hogge75 Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Jag ställer upp. Nu är vi 11:a. Kör på egen ranking i år och skiter i vad alla "experter" tror, blir därmed livsfarlig. Gärna auktion så sent som möjligt. Visst väl att du skulle ta ditt förnuft till fånga. Vi kan diskutera trades på BOM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2014 Kanon PM skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Slänger upp intresse här med, ifall någon droppar av eller antalet deltagare utökas så är jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Vi vill ju vara jämnt antal i alla fall. I fall fler är intresserade, är 14 (eller 16??) OK? Vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Vi vill ju vara jämnt antal i alla fall. I fall fler är intresserade, är 14 (eller 16??) OK? Vad tycker ni andra? Det är ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Vi vill ju vara jämnt antal i alla fall. I fall fler är intresserade, är 14 (eller 16??) OK? Vad tycker ni andra? Som du säger, jämnt antal är ju såklart att föredra. Men klart vi kör 14 ist 12 om det finns intresserade (även om 12 kanske är bättre) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Har inga problem med att köra 14 eller 16. Vi var ju 16 första året. Fast då kom jag ju bara tvåa så det kanske inte är så bra iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 auction + 3wr som förra året var bra. 12 eller 14 deltagare i ligan funkar. är lite orolig för mina niners i år kan nog bli både fågel och fisk =( mitt tips just nu är att Packers vinner hela klabbet. /gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 8 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2014 Vi vill ju vara jämnt antal i alla fall. I fall fler är intresserade, är 14 (eller 16??) OK? Vad tycker ni andra? Roligare ju fler vi e imo. Får man gräva lite djupare än att bara spela uppenbara stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 9 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2014 Ok, verkar enigt: Leppo är med om någon anmäler eller avanmäler sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 Desto fler desto roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 NFL Survivor league? Intresserade: hogge75 Steel Berghet Schoolbook Ken Shahin Malmster Samuel gamblob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 NFL Survivor league? På Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 NFL Survivor league? Intresserade: hogge75 Steel På! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 På! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 Såklart på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 11 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2014 Why not (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malmster Postad 12 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2014 Of course. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samuel. Postad 12 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2014 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 13 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2014 på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Insats på survivor league? 200 som tidigare? Jag kan hålla i detta också om ingen annan önskar. Så, tillbaka från semestern. Pls alla, fyll i draftpollen ovan senast fredag. Sedan spikar vi draftdatum. Skeppa också deg senast nästa vecka. Någon mer intresserad? Vore kul om någon mer kan hoppa in så Leppo får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Insats på survivor league? 200 som tidigare? Jag kan hålla i detta också om ingen annan önskar. Så, tillbaka från semestern. Pls alla, fyll i draftpollen ovan senast fredag. Sedan spikar vi draftdatum. Skeppa också deg senast nästa vecka. Någon mer intresserad? Vore kul om någon mer kan hoppa in så Leppo får plats. Du får mer än gärna ta det. Hade vi inte 500kr förra året? Strunt samma 200 blir bra det med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 Jaroiten och Ken har ett förslag om prisfördelning, där vinnaren av grundligan också får pengar (alltså den som tar flest poäng i grundomgångarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 vi körde 250sek på survivorn förra året. kändes lagom tycker jag. förslag till fördelning: 1:a 7000 2:a 3000 vinnare grundserien 2000 vinnare survivorn 3000 detta gäller vid 12 deltagare i både fantasyn och survivorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 18 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2014 vi körde 250sek på survivorn förra året. kändes lagom tycker jag. förslag till fördelning: 1:a 7000 2:a 3000 vinnare grundserien 2000 vinnare survivorn 3000 detta gäller vid 12 deltagare i både fantasyn och survivorn Tycker det är roligare om bronsmatchen har nån betydelse, så mitt förslag är 1: 6k 2:3k 3:1k och 2k till vinnaren av grundserien winner takes all på survivorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts