Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Tre(3)dollar på Stars under februari. Iofs låg jag minus hela månaden (som mest c:a 500). Dom två sista dagarna ryckte jag upp mej lite och låg några hundra plus, sen hade jag gått i sömnen och spelat den 28:e och förlorat nästan allt.

Detta är bara CG´s Stars som jag spelar mycket sällan, bara c:a 1000 händer. Men, va fan, jag gick ju inte mínus iallafall.

PS: Jag har inte kollat SnG´s o MTT´s, inte heller dom andra sajterna, tyckte bara att detta var värt o nämna.:oops:

Postad

Rensade historiken typ 2-3 veckor in, var det eller sluta spela pokerz i princip, alternativt börja ljuga nGTO för fiktiv betryggande verklighetsuppfattning.

Så jag vet inte hur mycket back, men back, helt klart back.

Sämsta kortleken, med mycket god marginal, på sisådär 5 års mer och mindre seriös NLHE.

Mår inte ett dugg dåligt, så är väl lite av en brag. Mer eller mindre enbart sponsrat fisk också, så SvS-pyramiden mår bra.

Postad
Stakes trillskan?

Lägre och lägre ju längre månaden gick. :-D Den varierade mellan 25/50:- och /5:- på svs. Har inga monstruösa resurser så den här typen av doomswitch sätter lite käppar hjulen.

Förövrigt gick jag nog back flest bb/100 på micro, så jävla lysande. :mrgreen: