Lobo Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 När folk gör en stor insats är det alltid minst 10 % chans att de bluffar. Citera
Starfitter Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 När folk gör en stor insats är det alltid minst 10 % chans att de bluffar. beror om man har koll på FIs bluffklocka också, 1 gång i timmen kmr den Citera
Supertequila Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Postad 23 Augusti , 2010 har du någon extra bra länk eller så som du kan tipsa om? Mathematics of poker är en bra början. Citera
AccessGranted Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Postad 24 Augusti , 2010 Hela GTO-konceptet förutsätter förstås att du har genomtänkta och balanserade ranger i ditt spel. Jo, exakt. Vi agerar inte som vi gör på grund av hur vi ligger i våran range (som i att den är unikt vår egen) utan på grund av hur vi ligger i the range dvs GTO-rangen. Om vår range ligger åt helskotta långt ifrån GTO kommer vi göra dåliga beslut (om vi tar dem enbart på grund av hur vi ligger i vår range) men om vår range närmar sig GTO-rangen kan man ta välgrundade beslut på grund av var man ligger i sin range. Man kan bara hänvisa till "jag ligger högt i min range därför gör jag x" om ens egen range överensstämmer någotsånär med GTO (jmf exemplet med Lösa Lotta och Strame Per). Jag freestylar lite här men det låter vettigt i mina öron Citera
quxii Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Postad 24 Augusti , 2010 44offsuit tror det är en fold i ditt läge, ungefär hur länge timeade han innan han purrshade? misstänker att du synade, vad hade han? haha hysteriskt kul:mrgreen: detta har fått alldeles för lite credd! Citera
Namlleh Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Om vi bortser från GTO snacket, och förutsätter att Milla inte har någon aning om vem du är, så är det ganska otroligt att hon skulle vara ute på uppdrag här. Visst, din bet är ganska liten o kan uppfattas som lite vek, men samtidigt har du bara 3500 kvar o får därför så bra pottodds att hon aldrig utan någon read på dig kan räkna med att du viker särskilt många händer du vill ta 3 gator värde med... Om Milla vet att du skottar o har spelat tajt, borde hon dessutom inse att din värderange här är ännu snävare. Detta uppväger chansen att hon skulle försöka få dig av en stark hand pga att du spelar scared money... Citera
wheelinho Postad 1 September , 2010 Rapport Postad 1 September , 2010 Ute på uppdrag haha +1, blir roligare ju fler ggr man läser de också Citera
Namlleh Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Klassiskt uttryckt som används alldeles för sällan Lite skönlitterär njutning är inte fel i dessa tider... Citera
okocha Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 är ju jättestandard att under grindstugor högt sucka "jaha nu blir det uppdrag" när man råkar va en bit utanför ranchen. Citera
KungKroon Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Jag vill ha grindstuga med Okocha Citera
okocha Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Jag vill ha grindstuga med Okocha jag vill ju ha grindstuga med dig också Citera
KungKroon Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 jag vill ju ha grindstuga med dig också Då kör vi lockdown i Barcelona! Jag har ändå planerat att festa sjukt lite och grinda sjukt mycket Citera
Rooney Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 haha +1, blir roligare ju fler ggr man läser de också haha så jävla plus one Citera
Yxel Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Då kör vi lockdown i Barcelona! Jag har ändå planerat att festa sjukt lite och grinda sjukt mycket lYCKA TILL MED DET! Citera
KungKroon Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 lYCKA TILL MED DET! tACK! Citera
Namlleh Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 är ju jättestandard att under grindstugor högt sucka "jaha nu blir det uppdrag" när man råkar va en bit utanför ranchen. Har du avlyssnat mig tro? Citera
okocha Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Har du avlyssnat mig tro? nepp, men nu när jag tänkt lite är nog ordet "äventyr" mer använt. Citera
emop1 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 ute med kundvagnen är ju en klassiker. Citera
Staash Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 nepp, men nu när jag tänkt lite är nog ordet "äventyr" mer använt. HÄR känner jag igen mig. Ute på uppdrag har jag nog aldrig använt men ute på äventyr är mer hemma i mina kretsar! Citera
Namlleh Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Äventyr användes under en längre tid, men uppdrag är det nya, heta uttrycket. En fd grindpolare som numera är ökänd hustler brukade under backsessioner säga: ''Mitt liv är en våldtäkt'' Citera
killerwolf Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 aporopå sköna metaforer.. Är från Piteå och här uppe är en del av den äldre generationen riktiga skogsmurvlar. Minns i synnerhet en gång då jag satt vid fikabordet hos en polare och pratade om något. Minns inte riktigt exakt vad de var, men han hade klantat sig riktigt ordentligt och vi pratade ganska högt om det. I alla fall, en riktig jävla skogsmurvel(hans far) kommer in, har hört det hela och sa;. "Joel, nu har du kastat yxan i sjön." Sen gick han. Jag jävlat dog. Jag antar man måste vara där för att tycka det var kul, och känna till honom.... jag har ALDRIG under de 10 år jag känt Joel hört den här karln prata innan, och varken jag eller Joel hade hört han skratta någonsin förrän några månader efteråt så hörde vi ett skratt som vi aldrig har hört förut då vi återigen satt vid köksbordet och tjötade ... vafan, HAN SKRATTAR tänkte vi båda högt och störtade in för att se vad som var så himla roligt att han bestämmer sig för att visa gaddarna för första gången på 20+ år. Visar sig vara en apjävel som åker på en skateboard på typ discovery eller american funniest homevideos. Naturligtvis har det då blivit så att när jag känner att jag spewar eller 3barrelar och känner inför sista barrel att de här kommer fan inte gå vägen så yttrar jag högt för mig själv... "kw,... nu har du kastat yxan i sjön." /minnen Citera
Recommended Posts