Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Ska precis kuta hem från jobbet. Tar tag i det om ca 1h. Konstigt att man inte kan lämna en liga. Man borde ju kunna säga ifrån sig LM och då kunna lämna tycer jag... Springer iväg nu, tbx 18ish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Ska ligan som schoolbook skapat, joinas eller ska det avvaktas och se om Shahin kan lösa det med den gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Joina, som plan B alt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 10 är bättre än 11. Ska flera hoppa av? Vad var anledningen till första avhoppet? Känns som att viss kommunikation skett på annat ställe och jag är inte med i loopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 10 är bättre än 11. Ska flera hoppa av? Vad var anledningen till första avhoppet? Känns som att viss kommunikation skett på annat ställe och jag är inte med i loopen. Vi är just nu 10 klara. Känns som vi kör på det. Problemet nu är att spelare 11, som inte kan vara med, inte kan lämna vår liga(av någon anledning). Så nu försöker vi flytta alla spelare till den nya ligan ovan 5 av 10 har joinat nya ligan, jobba jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den. Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den. Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll. Snyggt. Sjukt nog kunde ju jag lämna ligan som LM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Gör ligan private nu, folk börjar joina till höger och vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Snyggt. Sjukt nog kunde ju jag lämna ligan som LM. Ja, det är ju väldigt märkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Shit, denna liga blev full med löst folk Shahin, kan du skapa en ny med invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den. Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll. Gör ligan till 16 eller 20 pers så jag kan joina, den är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Gör ligan private nu, folk börjar joina till höger och vänster. Ja, kicka ut hela "west" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 var en custom league så jag kan ej ändra något Shahi, pls gör ny och invita Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 var en custom league så jag kan ej ändra något Shahi, pls gör ny och invita hehe classic Tilten är att jag inte har allas mail eftersom dom står under den gamla ligan som jag deletade lol. Jag gör mitt bästa då. Om ni ser folks mail nånstans får ni gärna pmna det till mig. PS: skicka er mail bara till min pm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 mailen finns fortfarande i super1337ligan, åtminstone för mig? Jag kan skicka mail till alla där när du skriver info i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 mailen finns fortfarande i super1337ligan, åtminstone för mig? Jag kan skicka mail till alla där när du skriver info i tråden. Send mail finns ju men går inte att invajta genom en send mail när man inte ser vilken mail det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Behöver bara Hogge + en till mail nu för o bli färdig. gamblob49 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 mailadress bort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 mailadress kort Skcikade precis, hittade ett PM från 2011 lol. Bara berghet kvar som ska joina så är vi färdiga. Han har för vanligt namn för att jag ska kunna haxxa fram hans nr men om nån har ett sätt att hitta det eller redan har hans nr så får ni gärna bjuda på det (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gamblob Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 nu verkar alla vara med, bra jobbat! sjiittaggad för detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Nästan iaf, jag fick skapa ett fejkkonto, man kunde inte lägga ett datum för draften om den inte var full. Får radera det sen när berghetisen kommer. Men tror alla inställningar är satta som förra ligan, hittar någon nåt så får ni ropa till. Inte ändrat FAAB bara tror jag. Kan ta en sekund också och hedra vinnarna från tidigare år nu när vi inte kommer se den historiken nåmer... 2011 körde Team Haj en long con och lurade alla med sitt 8-5 record att han inte var att räkna med. Underdogsen gick hela vägen (Mr D hade lite otur med skador också om jag minns rätt); 1st Team Haj 8-5 2nd Sickla Scissors 11-2 3rd Solna Steelers 8-5 2012 fick Sicklasaxarna revansch och måste nog ses som "team to beat" i år; 1st Sickla Scissors 9-4 2nd Team Bergh 9-4 3rd Drunken Dolphins 9-4 2013 ???? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Kom "bara" 6a mitt första år. Mest nöjd med RG3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Dragit ett par pinsamma sms nu till ett antal berghets (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Dragit ett par pinsamma sms nu till ett antal berghets (= Var det han som hade Team Bergh i förra ligan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 2 September , 2013 Rapport Share Postad 2 September , 2013 Dragit ett par pinsamma sms nu till ett antal berghets (= Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts