Gå till innehåll

25/50 SVS - AKo får svårt beslut på river


Recommended Posts

aporopå sköna metaforer.. Är från Piteå och här uppe är en del av den äldre generationen riktiga skogsmurvlar. Minns i synnerhet en gång då jag satt vid fikabordet hos en polare och pratade om något. Minns inte riktigt exakt vad de var, men han hade klantat sig riktigt ordentligt och vi pratade ganska högt om det. I alla fall, en riktig jävla skogsmurvel(hans far) kommer in, har hört det hela och sa;.

 

 

"Joel, nu har du kastat yxan i sjön."

 

Sen gick han.

Jag jävlat dog.

 

 

Jag antar man måste vara där för att tycka det var kul, och känna till honom.... jag har ALDRIG under de 10 år jag känt Joel hört den här karln prata innan, och varken jag eller Joel hade hört han skratta någonsin förrän några månader efteråt så hörde vi ett skratt som vi aldrig har hört förut då vi återigen satt vid köksbordet och tjötade ... vafan, HAN SKRATTAR tänkte vi båda högt och störtade in för att se vad som var så himla roligt att han bestämmer sig för att visa gaddarna för första gången på 20+ år.

 

Visar sig vara en apjävel som åker på en skateboard på typ discovery eller american funniest homevideos.

 

 

 

 

 

Naturligtvis har det då blivit så att när jag känner att jag spewar eller 3barrelar och känner inför sista barrel att de här kommer fan inte gå vägen så yttrar jag högt för mig själv... "kw,... nu har du kastat yxan i sjön."

/minnen

 

Mkt snyggt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 107
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

KQss/KJss är väl jävligt optimistiskt. Du slår ju bara en bluff, o jag kan bara inte se folk bluffa så här med missat färgdrag... dom flesta förväntar sig ju inte att du lägger dig med Kx när färgen missat o allt...

 

Surt som det är, fold.

 

FWIW, folk som konsekvent check/synar här, det är hemskt hemskt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KQss/KJss är väl jävligt optimistiskt. Du slår ju bara en bluff, o jag kan bara inte se folk bluffa så här med missat färgdrag... dom flesta förväntar sig ju inte att du lägger dig med Kx när färgen missat o allt...

 

Surt som det är, fold.

 

FWIW, folk som konsekvent check/synar här, det är hemskt hemskt dåligt.

 

är du samma snubbe som skriver på 2+2 som är polare med Sebastien från Frankrike?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi delade lägenhet i Kapstaden i några månader. Han nämnde dig som sin enda svenska vän på 2+2.

 

Haha, naawh, Sebastian är så underbart fransk :D

 

Aaah, det var du alltså :) Kom ihåg att han pratade om en svensk som han delade lägenhet med I kapstaden. Han nämnde också nån incident med någon annan 2p2are, kom inte ihåg hur det slutade. Såg också några bilder därifrån, såg jävligt trevligt ut. Riktigt nice lägenhet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...