Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Såg catchen (på tv) och det var den sjukaste någonsin. Precis innan han gör den catchen har dom visat när han springer runt på warmupen och göra ett par sjuka 1 hands catches och sen detta. Hands down!!!

Såg matchen i morse. Fast jag håller på cowboys kunde jag inte låta bli att tycka den catchen e helt underbar. Bästa jag sett också. Skönt att de goda vann tillslut dock, grym match!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det hade ju varit rättvist. :P oh well, gg

 

Intressant också att om inte Team Hogge eller Team Samuel gör en mirakelvändning i natt så är topp sex redan klara med en omgång kvar, förutom inbördes ordning då.

 

Team Bergh kan gå förbi 3 lag om han vinner och nåt av lagen torskar. Han har gjort mycket poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite synd att team Samuel inte verkar ställa upp med i närheten av bäst lag sett till projections. Finns det något sätt att se till att det blir så nu när han verkar loggat ur helt?

 

Självklart är det jag som inte möter honom heller, utan får mitt andra möte med Josh när Josh är tillbaks. Får helt enkelt rida mina RBs som så många gånger förut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni missuppfattade kommentaren.

 

Jag håller fullständigt med er i att det skall startas bästa möjliga lag varje vecka, oavsett om man är "ur" eller inte.

 

Det jag försökte säga var att som tur var så påverkade hans "miss" att inte starta det bästa laget ingenting i ligan, istället för att det skulle ha gjort att han vunnit matchupen och det vart direkt avgörande.

 

Hoppas det förklarar det på ett bättre sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att Josh behöver en TE, Scott Chandler är billig hos mig ;)

 

Trade deadline har väl redan passerat annars hade jag gärna tagit Gronk. Ser ut att få spela utan TE då även snubben jag claima idag har blivit ändrad till O.

 

Trist att ligan har så trista waiver regler så att man enbart kan få spelare vid ett skede av dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trade deadline har väl redan passerat annars hade jag gärna tagit Gronk. Ser ut att få spela utan TE då även snubben jag claima idag har blivit ändrad till O.

 

Trist att ligan har så trista waiver regler så att man enbart kan få spelare vid ett skede av dygnet.

 

Tufft....

 

är det nuvarande uppställning du tänkt köra på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju inte 3+3 lag som går till slutspel, det är divisionsvinnarna + fyra därefter bästa lagen oavsett division. Med våra resultat kvittar det vilken division vi ligger i. :)

 

Consolation ladder känns btw totalt meningslöst, är det något ni brukar köra?

 

Vart helt säker på att det va just 3+3 lag som gick vidare till playoffs, men då känns det som bättre plåster på såren att man inte gick vidare. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...