Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Berghet, blir minst sagt en riktigt intressant match mellan oss den här veckan.

 

Känns som det är vinna eller försvinna för dig och jag behöver minst lika mycket en vinst för att hänga med.

 

Mycket viktig match! Behöver som sagt en vinst nu för att knappa in. Den som just nu är sist in till slutspelet har tre segrar och jag två, men behöver se till att inte tappa mer nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha nu dök det upp en motgång för mitt demonlag. Blackmon har visst knarkat för mycket (igen) och är borta året ut. Typiskt NFL...

 

Haha, vilket pluswhine! :lol: (Hopppas du inte va allt för seriös)

 

Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, vilket pluswhine! :lol: (Hopppas du inte va allt för seriös)

 

Du har 7-1 och och tappar en 47:e rankad WR när du har Megatron, Nelson, Smith för att nämna några. Jag tror du sitter rätt lugnt..

 

Klart det är det pluswhine. Men att snacka om att han är 47:e rankad när han varit avstängd halva säsongen är inte direkt seriöst det heller. Han snittar 13 p per spelad match vilket är topp 10 och hade startat de flesta av mina kvarvarande matcher. Men visst, jag har som bekant finfina ersättare. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Team Samuel spelar återigen utan fullt lag, tråkigt att det blir så igen att en slutar spela och ger bort gratisvinster...

 

Tråkigt givetvis, det konstiga är ju att han är på slutspelsplats.

 

Finns inget att göra åt saken, får påminna alla nästa år om att man "måste" lägga upp en startelva på plan iaf, man behöver inte vara aktiv på waivern osv men ett lag tycker jag man borde klara av att ställa in.

 

Med det sagt vet man inte vad som hänt med Samuel, kan ju finnas en förklaring till att han inte har varit så aktiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...