Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hahahahaha så jävla överlycklig just nu, bögHV åker ut, 4-0 i matcher och är inte det bättre laget fler än typ 2 perioder under hela matchserien. detta är så extremt stort, ett miracle on ice imo..

 

tänkte dra en 10h session nu, någon som är sugen på skypegrind inatt?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ 26 sekunder in i denna video, djurets ögon, fick mig att bryta ihop. dels för det dom gjorde innan mot djuret och dels för att ögonen påminner mkt om min egen hund. fy i helvetet.

 

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

 

edit spolade in en bit in i videon där dom flår djuren levande. tror jag måste krypa ner hos tjejen nu :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ 26 sekunder in i denna video, djurets ögon, fick mig att bryta ihop. dels för det dom gjorde innan mot djuret och dels för att ögonen påminner mkt om min egen hund. fy i helvetet.

 

http://features.peta.org/ChineseFurFarms/index.asp

 

edit spolade in en bit in i videon där dom flår djuren levande. tror jag måste krypa ner hos tjejen nu :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

 

men fyyyy fan :-( vad dåligt man mår av att se sådant. OM de nu "måste" döda dom så kan dom väl köra en bultpistol eller nåt först som gör en snabb död, känns som att många spärrar saknas om man kan dra huden av ett levande djur :-( sorgligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

tja, tror jag ska åka till MIAMI/ORLANDO 10 nätter i juni!

 

är det jobbigt med allt göra som göras skall innan avresa? har googlat men står lite olika överallt och fattar typ inte vissa grejer.

 

FRÅGAR HÄR EFTERSOM JAG VET ATT MÅNGA HAR REST TILL STATERNA MÅNGA GÅNGER KORTARE VISTELSER OCH VET ATT FOLK HÄR ÄR ÖVER AVERAGE SVENNEBANANS.

 

edit altangrind i 30+ och onepiece teddybear. svettigt. hoppas datorn har med parasoll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja, tror jag ska åka till MIAMI/ORLANDO 10 nätter i juni!

 

är det jobbigt med allt göra som göras skall innan avresa? har googlat men står lite olika överallt och fattar typ inte vissa grejer.

 

FRÅGAR HÄR EFTERSOM JAG VET ATT MÅNGA HAR REST TILL STATERNA MÅNGA GÅNGER KORTARE VISTELSER OCH VET ATT FOLK HÄR ÄR ÖVER AVERAGE SVENNEBANANS.

 

edit altangrind i 30+ och onepiece teddybear. svettigt. hoppas datorn har med parasoll.

 

Nej det är inte jobbigt. Fyll i ESTA på internet, kostar $10-$15 nuförtiden. Reser du med SAS måste du även fylla i någon papper hos dom. Jag var i Orlando i November, skippa den staden om du inte är jättesugen att gå på Tivoli och andra nöjesparker.

 

Om du far dit, så måste du gå på Charley´s Steak house, riktigt god mat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...