Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är ditt filmintresse även speglat bland serier?

Just nu står vi inför ett dilemma att se vänner för 3e gången eller hitta en ny serie.

Vilken isf?

Korta avsnitt premieras.

 

Självfallet :) vi kan säga såhär; jag är serienivå ligga vaken 04:38 och fixa måndagsserierna sekunden efter de har kommit upp. :) Om det är typ amerikansk politiskt korrekt familjekomedi du är ute efter så kanske du borde ta ett varv på Everybody loves Raymond? :) Tryckte det för ett par år sedan och har för mig att det var helt okej ändå, jag antar att du har sett allt annat av samma kaliber redan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På serie-temat, har använt http://www.myepisodes.com i säkert 8 år nu och bokfört det mesta jag har sett. Underbar sida för övrigt, här kommer min "Time I've wasted". Som sig bör så finns det ett par serier man skäms över att ha sett, men vad vore en samling utan ett gäng sådana? :)

 

 

rwnRnP6.png

 

 

fejkedit: Sidan funkar alltså så att man subscribar till serier och får upp ett schema med dag, avsnittsnamn, tidpunkt för airing osv. Sen får man bocka antingen W som betyder watched eller A (som betyder vetefan) som innebär att man skippar avsnittet. Allting man W:ar hamnar i ens "Time I've Wasted"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På serie-temat, har använt http://www.myepisodes.com i säkert 8 år nu och bokfört det mesta jag har sett. Underbar sida för övrigt, här kommer min "Time I've wasted". Som sig bör så finns det ett par serier man skäms över att ha sett, men vad vore en samling utan ett gäng sådana? :)

 

 

rwnRnP6.png

 

 

fejkedit: Sidan funkar alltså så att man subscribar till serier och får upp ett schema med dag, avsnittsnamn, tidpunkt för airing osv. Sen får man bocka antingen W som betyder watched eller A (som betyder vetefan) som innebär att man skippar avsnittet. Allting man W:ar hamnar i ens "Time I've Wasted"!

 

Du har inte sett någon serie flera gånger eller? Känns som man har bränt en del tid framför tv-serier :D Har sett flera serier 5-6 gånger ungefär :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"vänner" är en sån övervidrig serie. tjejen är förälskad i den och jag förstår ingenting. 8-)

 

Vänner är en fantastisk serie.

Såg man den före Seinfeld utgör den ramen för alla efterföljande sitcoms som någonsin gjorts typ.

Tycker den är helt magisk, 10 säsonger där man IRLar varje avsnitt även om man sett det 5 gånger förr. I paritet med Fräsha Prinsen fast med en jämnare nivå.

 

Serier vi söker är i stil med vänner, modern family, parks and rec.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ju väldigt sen på bollen, men Big Bkte ang Theory tycker jag är magi. Skrattar kanske 10 ggr i snitt under varje episod. Är den för nördig för att kunna vara ett alternativ till vänner?

 

Det var kul första säsongen när man tänkte "Detta skämtet fattar inte dumma människor" men sen tappade det allt när det blev mer mainstream imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok :( jag har bara sett 20 avsnitt och har dålig kontakt med omvärlden, så jag tänker skratta på i min ensamhet ett tag till iaf.

 

fwiw, jag tycker det är kul än, men det har ju tappat lite av sin charm helt enkelt. Är ju inte direkt så att serien har dykt som dexter så man var tvungen sluta kolla.... där har du ett trainwreck utan dess like.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...