Leppo Postad 21 September , 2015 Rapport Share Postad 21 September , 2015 Survivor va ju roligt i år... well played, very unlucky.... FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 September , 2015 Rapport Share Postad 22 September , 2015 Ingen har två rätt efter två omgångar spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 22 September , 2015 Rapport Share Postad 22 September , 2015 Ingen har två rätt efter två omgångar spännande Haha, så sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 22 September , 2015 Rapport Share Postad 22 September , 2015 Jets coach Todd Bowles told reporters on a conference call that Ryan Fitzpatrick is "our quarterback". So Geno is No. 2 when he comes back. Geno behövde inte ens spela för att förlora sin startplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 23 September , 2015 Rapport Share Postad 23 September , 2015 Ni som fått era QB:s skadade nu kan få tradea antingen Luck eller Bridgewater med mig om ni vill. Jag är ute efter en WR eller RB i retur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 September , 2015 Rapport Share Postad 23 September , 2015 Även halvskadade rookien Mariota är till salu letar lämplig flexspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 23 September , 2015 Rapport Share Postad 23 September , 2015 @gamblob Kan tänka mig båda. Titta på mitt lag och kom med förslag. @alla Jag behöver en bra WR. Är stark på RB och ser gärna ett byte. Alla tillgängliga för byte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 23 September , 2015 Rapport Share Postad 23 September , 2015 Jimmy Graham ligger just nu på fel sida av mina favoriter, skulle behöva en WR ifall någon har överflöd och behöver en TE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Jimmy Graham ligger just nu på fel sida av mina favoriter, skulle behöva en WR ifall någon har överflöd och behöver en TE. Ta ett snack med den här tjejen så kanske du ändrar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Ta ett snack med den här tjejen så kanske du ändrar dig! Haha, vilken underbar liten tjej! Börjar ju fan nästan lipa själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Haha, vilken underbar liten tjej! Börjar ju fan nästan lipa själv.. Jag gråter varje vecka om inte Graham bättrar sig... jaja, han får ett par veckor till på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Gött Leppo, verkar som att tjejen mår bättre nu när du lugna ner dig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 25 September , 2015 Rapport Share Postad 25 September , 2015 Jag gråter varje vecka om inte Graham bättrar sig... jaja, han får ett par veckor till på sig. Haha nämen seriöst, blev lite tagen av videon! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Haha nämen seriöst, blev lite tagen av videon! (: Poäng eller inte av Graham denna vecka, han får plus i kanten för att han ställde upp på det där och bjöd på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Väldigt tajt innan matchstart med trejden mellan hogge o bad luck. Vill ni ha den processad innan match båda två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Lite klurig situation nu hur man ska ställa upp laget när man precis har fått en trade accepterad men den inte har gått igenom ännu. HOG traded Ameer Abdullah, Det to BADLBADL traded Davante Adams, GB to HOG Abdullah spelar inte förrän SNF så innan dess borde traden ha gått igenom så jag tänkte lämna min ena RB slot öppen för det enda andra alternativet jag har är Dunbar som startar sin match kl 19 CET. Men sen så kollar jag på Hogges lag och han har Abdullah listad som starter fortfarande trots att han har accepterat traden och han har inget alternativ till den platsen om traden går igenom efter klockan 19. En stark anledning till att jag skickade traden var att jag vill kunna spela med Abdullah idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Väldigt tajt innan matchstart med trejden mellan hogge o bad luck. Vill ni ha den processad innan match båda två? Kör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Mm, godkänn gärna traden asap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmster Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 No offense, men har inte ligan en två dagars review-period på alla trades? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 No offense, men har inte ligan en två dagars review-period på alla trades? Nä, förra (och enda hittills i år) gick igenom på runt en halvtimma och även förra säsongen gick det väldigt fort att få igenom trades. Tue, Sep 155:54 PM Transaction Trade Upheld (By LM) TBGH traded LeGarrette Blount, NE RB to gamb TBGH traded Eddie Royal, Chi WR to gamb gamb traded Bishop Sankey, Ten RB to TBGH gamb traded James Jones, GB WR to TBGH TBGH Roster gamb Roster Tue, Sep 15 5:20 PM Transaction TBGH Accepted Trade TBGH traded LeGarrette Blount, NE RB to gamb TBGH traded Eddie Royal, Chi WR to gamb gamb traded Bishop Sankey, Ten RB to TBGH gamb traded James Jones, GB WR to TBGH TBGH Roster gamb Roster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 No offense, men har inte ligan en två dagars review-period på alla trades? Jag har såklart inga problem med att respektera det Bara det blir ett klart beslut, så jag vet hur jag ska formera laget ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Okej, ja ni får bedöma hur ni vill, men går inte traden igenom innan 19 ikväll och jag inte kan spela med Abdullah vill jag inte göra den. Skrev det även som meddelande när jag skickade den till Hogge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmster Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Det är ganska tydligt så det är om man läser på "Transactions and Keepers" här: http://games.espn.go.com/ffl/leaguesetup/settings?leagueId=1352366. Jag kan inte uttala mig om hur det har följts tidigare, men det känns lite konstigt att trycka igenom en trade 20 min före match när reglerna säger annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Den är processad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 27 September , 2015 Rapport Share Postad 27 September , 2015 Jag tycker vi borde godkänna alla trades direkt, men eftersom vi är 3 LMs så borde kanske inte en LM få godkänna sina egna trades. Angående gränsfall i traden eller inte så spelar det nästintill ingen roll vad andra tycker, för allas lagsituationer o brist/behov av olika positioner är ju olika. Har man 4 grymma WR kan man ge bort en bra WR mot sämre RB t.ex. Det enda viktiga är att det inte är nåt fusk, alltså att ett lag som är borta ur leken medvetet gör ett annat lag starkare, t.ex om Kroon ger bort sin top RB mot nån åsna. Här är det ju så tydligt att båda lagen är ute för att förbättra sina lag, även om jag personligen tycker att Steel tjänade på trejden (= Så här har Shahin skrivit tidigare i tråden och jag har tolkat det som att det är de reglerna som gäller. Det tyckte även Schoolbook förra säsongen.. Hittade det här från Shahin för tre år sedan (tiden går fort när man har roligt...). Jag godkänner den trade jag inte är med i nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts