwalk

 

Innan läggdags:

100 armhävningar

100 sit ups

100 ryggresningar

 

Kommer bli svettigt. Inte megamycket mat heller känns det som men massa kvarg till Metas stora glädje.

 

Lindahls 2 för 22 på City Gross idag. Klonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hoppas jag men vi får väl se. Kommer väl dock va en del över när jag e klar då jag toppat på 177 kg och då töjs väl huden en del.

 

Kanske lägger upp en före/efter när jag e klar om det inte är allt för jävligt.

 

 

Nästa tvåveckorsperiod består träningen av:

 

Pass 1: Gå 2 min, spring 30 sek osv i en timme

Pass 2: 1 timmes powerwalk

 

Innan läggdags:

100 armhävningar

100 sit ups

100 ryggresningar

 

Kommer bli svettigt. Inte megamycket mat heller känns det som men massa kvarg till Metas stora glädje.

 

Lindahls 2 för 22 på City Gross idag. Klonk.

 

Hoppas/antar du skrev fel. Jag tror iaf inte en sekund på att din coach satt upp intervallträning i en hel timme. Jag tror inte heller på att man inte ska äta något efter kroppsvikts-styrkeövningarna.

 

Mycket bra kvargpris men Alfo har kvar 10kr burken ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas/antar du skrev fel. Jag tror iaf inte en sekund på att din coach satt upp intervallträning i en hel timme. Jag tror inte heller på att man inte ska äta något efter kroppsvikts-styrkeövningarna.

 

Ovan stämmer. Jag kan dock skicka i mig 150g kvarg efter kvällsövningarna om jag väljer att göra dom lite tidigare. Annars ingen föda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar iofs ingen roll, ska elitidrottsmän till det för att orka köra intervallpass i en hel timme :mrgreen:

 

Jag hade sett till att få i mig lite näring efter kroppsviktsövningarna.

 

Jag litar på att han vet vad han snackar om så jag kör enligt instruktioner. Det blir nog bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fick skippa intervallträningen imorse, men blev en timme PW på gymmet. Vågade mig inte ut då jag typ sprungit på dass 15 ggr sen igår eftermiddag.

 

Har ju dock goda förhoppningar att invägningen på söndag ska gå bra med tanke på hur mycket skit som lämnar kroppen...

 

Det har jag iofs ändå då jag tränat på bra och ätit mindre tycker jag.

 

Har väl ätit nåt dåligt, ingen aning om vad det skulle vara då jag äter samma varje dag men men, det kan ju kvitta.

 

Blev dock ett litet snedsteg i lördags då jag var på 30-årsfest och inte tyckte att jag kunde ha med mig en matlåda..

 

Åt väl lite mer än vad jag skulle men drack bara vatten så får väl ändå anses vara okej. Med den ångesten som kom efteråt så kommer jag följa upplägget slaviskt resten.

 

Ingen poker alls, även om det är djupa cashgame 3-4 dagar i veckan på klubben sista veckorna.

 

Ekonomin eller tiden är inte riktigt där just nu men man blir ju sugen så in i helvete.

 

Until Sunday...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...