Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Hallå allahopa, jag påminner en sista eller nästsista gång om Survivorn. Jag har ställt in så man kan välja söndagsmatcherna även om man inte har valt fram till på torsdag. Är så stressat med måndagnatt-matcher sen en nya match igen på torsdag, man hinner knappt kolla upp saker o ting. Men senast söndag ska laget in annars blir det strike 1.

 

Är samma sak med trades, torsdagsmatcherna komplicerar allt så man behöver vänta en hel vecka på sina trades fast de är gjorda på onsdag. Så jag processar alla trades om båda parterna PMar mig (processar inte mina egna så jag inte hamnar i en olustig situation). Kollar varje dag så det inte ska vara några problem.

 

Gillar egentligen inte att vi ändrar detta, men så länge det är så att resterande spelare inte kan se om en spelare valt ett lag som spelade en torsdagsmatch är det väl ingen big deal. Kan dock alla på fredagen se att nån/några valt ett lag som vann/förlorade torsdagsmatchen så ändrar det rätt mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar egentligen inte att vi ändrar detta, men så länge det är så att resterande spelare inte kan se om en spelare valt ett lag som spelade en torsdagsmatch är det väl ingen big deal. Kan dock alla på fredagen se att nån/några valt ett lag som vann/förlorade torsdagsmatchen så ändrar det rätt mkt.

 

Håller med om detta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar egentligen inte att vi ändrar detta, men så länge det är så att resterande spelare inte kan se om en spelare valt ett lag som spelade en torsdagsmatch är det väl ingen big deal. Kan dock alla på fredagen se att nån/några valt ett lag som vann/förlorade torsdagsmatchen så ändrar det rätt mkt.

 

Jag ändrade alltså inte på detta, utan det var grundinställningen. Så "jag har ställt in" var lite fel uttryckt av mig, det är inget jag gjort till denna vecka.

 

Om man kan se om någon valt eller inte vet jag faktiskt inte, men vi lär få veta det om ett par timmar eftersom minst en kommer ha valt Patriots (=

 

(Däremot tycker jag inställningen är ganska överlägsen ändå, tycker fan man ska få till på söndag på sig, är ju jävligt mycket som kan hända till dess.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar egentligen inte att vi ändrar detta, men så länge det är så att resterande spelare inte kan se om en spelare valt ett lag som spelade en torsdagsmatch är det väl ingen big deal. Kan dock alla på fredagen se att nån/några valt ett lag som vann/förlorade torsdagsmatchen så ändrar det rätt mkt.

 

Det går att se..tråkigt! Att dom inte åtgärdar det. Borde bara vara ett "streck" tills Week 2 är helt färdigspelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att se..tråkigt! Att dom inte åtgärdar det. Borde bara vara ett "streck" tills Week 2 är helt färdigspelat.

 

Japp såg det! Tycker vi ändrar tillbaka till som det var förra året att alla måste välja på torsdagen, hinner ju oftast inte hända något livsavgörande under fre/lör, eventuella skador osv har man ju koll på och får ta med i beräkningarna. Vad tycker folk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp såg det! Tycker vi ändrar tillbaka till som det var förra året att alla måste välja på torsdagen, hinner ju oftast inte hända något livsavgörande under fre/lör, eventuella skador osv har man ju koll på och får ta med i beräkningarna. Vad tycker folk?

 

Jag kollade i inställningar efter era kommentarer ifall det gick o ändra, och det gjorde det inte. Ni hade ju över 2 veckor på er innan säsongen startade att kolla inställningarna och ropa till ifall något såg skumt ut.

 

Vill någon kliva är det bara att ropa till innan söndag 19.00 så skickar jag tillbaks eran insats. Mer än så kan jag inte göra ifall någon inte har en annan idé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade i inställningar efter era kommentarer ifall det gick o ändra, och det gjorde det inte. Ni hade ju över 2 veckor på er innan säsongen startade att kolla inställningarna och ropa till ifall något såg skumt ut.

 

Vill någon kliva är det bara att ropa till innan söndag 19.00 så skickar jag tillbaks eran insats. Mer än så kan jag inte göra ifall någon inte har en annan idé.

 

Då är det bara att köra på! :) Dålig start i fantasyn man fick..

BRadys gubbar levererar inte och ridley ska vi inte ens prata om. De kommer igång snart dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det bara att köra på! :) Dålig start i fantasyn man fick..

BRadys gubbar levererar inte och ridley ska vi inte ens prata om. De kommer igång snart dock :)

 

Då ska vi inte tala om mina mismatches denna vecka, står inför ett gäng tuffa beslut.

 

Angående Survivorn tycker jag vi kör vidare, inte mycket att göra. Lika för alla osv. Ni bör förövrigt inte missa 49ers - Seahawks imorgon. Kan bli en av säsongens höjdpunkter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur nöjd är du med din QB?

Rear ut Vick, 25+33 poäng hittills. Vill ha en uppgradering på en wr eller rb i utbyte. Du får alltså Vick och en wr/rb mot en bättre wr/rb.

 

Kolla in mitt lag, nästan alla e till salu, du hittar säkert nån du gillar ;)

http://games.espn.go.com/ffl/clubhouse?leagueId=1352366&teamId=4&seasonId=2013

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt va kul NFL blir tack vare fantasyn

 

Jag som eg är måttligt intresserad av sporten sitt som klistrad framför TVn med Ipaden i famn för att följa resterande matcher

 

Otroligt smart skapat, för att öka intresset för sporten

 

+1

 

Är dock ett väldigt inbitet NFL-fan sen innan men detta ökar helt klart spänningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...