Teh_MoUsE Postad 10 Mars , 2011 Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 skypegrind ngn? vemsomhelst!!! lol varför inte, pma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 Mars , 2011 Rapport Share Postad 10 Mars , 2011 adda bomzkeli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 hahahahaha så jävla överlycklig just nu, bögHV åker ut, 4-0 i matcher och är inte det bättre laget fler än typ 2 perioder under hela matchserien. detta är så extremt stort, ett miracle on ice imo.. tänkte dra en 10h session nu, någon som är sugen på skypegrind inatt? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 typ 26 sekunder in i denna video, djurets ögon, fick mig att bryta ihop. dels för det dom gjorde innan mot djuret och dels för att ögonen påminner mkt om min egen hund. fy i helvetet. http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp edit spolade in en bit in i videon där dom flår djuren levande. tror jag måste krypa ner hos tjejen nu :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 typ 26 sekunder in i denna video, djurets ögon, fick mig att bryta ihop. dels för det dom gjorde innan mot djuret och dels för att ögonen påminner mkt om min egen hund. fy i helvetet. http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp edit spolade in en bit in i videon där dom flår djuren levande. tror jag måste krypa ner hos tjejen nu :cry: :cry: men fyyyy fan vad dåligt man mår av att se sådant. OM de nu "måste" döda dom så kan dom väl köra en bultpistol eller nåt först som gör en snabb död, känns som att många spärrar saknas om man kan dra huden av ett levande djur sorgligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 se earthling på google, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Okej, ska sluta trycka på länkar. Det där var det vidrigaste jag nånsin sett tror jag......................................... Vansinnigt irriterad atm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Mars , 2011 Rapport Share Postad 17 Mars , 2011 GF: kan du koppla i routern så jag också får internet? T2: sug av mig GF: ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 tja, tror jag ska åka till MIAMI/ORLANDO 10 nätter i juni! är det jobbigt med allt göra som göras skall innan avresa? har googlat men står lite olika överallt och fattar typ inte vissa grejer. FRÅGAR HÄR EFTERSOM JAG VET ATT MÅNGA HAR REST TILL STATERNA MÅNGA GÅNGER KORTARE VISTELSER OCH VET ATT FOLK HÄR ÄR ÖVER AVERAGE SVENNEBANANS. edit altangrind i 30+ och onepiece teddybear. svettigt. hoppas datorn har med parasoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 PE är väl usa reg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 PE är väl usa reg? vore sjukt om han var reg imo han har väl inte fyllt 18 ens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 tja, tror jag ska åka till MIAMI/ORLANDO 10 nätter i juni! är det jobbigt med allt göra som göras skall innan avresa? har googlat men står lite olika överallt och fattar typ inte vissa grejer. FRÅGAR HÄR EFTERSOM JAG VET ATT MÅNGA HAR REST TILL STATERNA MÅNGA GÅNGER KORTARE VISTELSER OCH VET ATT FOLK HÄR ÄR ÖVER AVERAGE SVENNEBANANS. edit altangrind i 30+ och onepiece teddybear. svettigt. hoppas datorn har med parasoll. Nej det är inte jobbigt. Fyll i ESTA på internet, kostar $10-$15 nuförtiden. Reser du med SAS måste du även fylla i någon papper hos dom. Jag var i Orlando i November, skippa den staden om du inte är jättesugen att gå på Tivoli och andra nöjesparker. Om du far dit, så måste du gå på Charley´s Steak house, riktigt god mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 ty Jegor! blir miami typ mkt men tror att, när jag ändå är där, inte vill bo i samma stad hela vistelsen. jag älskar sånt du beskrev så inte mig emot typ =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Varför har du en onepiece på dig om det är 30+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2011 hestalätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 Varför har du en onepiece på dig om det är 30+? miss take alltså, hur fungerar neteller nuförtiden? är det i klass med moneyhookers? idiotmoneyhookers kan ju dra åt helvete typ eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Hahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Guld med Edit, du blev full alltså=) Jag med, ungt ute och här omss GG fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 Guld med Edit, du blev full alltså=) Jag med, ungt ute och här omss GG fattar Gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 käften ingen fattar ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
monkeytilt Postad 23 April , 2011 Rapport Share Postad 23 April , 2011 B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2011 är kåt och nu blev det inte bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 man vet att det har gått för långt när pappa facerapar morsan tänkte dra ihop CS-gather till ikväll om folk finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 vad har hänt med t2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 Maj , 2011 Rapport Share Postad 17 Maj , 2011 han snodde poalarens brud för att sedan lämna henne en månad efteråt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts