Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

10 är bättre än 11.

 

Ska flera hoppa av? Vad var anledningen till första avhoppet? Känns som att viss kommunikation skett på annat ställe och jag är inte med i loopen.

 

Vi är just nu 10 klara. Känns som vi kör på det.

 

Problemet nu är att spelare 11, som inte kan vara med, inte kan lämna vår liga(av någon anledning). Så nu försöker vi flytta alla spelare till den nya ligan ovan

 

5 av 10 har joinat nya ligan, jobba jobba

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den.

 

Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den.

 

Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll.

 

Snyggt.

 

Sjukt nog kunde ju jag lämna ligan som LM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först försvann Landskrona debacles, gick ej att få tag på. Sedan kunde inte Haslo, då blev det jämnt, 10. Problemet är att Haslo ej kan lämna ligan eftersom han skapat den.

 

Den nya ligan (andra jag skapade, public) har nu fyra deltagare. Om alla joinar gör jag shahin till LM. Draft är satt till 21.00 ikväll.

 

Gör ligan till 16 eller 20 pers så jag kan joina, den är full.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var en custom league så jag kan ej ändra något :-( Shahi, pls gör ny och invita

 

hehe classic :D

 

Tilten är att jag inte har allas mail eftersom dom står under den gamla ligan som jag deletade lol. Jag gör mitt bästa då. Om ni ser folks mail nånstans får ni gärna pmna det till mig.

 

PS: skicka er mail bara till min pm..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan iaf, jag fick skapa ett fejkkonto, man kunde inte lägga ett datum för draften om den inte var full.

 

Får radera det sen när berghetisen kommer. Men tror alla inställningar är satta som förra ligan, hittar någon nåt så får ni ropa till. Inte ändrat FAAB bara tror jag.

 

Kan ta en sekund också och hedra vinnarna från tidigare år nu när vi inte kommer se den historiken nåmer...

 

2011 körde Team Haj en long con och lurade alla med sitt 8-5 record att han inte var att räkna med. Underdogsen gick hela vägen (Mr D hade lite otur med skador också om jag minns rätt);

 

1st Team Haj 8-5

2nd Sickla Scissors 11-2

3rd Solna Steelers 8-5

 

 

2012 fick Sicklasaxarna revansch och måste nog ses som "team to beat" i år;

 

1st Sickla Scissors 9-4

2nd Team Bergh 9-4

3rd Drunken Dolphins 9-4

 

2013 ???? (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...