Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Ajajaj, höll på sluta illa för T2 på jobbet idag. Kom o satte sig en Thai-brutta i fikarummet när jag satt o tryckte köttfärs. Efter några minuter orkade jag inte med det vanliga dö-snacket, och frågade med glimten i ögat, "om inte hon kunde ge mig lite massage, då jag hört att Thai massage ska vara något extra". Till min stora förvåning satt jag visst o fikade med Thailands första feminist, som naturligtvis hade en hel del att säga.. 5min in i hennes livshistoria och det började bokstavligen talat komma ut bajs från hennes konversationsöppning. Hon hade precis hunnit med att säga att hon fått missfall för ett år sedan, då jag avbröt henne. Jag tyckte då att vårt samtal hamnat på helt fel spår och kände att det var dags att börja om på ny kula. Sympati har ju aldrig varit min starka sida, men just i detta läget fanns det inte mycket annat att spela på. Sa att "jag hellre får missfall än en unge med downs syndrom" med betoning på att det kunde varit värre. Som tack för mitt tappra försök till försoning, började hon ladda inför en ny anstormning. Herregud tänkte jag när jag upptäckt hur kall köttfärsen blivit. "En omgång till från radikalfittan och jag kommer behöva värma upp den igen." Detta sa jag naturligtvis inte, mer än med blicken och möjligen besticken. Istället kom jag o tänka på ett gammalt svenskt ordspråk. "Nu låter vi maten tysta mun " Varpå hon avlägsnade sig.

 

TLDR: Vad som på förhand såg ut som en säker avsugning slutade i en kall matlåda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...