Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fyfan i kukarnas megahelvete vad illa jag springer, bara tappat 25% av min BR på 4 dygn nu utan att skotta spec mkt HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

 

och dom två åren innan det ligger jag uppskattningsvis minst ~1M sek under EV på MTTs.....

 

knulla mitt jävla pissliv * oändligheten

 

om nån på forumet förutom emop1 och nån enstaka till vet vad badrun är så kan dom ju höra av sig till mig och höra hur det ligger till :-(

 

 

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppar in i bubbelpoolen för att få en riktigt mysig start på dagen.:-D8-);-)

 

''Eyy jag kammar jävligt mycket brudar när jag är ute så jag ska ge dig några tips.

se till att supa till ordentligt först ( INTE okej att va en torr jävel ) sen ger du dig ut på dansgolvet med ett enda mål : BRUDAR !!! ha tungan ute ofta , det visar att du är kåt, brudarna inser det och börjar stöta på dig . när du ser en brud du vill ha tittar du på henne med porrig blick och smeken dig själv över magen.

 

om hon möter din blick så går du fram o hånglar upp henne. om hon vänder sig om ( vilket antyder att hon vill ha den i 2an ) så går du fram bakom henne och lägger ett stadigt grepp runt hennes höfter och gnider mot henne bakifrån. sen viskar du "heeeeeeeeej ... du gillar typ inte miiiiiig ? "

 

det kanske låter som en konstig grej att viska , men tro mg jag kan sånt här . då blir hon tillfälligt jätte förvirrad eftersom att hon tänker " jag gillar juh visst dig " .. och då ser du till att du hånglar upp henne. innan du fattar vad som hände så kommer du få trycka henne i 2an

 

sen måste du akta dig för turrar... det är fan INTE okej när det kommer en massa turrar och försöker sno mina brudar !!!''

 

/mvh citatmaskinen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...