Mecklenburgare Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Om projektet jag får på torsdag inte är allt för omfattande kan jag nog vara på någon dag (typ tors-fre). Även om jag inte är spec sugen på att spela ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Helt rätt att gå upp när du verkar krossa sådär, wp! Skulle inte banga på stuga heller ifall du inte e rädd för o träffa en för dig helt okänd människa... spelar själv på samma nivå och en monstergrind innan man lämnar landet vore inte fel fallerar dock på rik faktorn edit: Skön platta btw tankade dirr men glömde skriva förut Du är välkommen! Bor du här i Malmö? tack:) Om projektet jag får på torsdag inte är allt för omfattande kan jag nog vara på någon dag (typ tors-fre). Även om jag inte är spec sugen på att spela ;P Väldigt välkommen! Jag har dock inget wifi, men de flesta har väl smartphones som kan dela internetanslutning antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Gött! Bor i Lund så är inte så långt, kan komma när som du vill dra igång. men du har inte wifi sa du, men har du fast internet med kabel du kan dela med dig av? min iphone har jag sumpat bort så kan inte tamed mig "eget internet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Gött! Bor i Lund så är inte så långt, kan komma när som du vill dra igång. men du har inte wifi sa du, men har du fast internet med kabel du kan dela med dig av? min iphone har jag sumpat bort så kan inte tamed mig "eget internet" Jag har bara en vanlig sladd från väggen ja, sen har jag faktiskt en wifirautertjohejsan-nånting men jag lyckades aldrig få rätt på skiten när jag köpte den och sen skrotades laptoppen går kanske att fixa den? Annars kan du köra via min iphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Jag har bara en vanlig sladd från väggen ja, sen har jag faktiskt en wifirautertjohejsan-nånting men jag lyckades aldrig få rätt på skiten när jag köpte den och sen skrotades laptoppen går kanske att fixa den? Annars kan du köra via min iphone. Alright I see, men kan kanske fixa en liten hub + en kabel så kommer ju det funka, men det löser sig. Kan bli kul dethär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Alright I see, men kan kanske fixa en liten hub + en kabel så kommer ju det funka, men det löser sig. Kan bli kul dethär Ja det blir nice Du kan komma hit när du vill from Torsdag kl 17. haha:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Ja det blir nice Du kan komma hit när du vill from Torsdag kl 17. haha:) awesome, kan höras imorrn på pm o byta nummer o så! men ja kommer på torsdag spikat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 awesome, kan höras imorrn på pm o byta nummer o så! men ja kommer på torsdag spikat Jag PMar mitt nummer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Pew! Spelade precis min första pott för fulla stackar på 2/4. svettigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Pew! Spelade precis min första pott för fulla stackar på 2/4. svettigt Gött, hoppas stackarna shippas rätt väg! gick in o spela djupt på 1/2 som ja inte gjort på ett tag nyss för o värma upp för grinden, tomtarna hann träffa 2 outare i 2 fulla potter dirr så åkte på rå runbad haha men det vänder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Precis att jag missar, bruden åker sent torsdag och jag har skola 12 på fredag sen drar jag efter henne till kalmar. Next time osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Gött, hoppas stackarna shippas rätt väg! gick in o spela djupt på 1/2 som ja inte gjort på ett tag nyss för o värma upp för grinden, tomtarna hann träffa 2 outare i 2 fulla potter dirr så åkte på rå runbad haha men det vänder Det vänder ska du se Precis att jag missar, bruden åker sent torsdag och jag har skola 12 på fredag sen drar jag efter henne till kalmar. Next time osv piskljud.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Fått in ungefär 3,5k händer på 2/4 och är +3k och några cheese Tog nån timme innan scared money-känslan försvann men väl då kändes det ganska bekvämt. En del regs jag känner igen när man kollat igenom lobbyn förr som inte imponerade nämnvärt. Den jobbigaste jag stötte på var nog sunhild men han/hon har jag spelat en hel del mot på 1/2 redan. Imorgon drar jag igång lockdown/stuga och de som vill komma är välkomna att joina mig och McCarlsson! Tar gärna emot tips på mysig grindmusik á la Melissa Horn fast inte lika deprimerande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 kör denna på repeat så ska du se att du vinner massa pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 Fuck att man missar stugan. Grymt sugen, men efter en vecka i utlandet får jag nog umgås med tanten. Fler ggr så hojta. Jag kan nog själv styra i slutet på januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 kör denna på repeat så ska du se att du vinner massa pengar! hahahaha Fuck att man missar stugan. Grymt sugen, men efter en vecka i utlandet får jag nog umgås med tanten. Fler ggr så hojta. Jag kan nog själv styra i slutet på januari. piskljud.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 18 Januari , 2012 Rapport Share Postad 18 Januari , 2012 piskljud.mp3 Gameover.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Snart kör vi igång! inga fler grinders som e sugna? (och inte ska toffla för sina flickor) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 19 Januari , 2012 Rapport Share Postad 19 Januari , 2012 Snart kör vi igång! inga fler grinders som e sugna? (och inte ska toffla för sina flickor) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Tryckt 12,5h i sträck. Nu ska det sovas och sen fortsätter vår lockdown. Får se om McCarlsson postar några händer här som var totalt mongo, han är missärback obv, men redlinen är positiv. Edit: Folk är givetvis fortfarande välkomna att joina nörderiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Tryckt 12,5h i sträck. Nu ska det sovas och sen fortsätter vår lockdown. Får se om McCarlsson postar några händer här som var totalt mongo, han är missärback obv, men redlinen är positiv. Edit: Folk är givetvis fortfarande välkomna att joina nörderiet. Lirar ni på morronkvisten? Kan eventuellt va sugen imorron mellan kl 10-15 typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 20 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Lirar ni på morronkvisten? Kan eventuellt va sugen imorron mellan kl 10-15 typ... Med tanke på dygnsrytmen så lär vi va igång vid den tiden imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Med tanke på dygnsrytmen så lär vi va igång vid den tiden imorgon Schyrre, Pm:a msn eller nåt så kan vi höras där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Denna spelas flitigt idag,säkert jätterepost eller supergammal, men riktigt tung freestyle av maskinen-killen. dida får stor tumme ner, tråkig och semifalsk imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 Frejs hybris är väl grundad och allmänt skitskön imo. Inte oväntat upandcoming och han styra R-town Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts