Steel Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Såg catchen (på tv) och det var den sjukaste någonsin. Precis innan han gör den catchen har dom visat när han springer runt på warmupen och göra ett par sjuka 1 hands catches och sen detta. Hands down!!! Såg matchen i morse. Fast jag håller på cowboys kunde jag inte låta bli att tycka den catchen e helt underbar. Bästa jag sett också. Skönt att de goda vann tillslut dock, grym match! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 November , 2014 Rapport Share Postad 24 November , 2014 Den missade jag. Jieflar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 November , 2014 Rapport Share Postad 25 November , 2014 Nej, det hade ju varit rättvist. oh well, gg Intressant också att om inte Team Hogge eller Team Samuel gör en mirakelvändning i natt så är topp sex redan klara med en omgång kvar, förutom inbördes ordning då. Team Bergh kan gå förbi 3 lag om han vinner och nåt av lagen torskar. Han har gjort mycket poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 November , 2014 Rapport Share Postad 25 November , 2014 Yes, fick det påpekat ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 25 November , 2014 Rapport Share Postad 25 November , 2014 Ha, såg det nu, catchen gjorde mig blind för resten som skrevs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 25 November , 2014 Rapport Share Postad 25 November , 2014 Team Bergh kan gå förbi 3 lag om han vinner och nåt av lagen torskar. Han har gjort mycket poäng. Blir en spännande avslutning. Ser ut att få hoppas på förlust för antingen Purple Punter eller Sckr. Det hänger på er nu FreeJoshGordon och Kickass Hamsters! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 November , 2014 Rapport Share Postad 25 November , 2014 Jag ska göra mitt bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmster Postad 26 November , 2014 Rapport Share Postad 26 November , 2014 Lite synd att team Samuel inte verkar ställa upp med i närheten av bäst lag sett till projections. Finns det något sätt att se till att det blir så nu när han verkar loggat ur helt? Självklart är det jag som inte möter honom heller, utan får mitt andra möte med Josh när Josh är tillbaks. Får helt enkelt rida mina RBs som så många gånger förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 November , 2014 Rapport Share Postad 26 November , 2014 Var samma sak förra veckan. Vet inte om någon har möjlighet att kontakta honom. Trist iaf, det är ju en hederssak att avsluta snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Får helt enkelt rida mina RBs som så många gånger förut. okeeeeej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Hmm.. roligt att Team Samuel ställer upp med ett skitlag förra veckan mot Team Sckr, som jag jagar, men med de bästa mot mig denna vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Du kan trösta dig med att det kvittat vilket lag han haft förra veckan. Jag hade vunnit mot han ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Du kan trösta dig med att det kvittat vilket lag han haft förra veckan.Jag hade vunnit mot han ändå. Jo, men det var inte som att han visste det innan han tog ut laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Du kan trösta dig med att det kvittat vilket lag han haft förra veckan.Jag hade vunnit mot han ändå. Det har väl ingen betydelse, är väl en självklarhet att man ställer upp med bästa tänkbara lag. Komma med det ett sånt resonemanget med facit i hand är ju bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Tror ni missuppfattade kommentaren. Jag håller fullständigt med er i att det skall startas bästa möjliga lag varje vecka, oavsett om man är "ur" eller inte. Det jag försökte säga var att som tur var så påverkade hans "miss" att inte starta det bästa laget ingenting i ligan, istället för att det skulle ha gjort att han vunnit matchupen och det vart direkt avgörande. Hoppas det förklarar det på ett bättre sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 27 November , 2014 Rapport Share Postad 27 November , 2014 Finns många sätt att se det. Hade han ställt upp med samma lag mot mig som mot dig hade jag haft det lättare också. Men jaja, vi får väl se hur det slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 29 November , 2014 Rapport Share Postad 29 November , 2014 Hoppas FreeJoshGordon avslutar sitt Rex Grossman-skämt innan matcherna imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 29 November , 2014 Rapport Share Postad 29 November , 2014 Hoppas FreeJoshGordon avslutar sitt Rex Grossman-skämt innan matcherna imorgon Haha wtf!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Ser att Josh behöver en TE, Scott Chandler är billig hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Finns iofs en del på free agency Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Synd att man inte hamna i EAST, hade man haft chans på playoffs. Lite väl veka lag där jämfört med oss i WEST. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Det är ju inte 3+3 lag som går till slutspel, det är divisionsvinnarna + fyra därefter bästa lagen oavsett division. Med våra resultat kvittar det vilken division vi ligger i. Consolation ladder känns btw totalt meningslöst, är det något ni brukar köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Ser att Josh behöver en TE, Scott Chandler är billig hos mig Trade deadline har väl redan passerat annars hade jag gärna tagit Gronk. Ser ut att få spela utan TE då även snubben jag claima idag har blivit ändrad till O. Trist att ligan har så trista waiver regler så att man enbart kan få spelare vid ett skede av dygnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Trade deadline har väl redan passerat annars hade jag gärna tagit Gronk. Ser ut att få spela utan TE då även snubben jag claima idag har blivit ändrad till O. Trist att ligan har så trista waiver regler så att man enbart kan få spelare vid ett skede av dygnet. Tufft.... är det nuvarande uppställning du tänkt köra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 November , 2014 Rapport Share Postad 30 November , 2014 Det är ju inte 3+3 lag som går till slutspel, det är divisionsvinnarna + fyra därefter bästa lagen oavsett division. Med våra resultat kvittar det vilken division vi ligger i. Consolation ladder känns btw totalt meningslöst, är det något ni brukar köra? Vart helt säker på att det va just 3+3 lag som gick vidare till playoffs, men då känns det som bättre plåster på såren att man inte gick vidare. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts