Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hahaha! Du liksom gör en grej av att han är ung och inte så stor. That's so funny! Min intention var väl knappast att vara rolig. Jag konstaterar bara att han ser ut som 12-åring och beter sig som en 12-åring. Citera
jojje2k Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Min intention var väl knappast att vara rolig. Jag konstaterar bara att han ser ut som 12-åring och beter sig som en 12-åring. Ok Sven:rolleyes: Citera
Mikey Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Guld när 40 kg Djens med låg och ljus blygbitterstämma säger: "Good call pre-flop" Man hyser inget större medlidande för såna tolvåringar när de åker ut. Det var juh kul Var en kass syn pre och det fick han juh veta, på ett rätt trevligt och lungt sätt enligt mitt tycke. Citera
teddybeahr Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Hur tusan får man web-casten att fungera? Det händer liksom...ingenting! HJÄLP! Citera
VanMassenhoven Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Hej! Förstår inte att Ken hela tiden ska göra sig rolig över personerns utseende. "busschauffören", "snorungen", "Chuck Norris" m.m. m.m. . Detta kommer från en person som ser bra ut. Tycker det är patetiskt att nästan den komiska touchen som Ken vill ha i sitt kommenterande består av att klanka ner på folks yttre. Jag har aldrig varit med om något liknande. Samma sak som om en smal, vältränad person, hela tiden gör sig rolig över personer med övervikt. Han verkar inte ha någon koll på detta. Med vänlig hälsning VanMassenhoven Citera
All in Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Guld när 40 kg Djens med låg och ljus blygbitterstämma säger: "Good call pre-flop" Man hyser inget större medlidande för såna tolvåringar när de åker ut. idiot Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 idiot Äntligen lite medhåll. Visst är det trist med folk som har dålig etikett vid bordet. Skönt att inte alla här dyrkar Djens som om han vore från himlen sänd. Citera
freddola Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Min intention var väl knappast att vara rolig. Jag konstaterar bara att han ser ut som 12-åring och beter sig som en 12-åring. Dock har han rätt mkt mera i måndagspeng än en 12 åring... Sen tycker jag allmänt ditt inlägg är pinsamt. Jag vill nog mer påstå han ser ung o söt ut Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Dock har han rätt mkt mera i måndagspeng än en 12 åring... Sen tycker jag allmänt ditt inlägg är pinsamt. Jag vill nog mer påstå han ser ung o söt ut Det som är pinsamt om något är väl att han inte bara kan tacka för god match och lämna bordet utan att komma med spydiga kommentarer. Vad han tjänar är väl i sammanhanget helt ointressant. Citera
All in Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Äntligen lite medhåll. Visst är det trist med folk som har dålig etikett vid bordet. Skönt att inte alla här dyrkar Djens som om han vore från himlen sänd. jag syftade på dig. Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 jag syftade på dig. Äger du mig nu med en fyrling-ironi eller äger jag dig totalt med min trippel-ironi? Citera
All in Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Äger du mig nu med en fyrling-ironi eller äger jag dig totalt med min trippel-ironi? jag äger dig. ofcourse. gl på nätet Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 jag äger dig. ofcourse.gl på nätet Attans.. jag visste att jag var för snabb Tack för lyckönskningen Citera
klabbisjp Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Jag får också dom där pinsamma skakningarna som djens om jag lirar live med nya fiskar. Citera
cluelessrookie Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Jag blir oerhört imponerad av Chris Björin. Lägsta puls och lika lugnt kalkylerande som Harrington. Undrar just vad ni som kan poker tycker men han verkar inte göra många misstag som motståndarna kan exploatera. Det var snyggt att se hur han fick motspelare att inse att dom satt avslöjade med handen i syltburken. Cluelessrookie Citera
Rush_Of_Joy Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Liksom Ken hade jag Björin som favorit Citera
wheelinho Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 "well played" säger djensss fan va ja garvva Så kommer Ken med kommentaren man vänta på. Klockrent Citera
Hjort Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Samma sak som om en smal, vältränad person, hela tiden gör sig rolig över personer med övervikt. Han verkar inte ha någon koll på detta. Väldigt få människor tycker om Ken. Det finns rätt bra anledningar till det. Citera
Kape Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Väldigt få människor tycker om Ken. Det finns rätt bra anledningar till det. Det var väldigt diplomatiskt uttryckt av dig... Jag tycker ändå att Ken gör programmet ganska underhållande med sina kommentarer även om jag själv inte hade uppskattat att bli häcklad av honom. För att kommentera gårdagens avsnitt så visade Björnin att gammal är äldst och tycktes ha läget under kontroll hela tiden. Jag tycker nog att detta var det mest underhållande spelet så här långt. Synd bara att man inte får se något av när de spelar ner sig till 6 spelare. Ett par klipp från nyckelhänder tidigare under dagen vore uppskattat... Citera
SFN Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Vill du se politiskt korrekt kommentering så slå över till Tv4 och Glimne med Pokermiljonen. Ken är ju riktigt rolig och halva nöjet med programmet. Citera
pisak84 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 webcasten funkar inte i vanlig ordning... och serien verkar sluta finnas tillgänglig där den fanns förut. mycket tråkigt... Citera
Ost Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Webcasten funkade utmärkt alldeles nyss.... Tyckte att Ken var tyken på ett lätt uppfriskande sätt i början, men nu stör jag mig på honom mer och mer. Hans sätt att kommentera är bitvis tramsigt och oproffsigt, och hans kommentarer om hur folk ser ut blir jag bara förbannad på. Och den interna humorn som bollades mellan honom ochvadfannudenandrakommentatornheter i all-in-situationen hade inte i kommenteringen att göra. Varför finns ingen bra pokerkommentator här i världen? De har ju visat sig vara tomtar (på ett eller annat sätt) hela högen. Citera
cassano Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Jag är med nästa vecka. Hela en hand! Citera
Recommended Posts