gamblob Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 På tal om fantasy football, så har frugan gjort en enkät om kortläsare för sin C-uppsats som hon behöver lite folk som fyller i. Den tar 2-3 minuter bara, är inga komplicerade frågor. Bra fantasy-karma för nästa år utlovas för alla som fyller i den Edit; glömde länken! https://sv.surveymonkey.com/s/kortlasare - klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 14 December , 2014 Rapport Share Postad 14 December , 2014 Klar! Alla rätt som vanligt. Förutom den där med plånbok. En äkta spelare har självfallet inte en sådan. Inte ens sedelklämma är okej. Gummisnodd däremot är kungligt. Hur svarade ni på den frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 15 December , 2014 Rapport Share Postad 15 December , 2014 Efter gårdagens "prestationer", så tycker jag att varken jag eller shahin förtjänar att gå till final.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 15 December , 2014 Rapport Share Postad 15 December , 2014 Efter gårdagens "prestationer", så tycker jag att varken jag eller shahin förtjänar att gå till final.... Det är ok Hogge, skulle du gå och vinna allt så får du gärna dela broderligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 15 December , 2014 Rapport Share Postad 15 December , 2014 Efter gårdagens "prestationer", så tycker jag att varken jag eller shahin förtjänar att gå till final.... nja varken mitt eller Kens lag var särskilt grymma heller denna vecka. Grattis till finalplatsen Ken! jag får kämpa om bronset... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 16 December , 2014 Rapport Share Postad 16 December , 2014 Efter gårdagens "prestationer", så tycker jag att varken jag eller shahin förtjänar att gå till final.... Får väl hålla med, Brees bailade ut mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 16 December , 2014 Rapport Share Postad 16 December , 2014 Får väl hålla med, Brees bailade ut mig. Grattis till finalplatsen Sjukt besviken, framförallt på Broncos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 22 December , 2014 Rapport Share Postad 22 December , 2014 Gratz @ Ken, tror mitt lag lyckades scora sämst av alla under finalveckan. Kan inte klaga, var mycket kämpande för o ens ta mig såhär långt. Nästa år så jävlar. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 22 December , 2014 Rapport Share Postad 22 December , 2014 Grattis Ken, WP! Nåra som e intresserade av en playoff-challenge liga? http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Priserna: Ken: 8k Shahin: 4k Hogge: 2k (grundserien +brons) Grattis och wp alla! PMar om pengarna och återkommer med nya friska krafter nästa år. Kan vara med på playoff om det finns kul format, det vi kört innan var trist IMO. Edit: var lättare sagt än gjort, Ken har tydligen lämnat forumet. Någon med kontakt till honom? Har ju ingen lust skriva på *************bloggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Priserna:Ken: 8k Shahin: 4k Hogge: 2k (grundserien +brons) Grattis och wp alla! PMar om pengarna och återkommer med nya friska krafter nästa år. Kan vara med på playoff om det finns kul format, det vi kört innan var trist IMO. Edit: var lättare sagt än gjort, Ken har tydligen lämnat forumet. Någon med kontakt till honom? Har ju ingen lust skriva på *************bloggen. Säker på att han har lämnat forumet? Kanske bara är problem att gå in på hans profil pga á:et som han har i sitt användarnamn? Hur som helst så var det ingen vidare säsong för mig men jag är gärna med och donerar pengar även nästa år. Vad menar du med "på playoff om det finns kul format"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Säker på att han har lämnat forumet? Kanske bara är problem att gå in på hans profil pga á:et som han har i sitt användarnamn? Hur som helst så var det ingen vidare säsong för mig men jag är gärna med och donerar pengar även nästa år. Vad menar du med "på playoff om det finns kul format"? Tidigare har jag kunnat PMa honom, funkade ej nu (kan pma andra). Kanske beror på att jag kör mobilen nu? Tidigare playoffantasy har gett bonuspoäng till dem man haft i laget från början, framtvingar tråkig strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Priserna:Ken: 8k Shahin: 4k Hogge: 2k (grundserien +brons) Grattis och wp alla! PMar om pengarna och återkommer med nya friska krafter nästa år. Kan vara med på playoff om det finns kul format, det vi kört innan var trist IMO. Edit: var lättare sagt än gjort, Ken har tydligen lämnat forumet. Någon med kontakt till honom? Har ju ingen lust skriva på *************bloggen. Jag kommer inte heller in på hans profil. Jag försöker kontakta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 tack för en rolig säsong alla och grattis till er som kom itm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Tack för i år. Kul var det, särskilt eftersom jag vann Slutspelet är för tråkigt med det formatet som finns. Snart dags att börja ranka gubbarna inför nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Bitter över semin, men GG WP alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 December , 2014 Rapport Share Postad 23 December , 2014 Grattis grattis är inte heller intresserad av playoffs, men ser fram emot nästa säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 25 December , 2014 Rapport Share Postad 25 December , 2014 Ja bonussystemet gör playoff-challenge trist, det verkar de flesta som provat vara överens om. Så varför gör vi inte så att vi spelar det utan bonuspoäng. Då är det ett simpelt och rättvist spel. Man slipper försöka pricka in spelare i lag som går till superbowl utan kan fokusera på att hitta bästa spelarna i varje omgång. Efter första omgången stämmer officiella poängräkningen, därefter får man räkna ihop poängen manuellt. Det kan jag göra och posta här efter varje omgång. Fria byten, så alla har fullt lag redan i första omgången. Några som är intresserade då? Winner takes all. 250? 500? http://playoffchallenge.fantasy.nfl.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 December , 2014 Rapport Share Postad 27 December , 2014 Jag är med på vad som i slutspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 25 Januari , 2015 Rapport Share Postad 25 Januari , 2015 http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000463029/article/josh-gordon-fails-drug-test-likely-subject-to-oneyear-ban Haha tror ett lag kan behålla sitt namn i Fantasy till nästa säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 26 Maj , 2015 Rapport Share Postad 26 Maj , 2015 Känner ni peppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 Maj , 2015 Rapport Share Postad 26 Maj , 2015 Japp, när den miserabla FantasyPLsäsongen är slut tror jag trosvisst på revansch i NFL Jag kan hålla i det i höst igen, skriv gärna synpunkter på förbättringar i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 26 Maj , 2015 Rapport Share Postad 26 Maj , 2015 Japp, när den miserabla FantasyPLsäsongen är slut tror jag trosvisst på revansch i NFL Jag kan hålla i det i höst igen, skriv gärna synpunkter på förbättringar i tråden. trosvisst minsann edit: ja, jag tycker det är fnissigt med trosor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 26 Maj , 2015 Rapport Share Postad 26 Maj , 2015 ända regeländringen jag kommer på är att vi bör tillåta att ha en TE som flex oxå. bara drygt tre månaders abstinens kvar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 Maj , 2015 Rapport Share Postad 26 Maj , 2015 IMO var waivern lite tunn förra året. Jag tycker vi bör ha bänkens storlek anpassad till hur många vi blir, om vi blir 14(?) eller fler tar vi bort en från bänken. Er åsikt om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts