Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Fy fan.... sitter med årets största spel på Broncos -6,5 och de har en first down med bollen på 1yrd linjen. 1,5 minut kvar att spela vid ställning 48-48 så tar de jävlarna ett knä och kickar field goal.........

 

Du va inte ensam..hade även ett par vänner som ryggade mitt spel där (just för att det är en spik alla dagar i veckan).:oops: Fyfan så vidrig match!

 

+ Att Seahawks åkte på torsk mot Colts också, sjuk Söndag!:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du va inte ensam..hade även ett par vänner som ryggade mitt spel där (just för att det är en spik alla dagar i veckan).:oops: Fyfan så vidrig match!

 

+ Att Seahawks åkte på torsk mot Colts också, sjuk Söndag!:lol:

 

Såg ju ut att gå mot en säker seger ett tag men släpper sjukt mycket på djupet hela matchen. Hade nån sagt att de skulle göra 51p innan matchen så hade man ju gått all in på -6,5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ens en diskussion runt att det alltid blir touchback vid kickoffs? Kunde man inte till exempel flytta bak kickoffen 5y? Det vore väl naturligt att fortsätta flytta bak i takt med att kickers blir bättre. Tycker det är tråkigt som fan nu iaf. Bara förra året vill jag minnas att det blev kickreturns var och varannan match. Hur kommer det sig att det har blivit sån skillnad på så kort tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det ens en diskussion runt att det alltid blir touchback vid kickoffs? Kunde man inte till exempel flytta bak kickoffen 5y? Det vore väl naturligt att fortsätta flytta bak i takt med att kickers blir bättre. Tycker det är tråkigt som fan nu iaf. Bara förra året vill jag minnas att det blev kickreturns var och varannan match. Hur kommer det sig att det har blivit sån skillnad på så kort tid?

 

Fast de flyttade fram kicken för några år sedan så det kommer garanterat inte flytta tillbaka den. Anledningen är spelarnas säkerhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast de flyttade fram kicken för några år sedan så det kommer garanterat inte flytta tillbaka den. Anledningen är spelarnas säkerhet.

 

Aha... För mkt ansats = för hårda hits?

 

Edit: Känns ändå som man borde kunna lösa problemet på nåt annat sätt. Typ att O får börja från 30y-linjen om kickoffen är uncathable eller nåt i den stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan sälja Finley ganska billigt om du är sugen.

 

 

Hur fasen busta man ur survivorn så snabbt? gl resten som är kvar (=

 

Tror jag har en lösning, annars hör jag av mig ;)

 

Julio Jones säsong tog slut igår. Tråkigt på en så bra spelare. Höjer väl dock värdet för mina Gonzales och Roddy White rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svåraste med auctionen, om man ska toppa eller satsa på bänk, gör att alla beslut inte blir helt 100.

 

Med det sagt tror jag du överreagerar lite efter en vecka, jag tar alla dagar i veckan White för 20 dollar (imo draftens bästa köp, men skadad vecka 1 så användes som decoy)

Själv e jag riktigt nöjd med Kaepernick för $7, tror han blir en top5 QB, kanske top3.

 

Hehe, såhär har det ju inte riktigt blivit. Men vilka har varit draftens stora fynd hittills? Några kandidater:

 

Berghets Knowshon Moreno för 5 (7e bästa RB)

Schoolmasters Fred Jackson för 4 (5e bästa RB)

Hogges Desean Jackson för 7 (Näst bästa WR)

Hogges Julius Tomas för 3 (Näst bästa TE)

Shahins Jordan Cameron för 2 (3e bästa TE)

TGrinders Peyton Manning för 24 (41 poäng mer än näst bästa QBn)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, såhär har det ju inte riktigt blivit. Men vilka har varit draftens stora fynd hittills? Några kandidater:

 

Berghets Knowshon Moreno för 5 (7e bästa RB)

Schoolmasters Fred Jackson för 4 (5e bästa RB)

Hogges Desean Jackson för 7 (Näst bästa WR)

Hogges Julius Tomas för 3 (Näst bästa TE)

Shahins Jordan Cameron för 2 (3e bästa TE)

TGrinders Peyton Manning för 24 (41 poäng mer än näst bästa QBn)

 

Några riktiga kap där! (Moreno har bara börjat BTW ;) ) Torrey Smith var en spelare jag var riktigt sugen på innan säsongen men jag fegade ur när någon snodde honom för typ $8. Han har väl presterat bra för de pengarna också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, såhär har det ju inte riktigt blivit. Men vilka har varit draftens stora fynd hittills? Några kandidater:

 

Berghets Knowshon Moreno för 5 (7e bästa RB)

Schoolmasters Fred Jackson för 4 (5e bästa RB)

Hogges Desean Jackson för 7 (Näst bästa WR)

Hogges Julius Tomas för 3 (Näst bästa TE)

Shahins Jordan Cameron för 2 (3e bästa TE)

TGrinders Peyton Manning för 24 (41 poäng mer än näst bästa QBn)

 

Jag nominerar skamlöst mina egna WR

Torrey Smith för 9

Jordy Nelson för 9

Josh Gordon för 3

 

Annars så tycker jag även gamblobs Jimmy Graham för 28 var ett riktigt bra köp. Förrvisso klart dyrast på positionen men helt överlägsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, Jadu. White är ju fortfarande skadad, och har ju nu förvärrat skadan. Blir nog ingen succé där.

 

Alla ni har skrivit är ju kap, men Gordon för 3 är ju överjävligt billig. Moreno för 5 får bli kapet @RB, för Jackson kommer nog inte fortsätta producera lika bra, Spiller borde ju få nån monstermatch snart.

 

På TE positionen är man ju nöjd bara man har en person man inte behöver fundera på ifall man ska starta eller om det är nån på waivern som kanske är bättre. Tycker Cameron och Thomas varit riktigt sköna där, Gates för 1 är inte heller illa pinkat.

 

Efter Bennet/Greg Olsen så är det en jävla huvudvärk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, Jadu. White är ju fortfarande skadad, och har ju nu förvärrat skadan. Blir nog ingen succé där.

 

Alla ni har skrivit är ju kap, men Gordon för 3 är ju överjävligt billig. Moreno för 5 får bli kapet @RB, för Jackson kommer nog inte fortsätta producera lika bra, Spiller borde ju få nån monstermatch snart.

 

På TE positionen är man ju nöjd bara man har en person man inte behöver fundera på ifall man ska starta eller om det är nån på waivern som kanske är bättre. Tycker Cameron och Thomas varit riktigt sköna där, Gates för 1 är inte heller illa pinkat.

 

Efter Bennet/Greg Olsen så är det en jävla huvudvärk.

 

Han kommer om ett par veckor! :) Hans fot är bättre men skadade knät nu.. Jones som sagt ute resten av säsongen så jag har stora förhoppningar på White i framtiden ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag nominerar skamlöst mina egna WR

Torrey Smith för 9

Jordy Nelson för 9

Josh Gordon för 3

Ja det var en grym uppsättning receivers för de priserna!

Han kommer om ett par veckor! :) Hans fot är bättre men skadade knät nu.. Jones som sagt ute resten av säsongen så jag har stora förhoppningar på White i framtiden ;-)

Han blir nog en stabil wr2 om han blir skadefri, men inte säkert att det gynnar honom att Jones är borta. Desto mer bevakning på Gonzales och White nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...