Gå till innehåll

Opoker


gollum1

Recommended Posts

De är iaf licensierade av LGA så bankrullen bör vara säker, men jag har inte hört särskilt mycket gott om dem.

 

På Boss skulle jag välja en större sajt pga de regler som Snygglenn nämner. Finns många grindsajter där som lär få det tufft framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

opoker använder ecash direct som är ockrare av rang

 

Ja, det är skrämmande dålig kurs man får.

 

Men använder inte alla siter på boss nätet E-cash?

Förutom Redbets boss klient (om den nu är kvar, länge sen jag lira med dom)

 

Sen, har någon kört bankuttag, får man samma värdelösa kurs på det?

Har endast använt moneybookers i boss sammanhang.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är skrämmande dålig kurs man får.

 

Men använder inte alla siter på boss nätet E-cash?

Förutom Redbets boss klient (om den nu är kvar, länge sen jag lira med dom)

 

Sen, har någon kört bankuttag, får man samma värdelösa kurs på det?

Har endast använt moneybookers i boss sammanhang.

 

Nej, tror de flesta använder Webdollar som är boss dotterbolag som jag förstått det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

opoker har redan fått böter och fler är att vänta. i förlängningen lär detta innebära sämre deals för spelarna. jag byter till en annan sajt med webdollar och bättre ratio nu iaf.

 

du är väl affiliate på esp? flytta dit, har bara gott att säga om den siten

 

edit

 

om du vill behålla den gör du nog bäst i att inte skriva sånt på öppna forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig kurs?

 

Jag plockar alltid ut direkt till bankkonto och har alltid varit förvånad att jag får så pass bra kurs. Men till VISA kanske det är annorlunda..

 

Jag har i alla fall bara positivt att säga om opoker. Har spelat där 1 år nu och får alltid svar från support inom några timmar. Vid serverkrash senast fick jag tillbaka mitt inköp (€100] utan problem i alla fall, men det är ju inte opokers förtjänst/fel om det blir "tjafs". Det är BOSS som betalar tillbaka eventuella inköp.

 

Ang. VIP shopen. Man kanske inte ska gapa efter för mycket om man har en bra deal i övrigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken skandalsupport de har på opoker. Jag dingade ett WSOP-paket för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått in några pengar på kontot. Har snackat me supporten och de säger att de ska vidarebefordra till pokermanagern men efter det händer det tyvärr ingenting. Börjar bli lite otålig :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken skandalsupport de har på opoker. Jag dingade ett WSOP-paket för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått in några pengar på kontot. Har snackat me supporten och de säger att de ska vidarebefordra till pokermanagern men efter det händer det tyvärr ingenting. Börjar bli lite otålig :-(

 

not at all hidden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...