Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek :D

Kul! Vi kan va minst 16 iaf, det va vi första året, så 2 till finns det plats för även om alla vill va med igen.

Och så får jag anledning att säga att jag ska va på på plats och se just Giants få stryk av återuppståndna Cowboys på söndag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Highjackar tråden med att säga att jag är med nästa år! Blev helt frälst förra söndagen av att vara på plats och se min första NFL match någonsin när Giants hemmaslog Falcons med 30-20 inför typ 80k åskådare på Metlife Stadium. Satan vad kul NFL (och givetvis tail gating) var ... nu ska jag bli NFL geek :D

 

Kul att höra! Måste varit en grym upplevelse! Välkommen till "NFL-familjen"! (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spännande med toppmöte mot Hogge nu då vi är enda obesegrade lagen hittills.

 

Ken har nog bästa laget av alla just nu dock!

 

och vafan håller J. randle på med egentligen =) snor kallingar och deo i en affär efter matchen lolololol.

 

Får man vara ego och säga att man själv har bästa laget just nu? :) Kenta är en mycket bra tvåa :D

 

Nu när alla är friska och krya kan man börja plocka poäng ordentligt! Hoppas min dåliga start inte kostar en slutspelsplats bara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spännande med toppmöte mot Hogge nu då vi är enda obesegrade lagen hittills.

 

Ken har nog bästa laget av alla just nu dock!

 

och vafan håller J. randle på med egentligen =) snor kallingar och deo i en affär efter matchen lolololol.

 

Nja, det blir nog inte så spännande...

Tuffa matchups och BYE på Shady

 

och du verka ha ganska softa matchups...

 

Men men, det ska spelas också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även med objektiva ögon :shock: så tycker jag att mitt lag ser bäst ut.

 

Enda laget som gjort 700 poäng, Endast Team Hogge och Gamblob 49ers som gjort över 600 poäng. Snittar 116,7 poäng och har bra backup på alla positioner.

 

Hade sett ännu bättre ut om inte Gamblob 49ers bjudit över mig på allt och alla i draften. Som till exempel Andrew Luck och DeMarco Murray.

 

@Bergh

 

Ditt lag ser väl alltid bäst ut för dig så länge du har Brady och Gronk i laget? :lol:

 

Men, som sagt, det ska spelas om det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även med objektiva ögon :shock: så tycker jag att mitt lag ser bäst ut.

 

Enda laget som gjort 700 poäng, Endast Team Hogge och Gamblob 49ers som gjort över 600 poäng. Snittar 116,7 poäng och har bra backup på alla positioner.

 

Hade sett ännu bättre ut om inte Gamblob 49ers bjudit över mig på allt och alla i draften. Som till exempel Andrew Luck och DeMarco Murray.

 

@Bergh

 

Ditt lag ser väl alltid bäst ut för dig så länge du har Brady och Gronk i laget? :lol:

 

Men, som sagt, det ska spelas om det också.

 

Haha ;) nej men nu när jag har tre riktigt bra starting rbs, d thomas, brady och gronk, bra försvar och hyfsade receivers i övrigt, så känns det som att det skulle kunna gå vägen!

 

Att du har bättre djup och receivers är det väl inget snack lm dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni får sluta ge skambud på min ädelsten Josh Gordon. Inte för inte som jag har suttit på honom hela säsongen och döpt laget efter honom. :)

 

 

Är fortf inte helt klart om han får spela i år och även om han får, hur ringrostig han kommer vara (och att han inte hamnar i mer trubbel med all fritid han har nu för den delen). Med din svaghet @ TE tänkte jag att det var värt en chansning (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...