Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Tycker det är roligare om bronsmatchen har nån betydelse, så mitt förslag är

1: 6k

2:3k

3:1k

 

och 2k till vinnaren av grundserien

 

winner takes all på survivorn

 

Tycker vi kör 1k till vinnaren av grundserien, insatsen tillbaka alltså, plus att man har ett fint läge för mer pengar i slutspelet.

 

Survivor: Vinnaren tar allt

Fantasy: Mest poäng grundserien 1k

1a: 7k

2a: 3k

3a: 1k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker båda prisvarianterna ser bra ut.

 

Glöm inte att boka en preliminär drafttid innan alla fixat doodle. Glömt bort om det är på espn eller yahoo men ibland försvinner tillgängliga draftdatum när man närmar sig sista dagarna, så bra att ha en tid som ser ok ut för de flesta som en plan b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalt hittills:

 

* schoolbook

* Jaroiten

* Steel

* Malmster

* Ken

 

Påminnelse till övriga (1k), pma om jag har missat skicka bankdetaljer till någon. Glöm ej skriva nick i betalning.

 

Survivorliga skapad, http://football.fantasysports.yahoo.com/survival/group/10642/

 

Vill ni vara med i survivor, lägg till 250:- så skickar jag lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående prisfördelning så tycker jag inte vinnaren i gruppspelet ska få några pengar. Det är bra att vinna ändå så det tillför ingenting. Det är i slutspelet det ska avgöras tycker jag. Då ger jag hellre pengarna tillbaka till den som vinner B-slutspelet då det gör att även de som är avhängda har något att spela för. Men det lär knappast någon annan gå med på gissar jag.

 

Har tänkt vara med i survivorn också och ska såklart se till att betala allt innan draften.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det klart att Leppo är med så jag kan joina ligan? Sitter med Shahins inbjudan oklickad fortfarande. :)

 

Är nog skolboken som invajtat dig, han som styr o ställer som League manager just nu. Jag är bara kontrollfreak så försöker lägga mig i ändå (=

 

Du borde joina tycker jag, har hänt att folk hoppar av sista dagen eller att någon ny vill joina. Är hela 10 dagar kvar, mycket som kan hända. Om Leppo inte svarar på PMs så kan man ändra rubriken också till 1 plats ledig så kommer det säkert någon som vill vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är nog skolboken som invajtat dig, han som styr o ställer som League manager just nu. Jag är bara kontrollfreak så försöker lägga mig i ändå (=

 

Du borde joina tycker jag, har hänt att folk hoppar av sista dagen eller att någon ny vill joina. Är hela 10 dagar kvar, mycket som kan hända. Om Leppo inte svarar på PMs så kan man ändra rubriken också till 1 plats ledig så kommer det säkert någon som vill vara med.

 

Precis :-) Inget svar på PM än, håller med joina! Går det att ändra rubriken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...